Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی انصاریان پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس که این روزها بیشتر او را باید در میان اهالی هنر و سینما پیدا کرد، درباره آخرین وضعیت تیم و بازی حساس مقابل پارس جنوبی جم به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه پرسپولیس با توجه به تمام فشارهایی که روی تیم است بسیار خوب بازی می کند و در بازی با سپاهان دیدیم  پرسپولیس با شناخت کامل از حریف به این مسابقه آمده بود و به نظرم توانست مقابل تیم پرمهره و آماده سپاهان بازی خودش را به حریف دیکته کند و نمره قبولی گرفت  وحقش در آن بازی برد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر سینما و تلوزیون در ادامه اظهار داشت: درباره بازی با پارس جنوبی جم باید بگویم، این تیم امسال تیم خوبی نشان داده و باتمام احترامی که برای این دوستان قائل هستم، معتقدم پرسپولیس در خانه به تیمی باج نمی دهد و ما مقابل پارس جنوبی برنده هستیم.

انصاریان درباره اینکه به نظرش پرسپولیس می تواند در این فصل قهرمان شود و در نقل و انتقالات باید چه بازیکنانی را جذب کند عنوان کرد: درباره نقل و انتقالات باید بگویم برانکو کارش را بلد است و می‌داند در چه پستی باید چه بازیکنی جذب شود، ضمن اینکه اگر پرسپولیس در نیم فصل قهرمان نشود شما شک نکنید تیم با تقویت در نیم فصل هم در آسیا موفق خواهد شد و هم در پایان فصل عنوان نخست را کسب می کند و در قهرمانی هت‌تریک خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس ملی پوش نیم فصل آسیا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده روز گذشته در جریان پیروزی سپاهان مقابل ملوان انزلی به دلیل مصدومیت در نیمه اول تعویض شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد، اما بنابر اعلام پزشک این باشگاه مشکلی برای همراهی طلایی پوشان در دیدار آینده برابر پرسپولیس ندارد.

احمدزاده که تجربه حضور در پرسپولیس را دارد، انگیزه زیادی برای تقابل با تیم سابق خود خواهد داشت ولی مصدومیت او مقابل ملوان به شکلی بود که گفته می‌شد بعید است بتواند در بازی حساس هفته آینده لیگ برتر حضور پیدا کند که پزشک سپاهان این موضوع را رد کرد.

پزشک سپاهان عنوان کرده احمدزاده دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن شده که ام‌آر‌آی از او گرفته‌اند و روند درمان را خیلی سریع آغاز نمودند تا بتوانند از این بازیکن در دیدار مقابل پرسپولیس استفاده کنند.

تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی قرار می‌گیرد که بعید است احمدزاده به این مسابقه برسد، اما بنابر تاکید پزشک سپاهان در بازی برابر پرسپولیس می‌تواند به میدان برود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ ۳ کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رضاییان: برای پرسپولیس مشکلی ندارم
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس