Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@11:19:36 GMT

درگذشت مردی که مدعی ارثیه ۱۵۰ میلیون دلاری بود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۲۲۹

درگذشت مردی که مدعی ارثیه ۱۵۰ میلیون دلاری بود

مهر نوشت: ملوین دامار، مردی که الهام بخش جاناتان دمی برای خلق فیلم «ملوین و هاوارد» شد، روز ۹ دسامبر در بیمارستانی در ایالت نوادا در سن ۷۴ سالگی درگذشت.

ملوین دامار مردی که الهام بخش جاناتان دمی برای خلق کمدی-درام «ملوین و هاوارد» شد، روز ۹ دسامبر ( ۱۸ آذر) در بیمارستانی در ایالت نوادا در سن ۷۴ سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دامار شخصی بود که ادعا می‌کرد هاوارد هیوز هوانورد، سینماگر، مهندس و سرمایه‌دار بزرگ آمریکایی بعد از اینکه در سال ۱۹۶۷ در یک جاده متروک توسط وی نجات داده شد، برای او ۱۵۰ میلیون دلار ارثیه به جا گذاشت. هاوارد هیوز همان فردی است که داستان زندگیش دستمایه فیلم «هوانورد» ساخته اسکورسیزی با بازی لئوناردو دی‌کاپریو شد.

دامار که سال‌ها به دنبال دریافت این ارثیه بود، در این چند سال با بیماری سرطان مبارزه می‌کرد. او پس از آنکه تقریبا یک دهه پیش در این نبرد قانونی شکست خورد، از ادعای خود دست کشید.

داستان زندگی دامار الهام بخش جاناتان دمی، کارگردان مشهور سینما برای ساخت فیلم «ملوین و هاوارد» در سال ۱۹۸۰ شد. این فیلم که با بازی پل له‌مت، جیسون روباردز و مری استینبرگن است، در سال ۱۹۸۰ برنده ۲ جایزه اسکار بهترین فیلمنامه برای بو گلدمن و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای مری استینبرگن شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: این یک استارت دوباره است

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور پیش از رویارویی تیمش با ذوب‌آهن در جام حذفی گفت: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است

به گزارش ایسنا، تراکتور غروب جمعه، هفتم اردیبهشت، در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان ذوب‌آهن خواهد بود. این مسابقه از دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران برگزار می‌شود.

حمید مطهری، سرمربی تازه‌وارد تراکتور، در نشست خبری پیش از بازی تراکتور و ذوب‌هن گفت: قبل از هر چیز جا دارد بگویم خوشحالم که به عنوان مسئول فنی در خدمت تیم بزرگ تراکتور با هواداران محترم و پرشورش هستم و دوست دارم مثل همیشه یار ۱۲ تیم‌شان باشند.

او که به تازگی کادر فنی تیم ملی را برای هدایت تراکتور ترک کرده است، افزود: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است و دوست دارم هواداران مثل همیشه تیم‌شان را حمایت کنند. تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم به خمس و همکاران محترمشان و برای ایشان و همکارانشان آرزوی موفقیت دارم.

مطهری ادامه داد: از دیروز به تیم اصافه شدم و اولین جلسه تمرینی فراتر از انتظارم بود و بازیکنان خیلی امیدوارم کردند. بازیکنان توانمندی‌اند و باید این را در چمن سبز نشان دهند و با جنگندگی و نتیجه خوب باید هوادار را راضی کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است
  • مردی که ۶۰ سال پیش، تن و بدن مردم تهران را لرزاند
  • تصویر عجیب از مردی که زمانی همه زنان دنیا عاشقش بودند!
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد