Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت آئودی سرانجام طرح مفهومی خودروی الکتریکی جدید خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش شریان نیوز،  طرح مفهومی خودرو الکتریکی جدید آئودی با نام E-Tron GT سر و صدای زیادی به‌ پا کرده‌ است، مطمئنا این خودرو نه تنها برای طرفداران آئودی، بلکه برای همه علاقه‌مندان به خودرو اسپرت با طراحی جذاب، فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات فنی

طبق مشخصات این نمونه، E-Tron با سیستم دیفرانسل چهارچرخ تولید می‌شود و همان‌طور که در تصاویر مشخص است به صورت چهاردر طراحی شده است. این خودرو با دو موتور (یکی در جلو و دیگری در عقب) توانایی تولید 590 اسب‌بخار نیرو را دارد و صفر تا 60 مایل در ساعت را در 3.5 ثانیه طی می‌کند. این خودرو با باتری 90 کیلوواتی که در زیر خودرو طراحی شده می‌تواند محدوده تخمینی 248 مایل را طی کند.

طراحی جالب باتری به صورتی است که در محل قرارگیری صندلی، باتری ضخیم‌تر و نقاطی که محل قرارگیری پا است باتری نازک‌تر خواهد بود. در صورتی که در مدل معمول یک باتری تخت و صاف و حجیم زیر خودرو قرار می‌گیرد. با این طراحی جدید، آئودی بدون افزایش ضخامت باتری و متعاقبا ارتفاع خودرو، از نقاطی مانند زیر صندلی بهره بیشتری برده و ظرفیت باتری خود را افزایش داده است. E-Tron از مدل فعلی A7 (که ارتفاع 137 سانتی‌متری دارد) 5 سانتی‌متر کوتاه‌تر است.

ویژگی‌ها متنوع شارژ

این وسیله از شارژ سریع تا محدوده 800 ولت را پشتیبانی می‌کند. درگاه شارژ در هر دو طرف کاپوت تعبیه شده که به طور همزمان عملیات ‌شارژ را انجام می‌دهد و سرعت شارژ را دو برابر می‌کند ضمن این که کار راننده را راحت کرده و نیازی به کشیدن کابل شارژ به یک سمت به خصوص از خودرو را ندارد. البته به‌ طور کلی سرعت شارژ این اتومبیل بالا است، به گفته‌ شرکت آئودی از صفر تا هشتاد درصد شارژ تنها در 20 دقیقه امکان پذیر است.

از دیگر ویژگی‌های باتری این خودرو شارژ القایی بدون اتصال است که بدون کابل انجام می‌شود و سرعت کم‌تری هم نسبت به شارژ با کابل دارد اما برای شارژ شبانه یا مواقعی که عجله‌ای ندارید کاربردی است. این شارژ با پارک خودرو بر روی پد برقی انجام می‌شود.

طراحی خیره‌کننده

جدا از همه‌ ویزگی‌ها، طراحی این خودرو واقعا زیبا و چشم‌نواز است، ظاهر چراغ‌های جلو و عقب، رینگ‌های ‌جذاب، جلوبندی خشن و نیم‌رخ خوابیده، E-Tron را به یکی از بهترین طراحی‌های این شرکت تبدیل می‌کند . البته دلربایی این خودرو به اینجا ختم نمی‌شود، سازگاری E-Tron GT با محیط زیست فراتر از الکتریکی بودن آن خواهد بود، زیرا چرم به‌کار رفته مصنوعی بوده و روکش صندلی‌ها از تور‌های ماهیگیری بازیافتی تهیه شده است.

خریداران برای دریافت این محصول باید زمان نسبتا زیادی را صبر کنند زیرا این خودرو در سال 2021 به بازار می‌آید. فعلا اطلاعاتی از قیمت این خودرو منتشر نشده است. در ادامه نیز تصاویر مربوط به اتومبیل E-Tron GT آئودی را مشاهده می‌کنید:

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چینی ها خودروی هیبریدی ارزان را رونمایی کردند

به گزارش همشهری آنلاین، نتایج در رویترز نشان داد، غول خودروهای الکتریکی چینی امروز، دوشنبه نسخه جدیدی از خودروی سدان هیبریدی Destroyer ۰۷ خود را با قیمت اولیه ۱۱.۳ درصد کمتر از مدل قبلی خود عرضه کرد.

این خودرو به عنوان سدانی پلاگین هیبریدی در کلاس B و از سری اقیانوس قرار می‌گیرد.

کد خبر 840074 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم چین خودرو

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۰۰ خودروی حادثه‌ساز در استان کرمان
  • کادیلاک سلستیک رولزرویس را به چالش می‌کشد/ عکس
  • چینی ها خودروی هیبریدی ارزان را رونمایی کردند
  • یک جنگ تمام عیار: امروز فقط فوتبال زنان!
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲۸ اسفند ماه
  • (تصاویر) زیکر میکس؛ اطلاعات جدید از خودرو متفاوت جیلی
  • زیکر میکس ؛ اطلاعات جدید از خودرو متفاوت جیلی (+عکس)
  • پاسخ معنادار پوتین به امکان درگیری تمام عیار روسیه و ناتو | شرط مهم برای صلح با اوکراین | با مبادله ناوالنی موافقت کرده بودم اما او درگذشت
  • عباس عبدی: اگر کاظم صدیقی راست بگوید، یک فاجعه تمام عیار از بی‌اطلاعی وی و داشتن اطرافیان جاعل است/آزمون مهمی پیش روی دستگاه قضایی قرار گرفته است
  • حضور ربات های انسان نما در خط تولید مرسدس بنز