Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، مصطفی البرغوثی دبیر کل جنبش ابتکار ملی فلسطین در گفتگو با این شبکه در خصوص عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و شهادت یک جوان فلسطینی در شهرک کوبر رام الله گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل، صالح برغوثی را بیگناه به شهادت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه ارتش رژیم اشغالگر دست داشتن او در عملیات عوفر را تأیید نکرده بود. اسرائیل با به شهادت رساندن شهید صالح برغوثی از خانواده او انتقام گرفت. ملت فلسطین به این جنایت رژیم اشغالگر اسرائیل پاسخ خواهد داد.
البرغوثی افزود: ما اکنون در روستاها و شهرک های کرانه باختری که مورد حمله رژیم اشغالگر اسرائیل قرار گرفته است با یک شبه انتفاضه واقعی مواجه هستیم.

گفتنی است؛ ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای با تایید به شهادت رساندن صالح البرغوثی جوان فلسطینی، اعلام کرد عملیات نظامی در رام الله را به شدت ادامه می دهد. شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود از اعزام 50 خودرو نظامی رژیم صهیونیستی به شهرک کوبر در رام الله خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فلسطین رام الله اسرائیل رژیم صهیونیستی انتفاضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه دولت فلسطین درباره جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه امروز شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی شب گذشته با بمباران منزل خانواده الطباطیبی در غرب اردوگاه النصیرات در مرکز این باریکه، جنایت تازه‌ای را مرتکب شده و ۳۶ نفر را به شهادت رساند که بیشتر آنان کودک و تعدادی هم زن باردار بودند.

در این بیانیه آمده است که ارتش اشغالگر شب گذشته بیش از ۱۲ خانه را بمباران کرد و دست به جنایتی تمام عیار در راستای نسل‌کشی زنان و کودکان فلسطینی زد.

دفتر اطلاع رسانی دولت غزه دولت آمریکا، جامعه بین‌الملل و رژیم اشغالگر را مسئول کامل تشدید جنایات در حق غیرنظامیان فلسطینی در غزه و پیامدهای این جنگ و نسل‌کشی دانست.

دفتر مذکور همچنین از تمامی کشورهای آزاده جهان دعوت کرد رژیم صهیونیستی را برای توقف نسل‌کشی ملت فلسطین پس از ۱۶۲ روز جنگ تحت فشار قرار دهند.

کد خبر 6056106 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • واکنش جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت «المبحوح»
  • رژیم اسرائیل مسئول هماهنگی ورود کمک‌ها به غزه را به شهادت رساند
  • ارتش اسرائیل خبرنگار الجزیره را بازداشت کرد
  • «هوش مبارزاتی» و «قدرت نرم»؛ ۲ سلاح حزب‌الله در نبرد با صهیونیسم
  • رژیم صهیونیستی خبرنگار الجزیره را بازداشت کرد
  • حمله مقاومت لبنان به محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل
  • واکنش تمسخرآمیز رسانه‌های صهیونیستی به تهدیدات علیه لبنان/ این اسرائیل است که به «عصر حجر» برگشت
  • بیانیه دولت فلسطین درباره جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه