Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مجتبی آغاز مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاتم گفت: امروز همزمان با ولادت عبدالعظیم حسنی (ع) به همراه سرپرست آموزش وپرورش و معاون پرورشی آموزش وپرورش شهرستان خاتم، ۵٠بسته حمایتی فرهنگی آموزشی شامل لوازم التحریر، کیف ودفتر به دانش آموزان دبستان روستایی عشایری امام رضا (ع) و دبستان روستایی عشایری، ولی عصر دهستان چاهک توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف محمودی سرپرست آموزش وپرورش شهرستان خاتم نیز با اشاره به تحصیل دانش آموزان روستایی عشایری افزود:دانش آموزان روستایی عشایری علاوه بر فراگیری علم و دانش در کنار خانواده به فعالیت کشاورزی و دامداری می‌پردازند که در آینده بتوانند علاوه بر تحصیلات یک شعل وحرفه نیز داشته باشند.

محمودی با اشاره به پراکندگی مدارس روستایی عشایری درشهرستان خاتم گفت: شهرستان خاتم دارای ٩باب آموزشگاه عشایری با٣٧٠نفر دانش آموز که در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت اداره کل آموزش وپرورش استان یزد امکانات وتجهیزات مورد نیاز ازجمله تخته هوشمند، کامپیوتر دراختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است: این بسته‌های حمایتی از سوی اداره امور عشایری استان و با مشارکت استان قدس رضوی به دانش آموزان روستایی عشایری اهدا شد.

انتهای پیام/ی

 توزیع  بسته‌های حمایتی فرهنگی و آموزشی بین دانش آموزان در خاتم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای رایگان برای مادران روستایی و عشایری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛دعوت کردن خانواده‌ها به فرزندآوری باید با حل مشکلات اون‌ها و اجرایی شدن قوانین جوانی جمعیت باشه.
خانواده خندابی که دارای ۷ بچه هستند و کوچک‌ترین بچه اون‌ها بعد از اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت به دنیا اومده از هیچ گونه از بسته‌های تشویقی استفاده نکردند.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از پوشش بیمه‌ای رایگان برای مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند خبر داد.
این قانون در راستای اجرایی شدن ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کلید خورد.
در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شرکت پتروشیمی شازند بسته‌های تشویقی برای کارکنان خود در نظر گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای رایگان برای مادران روستایی و عشایری
  • آموزش‌وپرورش برای ترک تحصیل دانش‌آموزان برنامه مدون ارائه دهد
  • بسته حمایتی برای بانوانی که در زمان تحصیل قصد مادر شدن دارند
  • واریز کمک سرانه ۲۰ میلیارد ریالی به حساب مدارس مجری طرح اعتکاف علمی نوروزی در سیستان و بلوچستان
  • اجرا شدن طرح شهید همت درخراسان رضوی
  • قدردانی دانش آموزان رامسری از شهرداری این شهرستان
  • طرح تحول معاونت پرورشی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تشریح کرد؛ جزییات طرح «خاتم» ویژه دانش‌آموزان در نوروز
  •  حمایت قانون دانش بنیان‌ها از دانش آموزان نخبه علمی و المپیادی
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید