Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جيرفت - ايرنا - مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي جنوب استان کرمان گفت: با پيگيري هاي انجام گرفته امکان تردد ناوگان کشورهاي همجوار با ايران براي حمل مستقيم محصولات کشاورزي منطقه جنوب کرمان فراهم شده است.

مسعود جميلي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : با توجه به استقرار ادارات گمرک و استاندارد در جنوب کرمان و صدور مجوز تردد ناوگان خارجي در منطقه، امکان صادرات محصولات کشاورزي جنوب کرمان به طور مستقيم فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: صادرکنندگان پيش از اين اقدام به حمل محصولات توسط ناوگان داخلي تا مرز مي کردند که اين امر سبب کاهش کيفيت محصولات تا رسيدن به مقصد مي شد.
مديرکل حمل و نقل جاده اي جنوب کرمان با بيان اينکه روزانه به طور متوسط در زمان پيک حمل بار محصولات کشاورزي بيش از 2هزار بارنامه توسط شرکت هاي حمل و نقل بار در جنوب کرمان صادر مي شود، بيان کرد: براي حمل و نقل بهتر محصولات کشاورزي طرح تشديد نظارت بر شرکت هاي حمل و نقلي در جنوب کرمان در حال اجرا است.
جميلي با بيان اينکه اين اداره کل با جديت در زمينه حمل و نقل آسان و به موقع محصولات کشاورزي هر اقدام اساسي را انجام مي دهد، تصريح کرد: با توجه به ماموريت اين اداره در نگهداري زير ساخت ها، تسهيل فرايند حمل و نقل و همچنين ايجاد امکانات لجستيکي؛ آمادگي هرگونه همکاري با فعالان بخش کشاورزي، توليدکنندگان و صنعت گران براي رونق و توسعه بيشتر در اين بخش را دارد.
اداره کل حمل و نقل جاده اي جنوب استان کرمان هفت شهرستان جيرفت، کهنوج، عنبرآباد، قلعه گنج، منوجان، رودبار و فارياب را پوشش مي دهد.
7450/7429/ 5054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ناپایداری‌های جوی در استان کرمان از فردا عصر

ایسنا/کرمان کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: از بعد از ظهر سه شنبه نیز با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، بارش و رگبار باران در استان به ویژه مناطق جنوب غربی و مرکزی خواهیم بود.

فهیمه راستی امروز ۲۷ اسفندماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز و فردا جوی نسبتاً پایدار همراه با  افزایش غلظت غبار در سطح استان داریم.

وی با اشاره به احتمال بارش پراکنده و خفیف در ارتفاعات مرکزی استان کرمان طی امروز و فردا افزود: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه وزش باد شدید و گرد و خاک و بارش پراکنده باران مهم ترین پدیده‌های جوی در سطح استان خواهند بود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان بیان کرد: بیشینه سرعت باد در مناطق شمالی غربی و جنوب شرقی است، لذا خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

وی اظهار کرد: از بعد از ظهر سه شنبه نیز با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، بارش و رگبار باران در استان به ویژه مناطق جنوب غربی و مرکزی خواهیم بود.

راستی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی هفته جوی پایدار و آرام در اغلب مناطق استان مورد انتظار است، گفت: صبح امروز لاله زار  با دمای یک درجه سانتیگراد سردترین و روز گذشته فهرج با دمای ۳۲ درجه گرمترین نقطه استان کرمان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنوب استان کرمان روی ریل صنعت
  • جنوب استان روی ریل صنعت
  • رفع مشکل ۷ طرح در دوازدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان
  • اجرای طرح پویش چشم به راهیم در جنوب کرمان آغاز شد
  • قرارداد بیش از ۲۰۰۰ میلیاردی راهداری در جنوب کرمان
  • آغاز پویش «چشم به راهیم» در  جنوب کرمان 
  • مزایده ١٠٨ محدوده اکتشافی معدنی در جنوب استان کرمان
  • آغاز ناپایداری‌های جوی در استان کرمان از فردا عصر
  • اکتشاف معادن جنوب کرمان به مزایده گذاشته شد
  • آمادگی کردستان برای توسعه روابط اقتصادی و صنعتی با چین