Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیتر نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۲۲ آذر ۹۷ به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۲۲ آذر ۹۷ به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: 22 آذر روزنامه روزنامه ورزشی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش و جوانان: دولت مصمم است ورزشگاه آزادی را باز سازی کند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مورد باز سازی ورزشگاه آزادی تهران گفت: در حال حاضر مشکل چمن ورزشگاه حل شده است و همکاران ما در حال باز سازی هستند و دولت محترم هم مصمم است در سال ۱۴۰۳ یک هزار میلیارد تومان برای باز سازی ورزشگاه در نظر بگیرد تا هر چه سریعتر این اتفاق رخ بدهد.

وی در مورد افتتاح هتل فوتبال در آکادمی فوتبال گفت: مجموعه‌ای جمع و جور با ظرفیت ۴۴ نفر بهره برداری رسید و این هتل محل اقامت تیم ملی در شان و جایگاه فوتبال ایران است و باید از ظرفیت‌ها استفاده شود من از فدراسیون فوتبال و همکاری شهرداری تهران برای ساخت این هتل تشکر می‌کنم ضمن اقامت مربیان و بازیکنانمان امکانات خدماتی درمانی نیز در کنار این هتل قرار دارد و مجموعه آب درمانی، رستوران و ... نیز برای ملی پوشان پیش بینی شده است.

هاشمی افزود: توسعه زیر ساخت‌های فوتبال در کشور به جهت همه گیر بودن آن اهمیت بالایی برخوردار است ما بالاترین تعداد هیئت‌های ورزشی را در سطح کشور در رشته فوتبال داریم و ۶۹ میلیون متر مربع فضای ورزشی است که در اختیار فوتبال است و از طرفی ۲۰ میلیون متر مربع در اختیار بازیکنان قرار دارد و حدود ۵۲۷۹ زمین چمن طبیعی، مصنوعی نیز در اختیار فوتبال کشور است و ۴۴ درصد اماکن تحت مالکیت دولت نیز متعلق به فوتبال است با برنامه ریزی خوب فدراسیون و با تلاش‌های تمام متولیان فوتبال کشور امیدواریم شاهد رشد هر چه بیشتری این رشته ورزشی همه گیر در کشور باشیم.

دیگر خبرها

  • تیتر‌های برخی از روزنامه‌های فارس؛ دوشنبه ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲
  • صفحه نخست روزنامه‌ - دوشنبه ۲۸ اسفند
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - دوشنبه ۲۸ اسفند
  • عکس/ تیتر آخرین شماره سال روزنامه‌ گل
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۲۸ اسفند
  • ۱۴۰۲‌به روایت جام‌جم
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۷ اسفند
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌شنبه ۲۷ اسفند
  • وزیر ورزش و جوانان: دولت مصمم است ورزشگاه آزادی را باز سازی کند
  • هاشمی: هتل فوتبال ۴۴ نفر ظرفیت دارد/ بیش از ۵ هزار زمین در اختیار جامعه فوتبال است