Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@02:59:42 GMT

بیانیه کمیته اخلاق در مورد امیر قلعه‌نویی صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۶۳۰

ساعت24 -کمیـته اخـلاق فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات اخیر امیر قلعه نویی بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به نقل از فدراسیون فوتبال، کمیـته اخـلاق فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات اخیر امیر قلعه نویی بیانیه‌ای را منتشر کرد.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره مصاحبه‌های اخیر امیر قلعه نویی، سرمربی تیم سپاهان علیه داوری ضمن احضار او به اطلاع اهالی فوتبال می‌رساند این کمیته کلیه مصاحبه‌ها و اخبار را رصد کرده و موضوعاتی که باعث خدشه به حیثیت و اعتبار فوتبال و تشویش افکار عمومی شود را بررسی و رسیدگی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس از اهالی فوتبال تقاضا می‌شود کلیه اصول اخلاق حرفه‌ای را جهت آرامش و نظم عمومی فوتبال و جلوگیری از التهاب این رشته رعایت کنند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: امیر قلعه نویی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛با نظر امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی مهدی لیموچی مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک که تکنیک ناب خود را در مسابقات لیگ برتر امسال در مقابل دیدگان علاقمندان به فوتبال به نمایش گذاشته بود به اردوی تیم ملی دعوت شد تا در کنار سایر ملی‌پوشان خود را برای دو دیدار مقدماتی جام جهانی آماده کند.
 اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای انجام دو مسابقه مقابل ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام‌جهانی۲۰۲۶ از ظهر روز دوشنبه آغاز می‌شود که لیموچی نیز باید خود را به کادرفنی تیم‌ملی معرفی کند.
در مقایسه با آخرین فهرست تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا ۱۱ بازیکن جدید دعوت شده‌اند که شامل مهدی لیموچی، آرشا شکوری، امید نورافکن، امین حزباوی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، اللهیار صیادمنش.
جواد آقایی‌پور، محمدرضا آزادی، حسین گودرزی و سعید سحرخیزان می‌شوند.

 نکته قابل توجه اینکه قلعه‌نویی روی نام چند بازیکن باتجربه و البته مُسن خط قرمز کشیده است. احسان حاج‌صفی، روزبه چشمی، رضا اسدی، شهریار مغانلو و کریم انصاری‌فرد بازیکنانی هستند که جایی در فهرست جدید تیم ملی ندارند و قلعه‌نویی ترجیح داده به جای آنها به نفرات جدید میدان دهد.

دیگر خبرها

  • جهانبخش با بازوبند مصدومیت!(عکس)
  • اعلام آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا
  • حسرت بزرگ دانیال بعد از نیم فصل رویایی
  • بازگشت چپ‌پای جنگنده به اردوی ملی
  • گل های نوراللهی هم نظر قلعه‌نویی را عوض نکرد
  • مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اردوی تیم ملی
  • بزرگترین غایبان فهرست جدید تیم ملی
  • حضور دوباره علی‌نژاد در کمیته اخلاق فدراسیون جهانی ووشو / دو ایرانی دیگر در پست‌های بین‌المللی خود ابقا شدند
  • اعلام سه رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال