Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها که تب و تاب ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده به شدت داغ شده است، حالا تازه ترین گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که سامسونگ نیز قصد دارد با ورود به این حوزه نرم افزار و برنامه کاربردی جدیدی را توسعه و ارائه دهد تا بدان وسیله کاربران بتوانند به ذخیره سازی دارایی ها و ارزهای دیجیتال رمزپایه به صورت آفلاین بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد که این غول تکنولوژی کره ای می خواهد این نرم افزار جدید را احتمالا با عرضه گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S۱۰) برای کاربران عرضه کند.

خدمات ارز دیجیتال سامسونگ دو قسمت دارد که بخش اول آن تحت عنوان Cold Wallet یا کیف پول آفلاین به کاربران این امکان را می دهد تا بوسیله کلیدهای امنیتی خصوصی و عمومی بتوانند به ذخیره و نگهداری دارایی و سرمایه های دیجیتال خود بپردازند. بخش دومی که در این سرویس ارز دیجیتال وجود دارد، کیف پولی مجازی است که همچون سایر کیف پول های مجازی در جهان به کاربران اجازه مشاهده موجودی و تاریخچه تراکنش ها را می دهد.

ارزهای دیجیتال رمزپایه به صورت کلی در دو نوع کیف پول موسوم به سرد (cold wallet ) و گرم (Hot wallet) ذخیره می شود که به گفته تحلیلگران، کیف پول کلدوالت امنیت سایبری بیشتری دارد چراکه اطلاعات مربوطه را به صورت آفلاین ذخیره سازی می کند و دسترسی هکرها و مجرمان سایبری از راه دور به اطلاعات کیف پول‌های آفلاین در حقیقت ناممکن خواهد بود و برای نفوذ به آنها باید به سخت افزار اصلی دستگاه دسترسی داشت.

این اپلیکیشن کیف پول اختصاصی سامسونگ به کاربران اجازه می‌دهد تا کیف پول‌های کنونی خود را از سرویس‌های دیگری همچون Metamask و TrustWallet به کلدوالت سامسونگ منتقل کنند. کاربران قادر خواهند بود با ایجاد حساب‌های کاربری در این اپلیکیشن به ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال همچون بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین کش و سایر ارزهای مجازی بپردازند. این حساب‌های کاربری در اپلیکیشن بیت کوین سامسونگ در شبکه بلاک چین به صورت کاملا ناشناس و نامعلوم ذخیره می شود و حتی خود سامسونگ نیز هیچ گونه دسترسی به اطلاعات و ارزهای دیجیتالی کاربران نخواهد داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سامسونگ ارزهای دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز منابع طبیعی ۱۹ استان به شبکه رادیویی دیجیتال

معاون حفاظت و امور اراضی سازمان منابع طبیعی از تجهیز ۱۹ استان به شبکه رادیویی دیجیتال خبر داد.

به گزارش ایسنا حسین میرجبی در نشست خبری که امروز در سازمان منابع طبیعی برگزار شد، اظهار کرد: در کنار حفاظت‌های فیزیکی از سال گذشته تمهیداتی را اندیشیده‌ایم و ابتدایی‌ترین وسایل برای عصر دیجیتال بی‌سیم است که تا امروز ۱۹ استان مجهز به سیستم شبکه رادیویی دیجیتال شده‌اند.

وی اضافه کرد: از اعتبارات سال ۱۴۰۱، ۶۰ دوربین پایش اراضی تا شعاع ۶۰ کیلومتر خریداری کردیم.

معاون حفاظت و امور اراضی سازمان منابع طبیعی اضافه کرد: سامانه ریسک حریق را راه اندازی کرده‌ایم که با قدرت ۸۰ درصد صحت، ریسک حریق را اطلاع رسانی می‌کند در جلسه ملی مدیریت بحران این سامانه بسیار مورد استقبال قرار گرفت و امیدواریم بتوانیم اعتبارات لازم را برای آن دریافت کنیم 

وی اضافه کرد: در زمینه راه‌اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین جزو اولین دستگاه‌ها بودیم که حدود ۴۵۰۰ گزارش رفع تصرفات غیر مجاز تهیه شد.

میرجبی با بیان اینکه سامانه‌های مختلفی در حوزه منابع طبیعی داریم که آنها را به نحو احسن به کار می‌گیریم گفت: یکی از آنها سامانه کاداستر اراضی ملی است که اطلاعات اراضی ملی در آن بارگذاری شده است علاوه بر آن در سامانه حریق اطلاعات سنواتی حریق را بارگذاری می‌کنیم. در سامانه اطلاعات نده‌های موضوع ماده ۳ نیز حدود ۱۱۰ هزار پرونده را بارگذاری کرده‌ایم.

وی با اشاره به سامانه استعلام معادن اظهار کرد: با بالغ بر ۲۲ استان در این زمینه قرارداد منعقد کرده‌ایم.

معاون حفاظت و امور اراضی سازمان منابع طبیعی اظهار کرد:۹۹.۳ درصد از اراضی ملی را کاداسر کرده‌ایم.

در ادامه این مراسم حسن وحید - معاون امور آبخیزداری سازمان منابع طبیعی - اظهار کرد: در سال جاری کل اعتبارات مصوب ۱۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود. قرار است ۳۵۹ میلیارد تومان تخصیص داده شود. دیون ما بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان است.

وی تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه باید برای حفظ آب و خاک کمک کند و برای ۲۰ میلیون هکتار مطالعات آبخیزداری کمک کند.

وحید اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تعهدات خود را در زمینه آبخیزداری تا پایان سال مالی انجام دهیم.

وی در ادامه گفت: امسال ما به حدود ۷۰ درصد از تعهدات خود برنامه ششم توسعه می‌رسیم و قرار است در طول برنامه هفتم توسعه، عقب ماندگی‌های برنامه ششم را نیز جبران کنیم.

وحید در پایان تصریح کرد: اشکال این است که در حوزه سیاستگذاری، حکمرانی آب را تعریف کردیم یعنی همه داشته‌ها را در بعد آب قرار دادیم این در حالیست که به جای آب باید به مدیریت جامع حوزه آبخیز بپردازیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اگر آمریکا تیک‌تاک را ممنوع کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟
  • این آقای لوس و بی‌مزه در حد و شان نوروز نیست
  • بروزرسانی تازه این گوشی را امن‌تر از هرموقعی کرد!
  • تبلت سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite (2024) به زودی عرضه می‎‌شود
  • توسعه سامانه‌ امن‌ساز تلفن‌های همراه
  • صعود بیت کوین: پدیده جهانی که اقتصاد را تغییر می‌دهد
  • بهار ارزهای دیجیتال در زمستان پر خبر
  • گوشی‌های قدیمی سامسونگ هم هوش مصنوعی دارند؛ اما با یک تفاوت مهم
  • تجهیز منابع طبیعی ۱۹ استان به شبکه رادیویی دیجیتال
  • آشنایی با فروشگاه های اشتراک مجازی (اپل موزیک، chatgpt 4 و ...)