Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@07:22:35 GMT

جنایت به خاطر پول آب و برق

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۱۰۷

مرد جوان که با همدستی کارگرش سناریوی قتل شریک مالی‌اش را طراحی کرده بود برای اینکه راز جنایت مخفی بماند با یک دبه بنزین جسد را به آتش کشید.صبح دیروز این متهمان در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست متین راسخ پای میز محاکمه ایستادند. آفتاب‌‌نیوز : رسیدگی به این پرونده از سال 95 وقتی شروع شد که مرد جوانی با پای خودش به اداره پلیس رفت و راز جنایتی را که هفت ماه پیش با همدستی کارگرش مرتکب شده بود برملا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«فرخ» به افسرپلیس گفت: از اسفند 94 وقتی شریک مالی‌ام که در یک سوله باهم کارمی کردیم هزینه انشعاب آب و برق را پرداخت نکرد با هم اختلاف پیدا کردیم تا اینکه هر روز این اختلافات بیشتر شد... برای همین با همدستی کارگرم تصمیم به قتل او گرفتیم.
روز حادثه او را سوار خودرو کرده و به اطراف ورامین بردیم ابتدا با هم حرف زدیم اما در نهایت درگیرشدیم. کارگرم دستان «فرهاد» را گرفت و من طنابی را که در خودرو داشتم به دور گردنش پیچیدم و او خفه شد برای اینکه راز این جنایت مخفی بماند جسدش را با بنزین سوزاندیم و بعد بقایای جسد را دفن کردیم. سپس کیف او که یک چک و یک گوشی تلفن همراه داخلش بود سرقت کردیم، چک را من بردم و گوشی را به کارگرم دادم.
هفت ماه از این ماجرا گذشت اما هر روز عذاب وجدان بیشتر آزارم می‌داد و تمام ذهنم را درگیر کرده بود، هر جا می‌رفتم صحنه قتل روبه‌رو‌یم بود برای همین نتوانستم تحمل کنم...با اعتراف‌های تکان دهنده فرخ، همدست او هم دستگیر شد و هر دو متهم با صدور کیفرخواست به اتهام مشارکت در قتل عمد، جنایت برمیت و سرقت مقرون به آزار صبح دیروز در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی متین راسخ و با حضور قاضی حسینی - مستشار ارشد دادگاه – تحت محاکمه قرار گرفتند.
در ابتدای جلسه اولیای دم خواستار قصاص متهمان شدند، آنگاه فرخ پشت میز محاکمه ایستاد و در حالی که اتهام‌هایش را قبول داشت، گفت این کارگرم بود که پیشنهاد قتل فرهاد را داد.
به‌ گزارش ایران، من همه اتهام هایم را قبول دارم.سعید هم با انکار اظهارات فرخ گفت: من کارگر ساده‌ای بودم ،او از من خواست در این کار کمکش کنم. قبول دارم که در این جنایت حضور داشتم ولی من فقط دستان مرحوم را گرفتم این فرخ بود که فرهاد را خفه کرد.پس از پایان اظهارات دو متهم، قضات ختم جلسه را اعلام کردند و برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پول آب و برق قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان ۱۷ روز هوای پاک داشت/ ثبت ۱۳۰ روز هوای آلوده

به گزارش خبرنگار مهر، کلان‌شهر اصفهان بر پایه آمار اداره کل حفاظت محیط زیست استان از ابتدای فروردین تا ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲، طی ۳۶۴ روز، ۱۷ روز هوای پاک، ۲۱۷ روز هوای قابل قبول (سالم)، ۹۸ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۳۲ روز هوای ناسالم برای عموم شهروندان (وضعیت قرمز) را تجربه کرد.

این در حالی است که شهر اصفهان در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ از ابتدای فروردین تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱، طی ۳۶۵ روز، ۹ روز هوای پاک، ۱۸۲ روز هوای قابل قبول (سالم)، ۱۴۸ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲۶ روز هوای ناسالم برای عموم شهروندان (وضعیت قرمز) را تجربه کرد.

نگاهی به آمار کیفیت هوای اصفهان نشان می‌دهد که شمار روزهای آلوده این کلان‌شهر در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۱، ۴۴ روز کاهش و تعداد روزهای قابل قبول ۳۵ روز و روزهای پاک هشت روز افزایش یافته است.

اصفهان طی سال‌های اخیر به عنوان آلوده‌ترین کلان‌شهر کشور به شمار می‌رود که در پی خشکاندن رودخانه زاینده‌رود و تالاب بین المللی گاوخونی و تحت تأثیر کاهش بارندگی در دو دهه گذشته کانون‌های بحرانی گردوغبار آن افزایش یافته و این امر در کنار صنایع آلاینده و تردد میلیونی خودروها سبب شده که شهر تاریخی اصفهان حتی در بهار و تابستان نیز بیشترین هوای آلوده را داشته باشد.‌

با وجود این، مقایسه آمار رسمی امسال و سال گذشته کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان نشان می‌دهد که شمار روزهای آلوده این کلان‌شهر در ۱۲ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، کاهش و تعداد روزهای پاک و قابل قبول افزایش یافته است.

نگاهی به وضعیت هوای اصفهان در سه ماهه زمستان ۱۴۰۲ نشان می‌دهد این کلانشهر در آخرین ماه سال تا تاریخ ۲۸ اسفند ۲ روز هوای پاک، ۱۸ روز قابل قبول، یک روز ناسالم برای عموم شهروندان و هفت روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس داشته در حالی که در اسفندماه سال ۱۴۰۱، یک روز هوای پاک، ۹ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۹ روز هوای قابل قبول داشت.

در بهمن ماه امسال نیز شمار روزهای پاک در کلان‌شهر اصفهان ۲ روز، ۲۳ روز هوای قابل قبول و پنج روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شده است.

اصفهان در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ به دلیل ناپایداری‌های جوی و بارندگی‌ها، هفت روز هوای پاک نفس کشید و ۱۷ روز هوای قابل قبول، چهار روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز هوای ناسالم برای عموم شهروندان داشت.

این کلان‌شهر در نخستین ماه از زمستان ۱۴۰۲، بدون داشتن یک روز هوای پاک، ۱۸ روز قابل قبول، هشت روز ناسالم برای گروه‌های حساس و چهار روز ناسالم برای عموم شهروندان داشت در حالی که در دی ماه ۱۴۰۱، ۱۳ روز هوای ناسالم برای عموم شهروندان، ۶ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۱ روز هوای قابل قبول تجربه کرد.

کد خبر 6057785

دیگر خبرها

  • قتل هولناک همسر توسط مرد مشهدی بخاطر غذا درست کردن جلوی چشمان دختر ۵ و ۶ ساله‌اش
  • (ویدئو) بیتا سحرخیز: در کنکور تقلب کردم و قبول شدم
  • جمعه، اعلام انزجار مردم از جنایت‌های رژیم صهیونیستی
  • قتل هولناک همسر سر پخت غذا
  • قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • ماجرای هولناک قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال!
  • اصفهان ۱۷ روز هوای پاک داشت/ ثبت ۱۳۰ روز هوای آلوده
  • کودک فلسطینی در صف کیلومتری غذا | ببینید
  • فیلم/ بمباران اردوگاه النصیرات توسط رژیم صهیونیستی