Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-03-19@05:23:23 GMT

فولکس واگن باز هم تقلب کرد!

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۱۵۸

فولکس واگن باز هم تقلب کرد!

بنابر گزارش رسانه های آلمانی، دادستان های آلمانی در پی راهی برای شکایت از فولکس واگن به خاطر فروش ۶۷۰۰ دستگاه خودروی آزمون پیش تولید به عنوان مدل های جدید و یا کار کرده در اروپا و آمریکای شمالی هستند.

این خودروساز اکنون در سازمان حمل و نقل فدرال آلمان به اشتباه خود در این مورد اعتراف کرده و این سازمان نیز از آن خواسته تا برای این مدل ها فراخوان اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از ۶۷۰۰ دستگاه خودروی پیش تولیدی که فولکس واگن از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۸ فروخته، حدود ۴ هزار دستگاه به مشتریان آلمانی رسیده و این خودروساز باقی آن ها را به کشورهای اروپایی دیگر و آمریکای شمالی ارسال کرده است.

البته بر اساس تحقیقات انجام شده، ۹ هزار دستگاه خودرو با ساختارهای نامطمئن از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ به فروش رفته اند که نشان می دهد احتمالا این مشکل بزرگ تر است. گواهی مبنی بر این که برندهای دیگر فولکس واگن از جمله آئودی نیز نمونه های آزمون را به مشتریان فروخته باشند، وجود ندارد.

 

فولکس واگن در آلمان این خودروها را پس می گیرد. گفته می شود تفاوت بین این نمونه های پیش تولید و نسخه های نهایی، قابل توجه است. البته در برخی موارد، تنها تفاوت این مدل ها، نسخه نرم افزار به کار رفته در آن ها است اما در برخی موارد نیز تغییرات بسیار قابل توجه تر بوده اند.

 

قانون گذاران آلمانی همچنان در حال تصمیم گیری برای اعمال قانون در برابر فولکس واگن هستند.

 

نمونه های آزمون می توانند دارای قطعاتی باشند که هنوز برای کاربری در جاده مناسب نیست و نباید به عموم مردم فروخته شوند. معمولا خودروسازان زمانی که ساخت یک محصول کامل می شود، مدل های پیش تولید را از بین می برند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ب‌ام‌و در بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

قیمت قیمت ب ام و در یک هفته اخیر رشد داشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر همین اساس قیمت صفر سری هفت individual vip مدل ۲۰۱۸ رشد ۳۰۰ میلیون تومانی داشته است؛ قیمت این سدان آلمانی به ۲۳ میلیارد تومان رسید. مدل ۲۰۱۷ این خودرو در بازار بدون تغییر ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

قیمت ب ام و سری ۵ سدان هم ۱۴ میلیارد تومان شد. قیمت ب ام و X ۱ در بازار ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان شد.

ب ام و X ۴ هم در یک هفته اخیر ۱۰۰ میلیون تومان گران شد قیمت این شاسی بلند آلمانی ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شد.

قیمت ب ام و سری ۵ در نمایندگی ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تومان است و ب ام و ایکس چهار هم در نمایندگی ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع ب‌ام‌و در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بیتا سحرخیز: در کنکور تقلب کردم و قبول شدم
  • جلوگیری از فعالیت کارگاه کابینت سازی به اتهام تقلب در اصفهان
  • طرز تهیه نان خوشمزه آلمانی در خانه با 250 گرم آرد (فیلم)
  • قیمت ب‌ام‌و در بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • کارنامه مترو تهران در سال ۱۴۰۲/ افتتاح ۱۰ ایستگاه، ۴ ورودی
  • احداث ۹ هزار جایگاه شارژ وسایل نقلیه برقی در تهران
  • موشک آلمانی در راه کره‌جنوبی/ عکس
  • تسریع در روند ساخت ۴ خط جدید متروی تهران | احداث ۹ هزار جایگاه شارژ وسایل نقلیه برقی
  • ۹ هزار جایگاه شارژ وسایل نقلیه برقی در تهران احداث می‌شود
  • فولکس‌واگن در چین کم شد