Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاري فرانسه، بر اساس اطلاعات اداره آمار فرانسه و بر اساس سرشماری سال 2015، خارجی ها شش ممیز هفت دهم درصد جمعیت فرانسه را تشکیل می دهند.
بر اساس اطلاعات اداره آمار فرانسه که ابتدای ماه دسامبر منتشر شد جمعیت خارجی ها در فرانسه به چهار میلیون و چهارصد هزار نفر یعنی شش ممیز هفت دهم درصد جمعیت این کشور می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تعداد مهاجران (فرزندان خارجی هایی که در خارج به دنیا آمدند و توانستند تابعیت فرانسوی بگیرند) نیز به شش میلیون و ­دویست هزار نفر یعنی نه ممیز سه دهم درصد جمعیت فرانسه رسید.
این موسسه افزود در مقایسه با کشورهای همسایه، آلمان و انگلیس جمعیت خارجی بیشتری دارند و در فرانسه و ایتالیا تعداد خارجی ها در حدود متوسط اروپا است.
بر اساس آمار در سال 2015 ، چهل و چهار ممیز شش دهم درصد خارجی هایی که در فرانسه زندگی می کردند متولد قاره آفریقا و 35 و چهار دهم درصد آنها متولد اروپا هستند.مهم ترین محل تولد خارجی هایی که در فرانسه زندگی می کنند نیز به ترتيب الجزایر با ده ممیز هشت، مغرب با 12 ، پرتغال با ده ممیز یک و ایتالیا با چهار ممیز شش دهم درصد است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فرانسه ايتاليا خارجي آمار جمعيت سرشماري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر

سینا روزبهانی مدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت: بر اساس آخرین اطلاعات ایستگاه‌های باران‌سنجی شرکت آب منطقه‌ای کرمان، میزان بارندگی در سال آبی اخیر ۲/۹۸ میلی متر است که نسبت به مشابه بلند مدت تا این تاریخ ۱۶.۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد، اما نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته میزان بارش‌ها ۱۶.۴ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در پی بارندگی اخیر حجم آب ورودی به سد‌های استان از ۲۷ فروردین تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ حدود ۱۰ میلیون متر مکعب بود و آب ذخیره شده در سد‌های استان در حال حاضر حدود ۱۴۲ میلیون مترمکعب است.

روزبهانی بیان داشت: حجم سد‌های استان بر اساس آخرین هیدروگرافی ۲۴/۵۶۹ میلیون مترمکعب است که تا ۳ اردیبهشت امسال ۲۵ درصد حجم پرشدگی سد‌های استان است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‎‌ای کرمان تصریح کرد: در استان کرمان چهار سد در حال بهره‌برداری وجود دارد و بر اساس آخرین اطلاعات سد جیرفت ۲۸ درصد، سد تنگوئیه سیرجان ۱۰ درصد، سد شهید سلیمانی بافت ۳۱ درصد و سد نساء ۲۱ درصد ذخیره آب دارند.

روزبهانی در خصوص دلایل تاثیر اندک بارش‌های اخیر بر روی افزایش حجم سد‌های استان گفت: در برخی موارد بارندگی‌ها در پایین دست سد‌های استان رخ داد و در نتیجه سیلاب حاصله به سد‌های استان وارد نشد.

 وی افزود: در برخی موارد نیز بند‌های بالادست سد‌های استان کرمان بخشی از آب را در خود ذخیره می‌کنند که ضروری است آب ذخیره شده در این بند‌ها پس از ته‌نشینی و رسوب‌گیری به سمت سد‌ها هدایت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر
  • آمار تکان دهنده افزایش فقر در ایران طی ۲ سال
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • بزرگترین تولید کنندگان انرژی هسته‌ای در جهان (+ اینفوگرافی)
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در سال ۱۴۰۲
  • پرسپولیس باید از آمار تقابل با گربه سیاهش بترسد!
  • دستاورد حمله به اسرائیل از زبان سفیر سابق ایران در فرانسه