Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@04:02:31 GMT

نخستین طلای بوکس زنجان در رقابت های اهواز کسب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۶۴۶

نخستین طلای بوکس زنجان در رقابت های اهواز کسب شد

زنجان - ایرنا - عضو کمیته فنی هیات بوکس استان زنجان گفت: زنجان در بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی بزرگسالان به نخستین طلای خود دست یافت.
رقابت های

امیرحسین صالحی زنجانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزو: در این رقابت ها که از 17 تا 21 آذر سال جاری در 10 وزن مختلف در اهواز ( مرکز استان خوزستان) برگزار شد بوکسورهای زنجان موفق به کسب یک نشان طلا و 2 برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مجید قنبری، محمد کمالی، مهدی امینی، موسی حیدری، امیر اشراقی و طوفان شریفی، بوکسورهای اعزامی زنجان به این پیکارها بودند که به ترتیب در اوزان 49، 60، 69، 75، 81 و 91 کیلوگرم بر روی رینگ رفتند.
صالحی زنجانی خاطرنشان کرد: طوفان شریفی در وزن 91 کیلوگرم به نشان طلا رسید و مجید قنبری و محمد کمالی به ترتیب در اوزان 49 و 60 کیلوگرم به نشان برنز دست یافتند.
وی که به عنوان داور ملی، از سوی فدراسیون برای قضاوت به این مسابقات دعوت شده بود، اضافه کرد: در این رقابت ها خوزستان با کسب 34 امتیاز و چهار طلا مقام نخست را به دست آورد و تیم های تهران، مازندران، لرستان و زنجان به ترتیب دوم تا پنجم شدند.
صالحی زنجانی تصریح کرد: ابراهیم عباسی و علی اجاقلو به ترتیب به عنوان سرپرست و مربی، ورزشکاران اعزامی از زنجان را هدایت و همراهی می کردند.
وی یادآور شد: سال 91 نیز مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان به میزبانی اهواز برگزار شد و زنجان در وزن 56 کیلوگرم توانست توسط روح الله اجاقلو، به نشان نقره دست یابد.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر بوکس در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره، سلطانیه و خدابنده فعال است و تلاش می شود تا در شهرستان های طارم، ایجرود و ماهنشان نیز راه اندازی شود و قریب 2 هزار ورزشکار در رشته بوکس زنجان فعالیت دارند که 50 درصد بوکسورها به صورت رسمی و بیمه شده هستند.
6084/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بوكس مسابقات قهرماني نتيجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ ملی‌پوش پاراتکواندو به انتخابی پارالمپیک پاریس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های انتخابی قاره آسیا برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس ۲۷ اسفند به میزبانی چین در سالن «شانگسی» شهر «تای آن» برگزار می‌شود.

آیلار جامی در وزن ۵۲- کیلوگرم و لیلا میرزایی در وزن ۵۷- کیلوگرم دو نماینده ایران هستند که با هدایت عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و زهرا حاجیوند به عنوان مربی و جمشید سهرابی به عنوان سرپرست در این رقابت‌ها حضور دارند.

پیش از این چهار نماینده کشورمان، مریم عبدالله پور در وزن ۴۷- کیلوگرم، سعید صادقیانپور در وزن ۶۳- کیلوگرم، علیرضا بخت در وزن ۸۰- کیلوگرم و حامد حق شناس در وزن ۸۰+ کیلوگرم کلاس K۴۴ مجوز حضور در پارالمپیک پاریس را کسب کرده اند.

دیگر خبرها

  • قیمت طلای جهانی ثابت ماند
  • تاج‌الدینوف به دنبال دومین طلای آسیایی
  • مهار آتش در محموعه بنکداران اهواز
  • مهار آتش در مجموعه بنکداران اهواز پس از ۱۲ ساعت
  • بیمه رایگان ۵ دهک اول جامعه / ۲ میلیون بیمار نشان‌دار در صندوق بیماری‌های صعب‌العلاج
  • بیمه رایگان ۵ دهک اول جامعه/۲ میلیون بیمار نشان‌دار در صندوق بیماری‌های صعب‌العلاج 
  • یک اتفاق تلخ برای آقای قهرمان؛ میثم دلخانی از طلای جهان دور و دورتر شد
  • اعزام ۲ ملی‌پوش پاراتکواندو به انتخابی پارالمپیک پاریس
  • نخستین پیروزی تیم ایران در جام ملت‌های گلبال
  • تولید سالانه ۲۰۰ کیلوگرم طلا در کارخانه‌ی فراوری ِ معدن ِ طلای هیرد