Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که قرار بود برنامه «تب تاب» با اجرای بنیامین بهادری روی آنتن برود، ضبط این برنامه با اجرای باربد بابایی آغاز شد و علی علیپور مهمان اولین قسمت این برنامه است.

بنابر اعلام کانال تلگرامی سینما، علت حضور نیافتن بنیامین در این برنامه هنوز مشخص نیست، عده‌ای عدم توافق مسائل مالی را مطرح کرده‌اند و برخی هم  می‌گویند با وجود توافق تهیه‌کننده با بنیامین بهادری، سازمان صدا و سیما با اجرای بنیامین موافقت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان صدا و سیما بنیامین بهادری تب و تاب خواننده مشهور پاپ باربد بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روان‌سازی مبادلات تجاری بین تهران و آنکارا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این نشست، پیگیری توافق‌نامه و تفاهم‌نامه‌های مختلف گذشته و انعقاد تفاهم‌نامه و برنامه‌های عملیاتی جدید در دستور کار محمد رضوانی‌فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران و سزای اوچارماک معاون وزیر تجارت و رئیس کل گمرک ترکیه قرار گرفت.

در این نشست مشترک که در ترکیه برگزار شد، رضوانی‌فر با اشاره به اینکه ترکیه جایگاه خاص در مراودات تجاری با ایران دارد، افزود: ۹ درصد از صادرات ایران به مقصد ترکیه و ۱۲ درصد از واردات کشورمان از مبدا این کشور می باشد، بنابراین پیگیری مفاد توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه و تنظیم برنامه‌های جدید برای عملیاتی شدن این توافق‌نامه‌ها ضروری است.

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران در خصوص برنامه‌های اقدام مشترک در این نشست برای روان‌سازی مبادلات تجاری بین دو کشور، اظهار داشت: تنظیم و مبادله تقویم واحد زمان‌بندی شده بمنظور هماهنگی بیشتر جهت برگزاری نشست‌های مشترک مرزی به صورت مستمر بین مدیران گمرکات مرزی دو کشور در مرزهای بازرگان  گوربلاغ، سرو  اسن دره و رازی  کاپی کوی با هدف تسهیل تجارت، توافق و هماهنگی برای توازن بین گمرکات مرزی ایران و ترکیه در تردد کامیون‌ها از مرز‌های مشترک با هدف پذیرش یکسان کامیون‌ها در دو طرف مرز برای افزایش رضایتمندی، استقرار سازمان‌های نظر‌دهنده در خصوص کالاهای وارده به خاک ترکیه به ویژه قرنطینه نباتی و دامی از جمله برنامه‌های اقدام مشترک بود که در این خصوص از طرف ترکیه مقرر شد این سازمان‌ها به طور مستمر حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اسکن های انجام شده بر روی کامیون‌های ایرانی ورودی به خاک ترکیه در مرز رازی اسن دره از متوسط استاندارد جهانی بالاتر است، به گونه‌ای که ۹۰ درصد کامیون‌ها اسکن می‌شوند، افزود: در این خصوص مقرر گردید از طرف ترکیه بررسی اسکن کامیون‌ها بر اساس نرم مدیریت ریسک جهانی انجام شود.

به گفته وی، تنظیم شیوه نامه مشترک نوبت‌دهی با در نظر گرفتن کالاهایی از جمله فساد‌پذیر، محموله‌های سریع الفساد، پرخطر و سوخت برای انجام تشریفات گمرکی در خارج از صف و توافق در خصوص پذیرش بیمه سبز شرکت های بیمه ایرانی برای کالاهایی که به مقصد ترکیه هستند از جمله برنامه های عملیاتی مشترک بود که مقرر شد طرف ترکیه ضمن بررسی با نگاه مثبت انجام و نتیجه را اعلام نماید، 
رضوانی‌فر گفت: ۲۴ ساعته شدن ارائه خدمات در گمرکات مرزی مشترک با ترکیه به ویژه در بخش مسافری با توجه به در پیش بودن ایام نوروز در چارچوب توافق‌نامه‌های قبلی، از سرگیری مبادله الکترنیکی اسناد به طور مستمر بین گمرکات ایران و ترکیه براساس فیلدهای اطلاعاتی توافق شده، هماهنگی برای اجرای عملیاتی و اتصال E   TIR از مرز بازرگان و اعلام جدول زمان‌بندی و نحوه استقرار نمایندگان کمیسیون اقتصادی سازمان ملل متحد برای اروپا (UNECE)، مبادله تنظیم جدول زمان‌بندی برای راه‌اندازی معبر جدید کوزه‌رش  گلینجک بین ایران و ترکیه به همراه اطلاعات سایر سازمان‌های مرتبط جهت استقرار، پاسخگویی به استعلامات از سوی طرفین از جمله محورهای برنامه اقدام مشترک بود که مقرر شد ضمن پاسخگویی مستمر به استعلامات جاری به استعلامات گذشته هم پاسخ داده شود.

همچنین بررسی موانع و راه‌اندازی بازارچه ساری سو در نزدیکی مرز بازرگان در چارچوب تفاهم‌نامه، از دیگر برنامه‌های اقدام مشترک بود.

دیگر خبرها

  • ۲۴ ساعته شدن ارایه خدمات در گمرکات مرزی مشترک با ترکیه
  • ارایه خدمات در گمرکات مرزی مشترک با ترکیه ۲۴ ساعته شد
  • حمله نتانیاهو به بایدن ؛ با این سرعت ...
  • توافق ایران و چین برای همکاری‌های محیط زیستی
  • ادامه چانه‌زنی شورای عالی کار؛ حقوق کارگران همچنان نامعلوم
  • نشست مشترک روسای کل گمرکات ایران و ترکیه برگزار شد
  • هشدار تهدیدآمیز ترامپ درباره راه افتادن حمام خون در آمریکا/ اعلام آماده باش نظامی رهبر کره شمالی برای جنگ/ حمله هوایی جدید ائتلاف آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • از امضا تا اجرای توافق تجارت آزاد با ونزوئلا
  • نشست مشترک روسای کل گمرکات ایران _ترکیه و ۱۲ برنامه عملیاتی
  • روان‌سازی مبادلات تجاری بین تهران و آنکارا