Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@05:26:22 GMT

جمع آوری بیش از سه میلیارد تومان صدقه در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۶۵۵

جمع آوری بیش از سه میلیارد تومان صدقه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد قوسی،معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان سمنان 21 آذر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی هشت‌ماهه ۹۷  سه میلیارد و ۸۶ میلیون تومان صدقه با مشارکت مردم استان جمع‌آوری شده اظهار کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد هشت‌درصدی را نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه طبق آمار و ارقام هر خانوار روزانه ۴۸ تومان صدقه پرداخت کرده یاداور شد: بیش از ۹۰ هزار خانوار استان مشترک خانگی صندوق‌های صدقه کمیته امداد هستند و پنج هزار و ۳۰۰صندوق بزرگ در معابر و یک هزار و ۲۰۰صندوق کوچک صدقات در ادارات سطح استان مستقر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته قوسی ۱۲۴ میلیون تومان از صدقات پرداختی مردم استان سمنان در سالجاری از طریق ۳۵ مرکز نیکوکاری در استان بوده  که مردم  می‌توانند با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت#۰۲۳*۸۸۷۷* نیز صدقه دهند.

وی بابیان اینکه تعهد کمیته امداد در جمع‌آوری صدقه طی هشت‌ماهه امسال سه میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان بود، گفت: جمع آوری بیش از سه میلیارد تومان صدقه از ابتدای سال تا کنون نشان می دهد که ۹۶ درصد تعهد کمیته امداد استان در پرداخت صدقه محقق شده است.

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان سمنان صدقات الکترونیکی و انتقال وجوه در کنار سهولت در صدقه دادن را موجب کاهش هزینه‌ها برشمرد و افزود:: شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات نیز آماده دریافت صدقات مردم است.

وی اذعان کرد: این صدقات در سرفصل‌های کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، درمان، مسکن و تأمین جهیزیه هزینه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قران صدقه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت هزار یتیم و فرزند محسنین در انتظار سخاوت مردم البرز 

به گزارش قدس آنلاین،  رضا البرزی با بیان اینکه کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با همکاری حامیان و نیکوکاران از کودکان یتیم و بی‌سرپرست و همچنین از کودکانی که سرپرست آن‌ها به دلیل از کارافتادگی و بیماری توانایی اداره زندگی را ندارند حمایت می کند، افزود: ارتقای سطح معیشت و رفاه کودکان نیازمند از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین است.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های حامی‌یابی البرز در مساجد، حسینیه‌ها، مراکز نیکوکاری، هیات‌های مذهبی و ادارات مستقر هستند، گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت و مردم نوعدوست می‌توانند با واریز حداقل ماهانه ۵۰۰هزارریال از فرزند معنوی خود حمایت کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • درآمد کمیته امداد تربت‌حیدریه از صدقات یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است
  • جهیزیه ۱۰۹ نوعروس مهابادی زیرپوشش کمیته امداد تامین شد
  • آماده‌باش ویژه هلال احمر برای سیل احتمالی در ۵ استان/ هشدارهایی که باید جدی گرفته شود
  • هشت هزار یتیم و فرزند محسنین در انتظار سخاوت مردم البرز 
  • مردم استان سمنان به کمک سیل زدگان سیستان آمدند
  • ارسال محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • کمک ۸۱ میلیارد ریالی مردم به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • جشن آرزو‌ها برای برآورده کردن آرزوی ۱۵۰ کودک در سمنان
  • کمک‌ 81 میلیارد ریالی مردم به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی جمع آوری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری ملایر