Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-19@06:52:49 GMT

نوسازی 26 پلاک فرسوده در منطقه 17

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۱۸۶

نوسازی 26 پلاک فرسوده در منطقه 17

به گزارش ایسکانیوز، امیر محسنی در جمع خبرنگاران گفت: امروز پروژه‌های مختلفی در منطقه 17 شهر تهران مورد بازدید قرار می‌گیرند که یکی از این پروژه‌ها نوسازی 26 پلاک فرسوده در این منطقه است.

وی افزود: 26 پلاک فرسوده در قالب 54 واحد در 6 طبقه به همراه پارکینگ نوسازی می‌شوند.

محسنی افزود: زیربنای این پروژه‌ها 4500 متر و زمان اتمام آن اسفندماه سال آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه 17 افزود: 288 هکتار از 822 هکتار مساحت منطقه را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد و شهرداری در پروژه‌های نوسازی هیچگونه وجهی بابت عوارض دریافت نمی‌کند.

وی افزود: علاوه بر این موارد 20 میلیون تومان نیز تسهیلات برای نوسازی بافت‌های فرسوده و نمای ساختمان‌ها اختصاص می‌یابد.

گفتنی است؛ پروژه‌های منطقه 17 تهران عبارتند از: بازگشایی دسترسی معابر خیابان زمزم به بزرگراه شهید چراغی، احداث و بازگشایی دسترسی از بزرگراه شهید کاظمی به خیابان زمزم، احداث جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس در منطقه، پروژه مجموعه شهربازی دارالشهدا، پروژه مجموعه آبی دارالشهدا و کمپ ورزشی زمین تهران است.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 بافت فرسوده نوسازی بافت فرسوده شهردار منطقه 17 پروژه تجمیع و نوسازی امیر محسنی نوسازی 26 پلاک فرسوده در قالب 54 واحد در 6 طبقه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بافت فرسوده نوسازی بافت فرسوده شهردار منطقه 17 پروژه تجمیع و نوسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط ۸ مترو از چه زمانی راه اندازی می‌شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درباره افتتاح پروژه‌های شهری در حوزه حمل و نقل عمومی پایتخت در روزهای پایانی سال، اظهار کرد: عملیات احداث خط ۸ متروی تهران نیز آغاز شده، با توجه به اینکه مترو نسبت به بقیه مدهای حمل و نقل عمومی بیشتر مورد توجه مسافران است، پروژه احداث خط ۸ مترو را شروع کردیم.

وی در خصوص تأمین هزینه‌های احداث پروژه خطوط ۸ و ۹ عنوان کرد: در تکمیل خطوط ۸ و ۹ برای نخستین بار ابتکار جدیدی برای تعامل و سرمایه‌گذاری با شرکای ایرانی و چینی پیش گرفته‌ایم که مبتنی بر آن بناست هزینه ساخت خطوط از محل تهاتر ملکی تأمین شود.

محمدخانی تصریح کرد: خط ۸ متروی تهران با ۹ خط دیگر تلاقی دارد و از ۱۱ منطقه تهران عبور می‌کند و پیش‌بینی می‌شود سالانه ۳۰۰ میلیون مسافر را جابه‌جا کند. این خط مترو از منطقه ۱۵ و محله مسعودیه آغاز می‌شود و با عبور از مرکز شهر در ایستگاه تقاطعی سرسبز واقع در منطقه ۸ به اتمام می‌رسد.

سخنگوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: مطابق طراحی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود ایستگاه‌های ابتدایی خط ۸ مترو تا ۴ سال دیگر آماده شود و با تکمیل این خط حدود ۱۰ درصد از بار ترافیکی این مناطق کاسته شده و از طرف دیگر این خط به دلیل عبور از مناطق پر جمعیت، باعث افزایش مسافرپذیری سایر خطوط نیز خواهد شد.

کد خبر 839397 برچسب‌ها شهردارى تهران مترو تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • نوسازی ۵۸۰۰ پلاک فرسوده تهران در سال ١۴٠٢ | تصمیمات تازه برای اطراف برج‌های آتی ساز
  • نوسازی ۴ هزار و ۳۲۳ واحد مسکونی در بافتهای فرسوده شهری گلستان
  • نوسازی بیش از پنج هزار پلاک فرسوده پایتخت در سالی که گذشت
  • نوسازی ۴ هزار و ۳۲۳ واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان
  • ۶۰۰ تاکسی فرسوده در ارومیه نیاز به نوسازی دارد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در ۱۴۰۳
  • ابهر بیش از ۴۴۰ هکتار بافت فرسوده دارد
  • لزوم ایجاد پایگاه‌های شغلی مجازی دانش بنیان و استارت آپ برای اشتغال
  • مشخص شدن بافت فرسوده تمام شهر‌های گلستان تا خرداد سال آینده
  • خط ۸ مترو از چه زمانی راه اندازی می‌شود؟