Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی «حالا خورشید» اعلام کرد که سرگیجه و افت شدید فشار خون، باعث حضور نداشتن رضا رشیدپور در ۳۰ دقیقه پایانی این برنامه بوده است.

به گزارش شریان نیوز،  روابط عمومی برنامه «حالا خورشید» با انتشار اطلاعیه‌ای درباره غیبت رضا رشیدپور در ۳۰ دقیقه پایانی برنامه صبح چهارشنبه ۲۱ آذر اعلام کرد: «پیرو پرسش مخاطبان گرامی درباره غیبت رضا رشیدپور در نیم ساعت پایانی برنامه و ترک آنتن بدون خداحافظی‌، روابط عمومی برنامه حالا خورشید به اطلاع می‌رساند که مجری و تهیه کننده برنامه، صبح امروز به دلیل فشار کاری شدید و شب بیداری پیوسته برای تغییر استودیو و نصب دکور جدید و همچنین ضبط آیتم‌های ویژه برای شب یلدا در نیمه‌های شب، به هنگام اجرای برنامه صبحگاهی دچار سرگیجه و افت شدید فشار خون شد و توسط همکاران به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع و تلاش برای پرهیز از انتقال استرس به بینندگان ارجمند سبب شد که نظم طبیعی کار کمی دچار تغییر و اخلال شده و نیم ساعت پایانی برنامه بدون حضور و خداحافظی ایشان پخش شود. وضعیت عمومی رشیدپور با اقدامات درمانی اولیه تثبیت شده و نگرانی خاصی وجود ندارد.»

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمال تبریزی مدیران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی، مدیران جدید بخش‌های مختلف این رویداد سینمایی با نظر کمال تبریزی دبیر جشنواره، محمدحسین رجبی دوانی رئیس شورای سیاست‌گذاری و مهدی حیدری مدیر جشنواره و قائم‌مقام شورای سیاست‌گذاری به ترتیب زیر منصوب شدند:

ابوالفضل جلیلی (مشاور عالی و عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره)، مسعود نجفی (دبیر اجرایی)، حمید قمری (مدیر هماهنگی و دبیر شورای سیاست‌گذاری)، فرید حیدری (مدیر امور اداری و مالی و عضو شورای سیاست‌گذاری)، سمیه علیپور (مدیر روابط عمومی و رسانه)، مهرداد سلیمانی (مدیر دبیرخانه و مدیر فنی)، حمیدرضا بیدقی (مدیر هنری)، وحید رونقی (مدیر ارتباطات و برنامه‌های جنبی)، سید کاظم میرزاده (مدیر پشتیبانی)، هیلا سادات جاوید (مشاور و کارشناس حقوقی) و پدرام پاک آیین (مشاور رسانه‌ای).

پیش‌ازاین فرهاد قائمیان، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر به‌عنوان مشاور عالی و آرش زینال خبری، مدیر تولید، تهیه‌کننده و مجری طرح سینما و تلویزیون، به‌عنوان مشاور هنری جشنواره معرفی شدند.

نگاه کوتاه به پیشینه مدیران جدید جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی:

ابوالفضل جلیلی، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تدوینگر یکی از معتبرترین فیلمسازان ایرانی در سینمای جهان به شمار می‌رود. او سازنده فیلم‌های تحسین‌شده «گال»، «رقص خاک»، «دان»، «دلبران» و «حافظ» است که در جشنواره‌های بین‌المللی حضور پررنگی داشتند و موفق به کسب جوایز شدند. جلیلی در نوامبر ۲۰۰۸ در بخش ویژه سی‌امین دوره جشنواره سه قاره در فرانسه مورد تجلیل قرار گرفت.

مسعود نجفی دانش‌آموخته رشته مطالعات فرهنگی و رسانه در مقطع کارشناسی ارشد است. او در دو دهه گذشته علاوه بر فعالیت مستمر رسانه‌ای به‌عنوان خبرنگار، سردبیر و مدیرمسئول، به مدت هفت سال مدیریت روابط عمومی جشنواره فیلم فجر را عهده‌دار بود و چهار سال نیز به‌عنوان مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی فعالیت داشت. تألیف کتاب‌های سینمایی ازجمله «مرور ۳۰ سال جشنواره فیلم فجر»، ساخت بیش از ۱۰ فیلم مستند، تهیه و کارگردانی چند برنامه تلویزیونی و... از دیگر سوابق اوست.

حمید قمری، کارشناس ارشد مهندسی صنایع و مدیرکل حوزه ریاست، امور استان‌ها و روابط عمومی بنیاد ایران‌شناسی است. او سابقه مدیریت در حوزه‌های طرح و برنامه‌ریزی، خدمات علمی، چاپ و انتشارات و اطلاع‌رسانی را دارد.

فرید حیدری دانش‌آموخته مقطع دکترا مدیریت رسانه، نویسنده، مدرس دانشگاه، پژوهشگر رسانه و هوش مصنوعی، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری فصل هنر (موسسه طراح و برگزارکننده جشنواره) رئیس هیئت‌مدیره موسسه سینمایی موج تماشا، مدیرمسئول چندین رسانه خبری آنلاین و مکتوب و مدیرمسئول یک موسسه مطبوعاتی است. او به‌عنوان تدوینگر، مجری و گزارشگر ساخت و تولید چند فیلم مستند و نماهنگ و فعالیت در واحد تولید صداوسیما را در کارنامه خود دارد.

سمیه علیپور از سال ۱۳۸۱ فعالیت در رسانه را آغاز کرد. او در دو دهه گذشته علاوه بر حضور مستمر در مطبوعات، مدیریت روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر، سردبیری چهار دوره کتاب جشنواره جهانی فیلم فجر، سردبیری چهار دوره کتاب بازار جشنواره جهانی، سردبیری دو دوره بولتن جشنواره ملی فیلم فجر، دبیری ستاد خبری جشنواره ملی فیلم فجر، دبیری بولتن جشنواره فیلم کودک و نوجوان را بر عهده داشت.

مهرداد سلیمانی دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و رشته سینماست و کارگردانی، تصویربرداری و تدوین بیش از ۱۰۰ فیلم کوتاه و نیمه بلند داستانی و مستند را در کارنامه دارد. سلیمانی در سال‌های اخیر مدرس دانشگاه علمی کاربردی و مدیر فنی و اجرایی بیش از ۳۰ جشنواره ملی و بین‌المللی بوده و سابقه داوری در دوره‌های مختلف جشنواره‌های ملی و بین‌المللی فیلم کوتاه را دارد. برگزاری بیش از ۵۰ کارگاه آموزشی در زمینه مبانی سینمای دیجیتال در جشنواره‌های سینمایی و مراکز آموزش فیلمسازی در تهران و شهرستان‌ها از دیگر فعالیت‌های اوست.

حمیدرضا بیدقی، طراح، تصویرگر و نویسنده، حدود ۳۰ سال سابقه فعالیت در این عرصه را دارد و در این مدت بیش از ۲۰۰ کتاب را تصویرسازی کرده است. او همچنین به‌عنوان طراح پوستر، عضو هیئت‌ انتخاب و داوری با جشنواره‌های مختلف ازجمله فجر و سینماحقیقت همکاری کرده است.

وحید رونقی دانش‌آموخته رشته سینما در مقطع کارشناسی، گوینده، دوبلور، مجری و تهیه‌کننده رادیو و تلویزیون است. از فعالیت‌های او در این حوزه می‌توان به برنامه‌های «سینما آی فیلم»، «کافه فیلم»، «عید دیدنی»، «نقد سینما»، «مکث»، «تصویر زندگی» و «یه روز تازه» اشاره کرد.

سید کاظم میرزاده دانش‌آموخته رشته عکاسی، مستندساز، تصویربردار و تدوینگر است. وی مدیر پشتیبانی جشنواره گردشگری و چندین رویداد و همایش‌های مختلف است.

هیلا سادات جاوید دانش‌آموخته رشته سینما، وکیل پایه‌یک دادگستری و مشاور حقوقی، پژوهشگر انتشارات حقوقی، مؤلف کتاب‌های حقوقی کاربردی و متخصص در امور قراردادها است.

پدرام پاک‌آیین دانش‌آموخته رشته حقوق و مدیر فرهنگی و رسانه‌ای است. او هم‌اکنون مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت و نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در هیئت نظارت بر مطبوعات است. وی سابقه عضویت در شورای سردبیری روزنامه‌های جام جم و ایران و مدیرکلی نظارت و ارزیابی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور، مدیرکلی فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، مدیرکلی ارتباطات و اطلاع‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرکلی مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ را در کارنامه خود دارد.

نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی با همکاری موسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران‌شناسی و با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین»، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی در سه بخش اصلی، تجربی و جنبی برگزار می‌شود. بخش اصلی شامل فیلم‌های داستانی (کوتاه و بلند)، مستند، انیمیشن و نماهنگ منطبق با موضوع جشنواره می‌شود؛ بخش تجربی آثاری با موضوع و اهداف جشنواره را در برمی‌گیرد که برای روایت داستان از روش‌های غیرمعمول و جدید استفاده کرده‌اند؛ و بخش جنبی به آثاری اختصاص دارد که نتوانسته‌اند به بخش‌های رقابتی جشنواره راه پیدا کنند.

اسامی فیلم‌های سینمایی، فیلمنامه‌ها و دیگر آثار راه‌یافته به جشنواره به‌زودی اعلام می‌شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885002

دیگر خبرها

  • تقدیر از مدیر روابط عمومی منابع طبیعی مازندران- نوشهر
  • ۸ تروریست از عوامل حمله به کمپ ارتش پاکستان کشته شدند
  • نقش مؤثر روابط عمومی‌های صنعت گاز در به ثمر رسیدن مأموریت‌های سازمان
  • برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران
  • هشدار دامپزشکی خوزستان به بهره‌برداران حوزه دام و طیور
  • هشدار نارنجی؛ این ۱۴ استان بارندگی شدید دارند / جزئیات دقیق بارش‌ها در ۲ روز پایانی سال
  • درخشش شرکت توزیع نیروی برق فارس در ارزیابی شرکت توانیر
  • خدمت ویژه بیمه دی به دارندگان بیمه نامه بدنه
  • خداحافظی با تهیه کننده پیشکسوت رادیو
  • کمال تبریزی مدیران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی کرد