Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی انصاریان پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس که این روزها بیشتر او را باید در میان اهالی هنر و سینما پیدا کرد، درباره آخرین وضعیت تیم و بازی حساس مقابل پارس جنوبی جم به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه پرسپولیس با توجه به تمام فشارهایی که روی تیم است بسیار خوب بازی می کند و در بازی با سپاهان دیدیم  پرسپولیس با شناخت کامل از حریف به این مسابقه آمده بود و به نظرم توانست مقابل تیم پرمهره و آماده سپاهان بازی خودش را به حریف دیکته کند و نمره قبولی گرفت  وحقش در آن بازی برد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر سینما و تلوزیون در ادامه اظهار داشت: درباره بازی با پارس جنوبی جم باید بگویم، این تیم امسال تیم خوبی نشان داده و باتمام احترامی که برای این دوستان قائل هستم، معتقدم پرسپولیس در خانه به تیمی باج نمی دهد و ما مقابل پارس جنوبی برنده هستیم.

انصاریان درباره اینکه به نظرش پرسپولیس می تواند در این فصل قهرمان شود و در نقل و انتقالات باید چه بازیکنانی را جذب کند عنوان کرد: درباره نقل و انتقالات باید بگویم برانکو کارش را بلد است و می‌داند در چه پستی باید چه بازیکنی جذب شود، ضمن اینکه اگر پرسپولیس در نیم فصل قهرمان نشود شما شک نکنید تیم با تقویت در نیم فصل هم در آسیا موفق خواهد شد و هم در پایان فصل عنوان نخست را کسب می کند و در قهرمانی هت‌تریک خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس ملی پوش نیم فصل آسیا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگری: جام جهانی باشگاه‌ها نتیجه عملکرد خوب یوونتوس است؛ باید در دفاع تیمی پیشرفت کنیم

الگری با نگه داشتن بازیکنان یوونتوس در محل تمرین این تیم و جلوگیری از بازگشت آن ها به خانه‌هایشان، شاگردانش را در متمرکزترین حالت ممکن به مصاف جنوا خواهد فرستاد

طرفداری |‌ در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت‌های سری آ‌ فصل 2023/24، عصر فردا (یکشنبه) دو تیم یوونتوس و جنوا در تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ماسیمیلیانو الگری در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

وضعیت مصدومان

میلیک مصدوم شده و در بازی فردا غایب خواهد بود. وضعیت او را در روزهای آینده ارزیابی خواهیم کرد. خوشبختانه پرین و دی شیلیو به تمرینات بازگشته‌اند و برای بازی فردا در دسترس خواهند بود. مویزه کین نیز آماده بازی است. رابیو هنوز نمی تواند 90 دقیقه کامل بازی کند اما در دسترس بودن او خبر خوبی برای تیم است.

کسب جواز حضور در جام جهانی باشگاه‌ها

جام باشگاه‌های جهان یک ماجراجویی زیبا و یک چالش جدید برای ما خواهد بود. از حضور در این تورنمنت خوشحالیم، این موفقیت نتیجه عملکرد خوب یوونتوس است.

وضعیت یوونتوس در جدول

نباید به تیم‌های بالاتر و پایین تر نگاه کنیم، بلکه باید فقط روی کار خودمان متمرکز باشیم. باز هم می گویم: عملکرد یوونتوس مقابل آتالانتا با وجود تمامی اشتباهات خوب بود و ما تلاش می کنیم تا نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. در بازی های اخیر هرچند موقعیت های کمی به حریف دادیم اما گل های زیادی دریافت کرده‌ایم. این وضعیت برای هر تیمی اتفاق می‌افتد. برای رفع کردن این نقطه ضعف باید در دفاع تیمی پیشرفت کنیم.

تمرینات فشرده یوونتوس در یک هفته اخیر 

 در یک هفته اخیر خیلی خوب تمرین کرده‌ایم چرا که از اهمیت این مقطع از فصل به خوبی آگاهیم. تصمیم گرفتیم در فاصله یک روز مانده به بازی، به جای رفتن به خانه‌هایمان در محل تمرین بمانیم. این تصمیم به معنای تنبیه بازیکنان نیست، بلکه نشان دهنده مسئولیت پذیر بودن آن هاست.

کنان ییلدیز

او در هفته‌های اخیر زیاد بازی نکرده‌است اما همه می دانیم که او چه ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد. باید به او اجازه دهیم در آرامش و به دور از فشار به رشد خود ادامه دهد. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • خشم مربی الهلال: این‌ها بهانه تیم‌های بازنده است!
  • چون هوادار نداریم صدایمان نمی رسد/ ۸۰ درصد پرسپولیس تیم ملی است!
  • عنایتی: مقابل پرسپولیس چیزی که انتظار داشتیم نبودیم
  • استقبال فوق‌العاده از نمایش 80 دقیقه‌ای اورونوف
  • (عکس) پوستر جالب پرسپولیس برای بازی با پیکان
  • گزینه‌های اوسمار برای جانشینی یک بازیکن در پرسپولیس
  • اولین تغییر اجباری پیش‌روی اوسمار/۵ گزینه برای جایگزینی یک بازیکن
  • حاتمی: شجاعی و نکونام شناختی از مربیگری هم ندارند/ عنایتی خواب‌های بدی برای اوسمار دیده
  • آنچلوتی: 200 برد کافی نیست، باید بیشتر ببریم!
  • الگری: جام جهانی باشگاه‌ها نتیجه عملکرد خوب یوونتوس است؛ باید در دفاع تیمی پیشرفت کنیم