Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@20:34:36 GMT

مصاف شش امتیازی استقلال و پدیده در آزادی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۳۲۴

شاگردان وینفرد شفر و یحیی گل‌محمدی در دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ‌برتر امروز ساعت ۱۶:۱۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. آفتاب‌‌نیوز :  استقلال در حالی به مصاف پدیده می‌رود که روند رو به رشدی را در هفته‌های اخیر سپری کرده و از در شرایط کنونی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یاران شفر که در ابتدای فصل جاری اوضاع مناسبی نداشتند توانستند در سه بازی اخیر خود مقابل صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان و سپیدرود رشت با زدن ۹ گل، ۹ امتیاز را به دست بیاورند.
آبی‌ها که قبل از نیم‌فصل بارقه‌های امید را در دل هواداران‌شان کاشتند، امیدوارند با کسب سه امتیاز این دیدار خانگی، جایگاه خود را در بین مدعیان قهرمانی لیگ برتر تثبیت کنند.
در سوی دیگر این میدان، شاگردان یحیی گل‌محمدی قرار دارند که تاکنون لقب پدیده نیم فصل نخست را از آن خود کردند. یحیی در حالی که بازی نخست رفت را مقابل پرسپولیس واگذار کرد، دوست ندارد دومین بازی با تیم بزرگ پایتخت را هم واگذار کند. تیم او برخلاف استقلال در دو هفته اخیر خوب عمل نکرده و با کسب یک امتیاز در مصاف قبلیش، شانس خود برای قهرمانی در نیم فصل نخست را کاهش داده است.
تمام اعتراض‌های گل‌محمدی پیش از این بازی تاکنون به واقعیت پیوسته است چرا که او ماه گذشته، لغو بازی را بی ارتباط به شرایط نامساعد استقلال ندانسته بود و اکنون استقلال نسبت به یک ماه قبل کاملا زیر و رو شده و چه بسا در شرایطی بهتری نسبت به رقیب قرار دارد.
هر دو تیم در پنج بازی اخیر خود سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست را ثبت کردند. در بازی‌های رو در رو نیز، استقلال شرایط بهتری دارد. آبی‌ها دو پیروزی و پدیده تنها یک پیروزی را ثبت کردند و دو بازی دیگر به تساوی ختم شده است.
استقلال با پیروزی در این بازی، می‌تواند ۲۷ امتیازی شود و موقتا در فاصله سه امتیازی، سپاهان و یک امتیازی پرسپولیس و پدیده قرار بگیرد. از طرفی پدیده با برتری در این دیدار، به سپاهان ۳۰ امتیازی می‌رسد اما کماکان به لطف تفاضل گل کمتر، شانس کمی برای قهرمانی نیم فصل دارد.
به گزارش ایسنا،در کل این دیدار با توجه به جایگاه دو تیم، امتیازش می‌تواند معادلات زیادی را در صدر جدول تعیین کند و باید دید که این نبرد به اصطلاح شش امتیازی به سود چه کسی به پایان می‌رسد؟

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار تیم های گل گهر سیرجان و شمس آذر از ساعت 19 در سیرجان برگزار شد که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. قضاوت این بازی بر عهده ایمان کهیش بود.

شمس آذر با این بازی 35 امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت و تیم گل گهر هم 36 امتیازی شد و در رده ششم ایستاد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال