Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفریننده این جهان پهناور ، تک‌تک اعمال اشرف مخلوقات خود را زیر نطر دارد و برای هر کدام از آنها پاداش یا مجازاتی در نظر می‌گیرد که در صورت انجام، انسان باید منتظر نتیجه آن در زندگی یا جهان آخرت باشد.

شاید ندانید اما در این میان ، عمل ناپسندی وجود دارد که حتی در صورت خطور به ذهن ، در مرحله نیت و قبل از به انجام رسیدن، خداوند برای آن گناه ثبت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع به طور واضح از میزان نفرت پروردگار درباره عمل مذکور و انجام دهنده آن خبر می‌دهد که باید از آن حذر کنیم اما دقیقاً اینجا از چه کاری صحبت می‌کنیم و منظور ما مشخصاً چیست؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال بهتر است به ویدئویی از صحبت‌های شنیدنی حجت السلام و المسلمین قرائتی در این باره گوش فرا دهید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جهان ذهن نیت شیطانی آبروی مردم گناه نابخشودنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل سه بی‌گناه توسط مرد بی‌خانمان

روز شنبه گذشته آندره گوردون، ۲۶ ساله که مدتی بود بین بی‌خانمان‌ها زندگی می‌کرد و جا و مکان مشخص نداشت با انگیزه‌ای که هنوز مشخص نشده، جنایتی هولناک را رقم زد. آندره آن روز را با سرقت یک وسیله نقلیه در فیلادلفیا آغاز کرد و حدود ۶۵ کیلومتر به سوی حومه شهر رانندگی کرد تا به خانه نامادری‌اش رسید.

به نقل از الجزیره،او پس از ورود به این خانه نامادری ۵۲ ساله خود را با شلیک گلوله به قتل رساند و بعد سراغ خواهر ۱۳ ساله خود رفت و او را نیز هدف گلوله قرار داد و از پای درآورد. ۳ نفر دیگر از جمله یک خردسال که در خانه بودند، خود را مخفی کردند و آندره به دنبال آنها می‌گشت تا اینکه یکی از آنها مخفیانه پلیس را در جریان این حمله مرگبار قرار داد. تیمی از ماموران راهی محل حادثه شدند و خانه را محاصره و از آندره خواستند که خود را تسلیم کند. مرد مسلح، اما دور از چشم پلیس توانست فرار کند و وارد یکی از خانه‌های همسایه شود. او در آنجا یک زن ۲۵ ساله که مادر دو کودک خردسال بود را به قتل رساند و به سرعت گریخت. وی سپس وارد وارد یک فروشگاه شد و از آنجا سرقت و یک مرد ۴۴ ساله را زخمی کرد و سوار بر یک خودروی دزدی به فرارش ادامه داد.

پلیس که در تعقیب مرد مسلح بود، برای امنیت مردم رژه سنتی روز سنت پاتریک و حتی شهربازی شهر را تعطیل کرد. آندره در این تعقیب و گریز وارد یک خانه دیگر شد که اهالی خانه از طریق پنجره فرار کردند و آندره به محاصره پلیس درآمد، اما باز هم توانست فرار کند.

پلیس محلی برای دستگیری این مرد خطرناک از اف بی آی و پلیس ایالتی هم کمک گرفت، اما مرد جنایتکار موفق به فرار شد و در حالی که تحقیقات برای دستگیری او ادامه داشت، وی روز بعد در حالیکه در خیابان قدم می‌زد، به سوی یکی از افسران پلیس رفت و خود را تسلیم کرد.

به گفته نلسون ویتنی، کلانتر شهر فالز، هنوز انگیزه این مرد از جنایت مشخص نیست و تحقیقات از او ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • عبد صالح چه کسی است؟
  • قتل سه بی‌گناه توسط مرد بی‌خانمان
  • قتل ۳ بی‌گناه توسط مرد بی‌خانمان
  • سال آینده سال به ثمر رسیدن سیاست‌های شورا و شهرداری مشهد است
  • مأیوس نکردن گناه‌کاران + فیلم
  • خداوند گناهان برخی انسان‌ها را نمی‌بخشد
  • امید آفرینی از الزامات کار رسانه برای رسیدن به جامعه ایده آل است
  • اسلام برای آبروی مردم ارزش قایل است
  • اگر سود سهام عدالت برایتان واریز نشده، بخوانید/ برای دریافت سود چه اقدامی باید انجام دهید؟
  • فوری؛ اگر سود سهام عدالت برایتان واریز نشده، بخوانید/ برای دریافت سود چه اقدامی باید انجام دهید؟