Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@05:31:06 GMT

پیشنهاد غیراخلاقی مشاور لاغری به زن جوان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۶۶۵

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ این بانوی 35 ساله به افسر بازجو گفت: 3 سال پیش به علت اعتیاد همسرم از او جدا شدم و حالا به همراه دو فرزند 4 ساله و 7 ساله‌ام، سربار زندگی مادر و برادرم هستم.
پس از جدایی از همسرم به وضعیت جسمانی خودم حساس شدم، چون از ظاهرم رضایت نداشتم به همین خاطر به‌دنبال راهی می‌گشتم تا لاغر شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدام در فضای مجازی و تلگرام به‌دنبال راهکاری ساده بودم تا اینکه در یک گروه تلگرامی با فردی به‌عنوان مشاور تغذیه آشنا شدم. تا به تناسب اندام برسم این مشاور تقاضا کرد عکسی از بدنم بگیرم و برایش بفرستم تا برای لاغری راهنمایی‌ام کند.بتدریج این مشاور تغذیه از سادگی من سوء‌استفاده کرد و با درخواست‌های مکرر از من خواست عکس‌های مختلف از قسمت‌های مختلف بدنم تهیه کنم و در نهایت تصویر کاملی از بدنم برایش فرستادم تا بتواند نسخه دارویی مناسبی برایم تجویز کند.
مدتی از این موضوع گذشت، یک روز در حال خواندن مطالبی درباره همین گروه مشاوره‌ای تغذیه، متوجه درگیری لفظی یکی از اعضای گروه با همین مشاور تغذیه شدم، بلافاصله با دیدن پیام‌های رد و بدل شده به صفحه شخصی (PV) فرد معترض رفتم و علت را پرسیدم، او گفت مشاور تغذیه‌ای که این گروه را تشکیل داده یک مشاور قلابی و کلاهبردار است و از این طریق ضمن برقراری ارتباطات نامتعارف با اعضا، از آنها عکس‌هایی نگه داشته و در نهایت اقدام به اخاذی می‌کند. تازه فهمیدم که چه بلایی به سرم آمده و وقتی مشاور تغذیه متوجه شد که قضیه را فهمیده‌ام، تهدیدم کرد که در صورت عدم رابطه پنهانی با وی، اقدام به انتشار عکس‌های خصوصی‌ام خواهد کرد. من نیز بلافاصله به پلیس مراجعه و از وی شکایت کردم.
 به گزارش پلیس با اقدام بموقع این زن و پیگیری‌های کارشناسان مرکز مشاوره و پلیس فتا متهم دستگیر شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعتیاد تغذیه فتا لاغری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین اشتباهات رژیم لاغری

آفتاب‌‌نیوز :

مطمئنا اشتباهات رژیمی خاصی در شما وجود دارد که مانع کاهش وزن شما میشود.

چشم پوشی از مصرف چربی‌های مفید 

یکی از بزرگترین مشکلاتی که مردم در هنگام رژیم مرتکب می‌شوند این است که چربی‌های مفید را نادیده می‌گیرند. روغن کنجد، روغن زیتون، آووکادو، امگا ۳ موجود در ماهی، آجیل‌ها و دانه‌ها گیاهی، همگی دارای چربی‌های سالمند که مصرف آن‌ها به اندازه کافی در برنامه غذایی روزانه افراد لازم است

همراه پیاده روی شکلات میخورید

برخی از افراد برای یک پیاد روی از شکلات استفاده می‌کنند، اما نمی‌دانند که بهتر از هر چیز در چنین شرایطی مصرف آب کافی است. اگر قرار است زمان بیشتری را به پیاده روی اختصاص دهید، بهتر است از میوه، کمی آجیل و یا پنیر کم چرب استفاده کنید. در حالی که مصرف شکلات در این شرایط، اوضاع را وخیم‌تر می‌کند، زیرا شکلات‌ها سرشار از قند هستند.

از مهمترین اشتباهات رژیمی مصرف کم آب است

مصرف آب آشامیدنی کافی یکی از کلید‌های کاهش وزن و سلامتی است. اگر به اندازه کافی آب ننوشید بدن شما گرسنگی را با تشنگی اشتباه می‌گیرد. مصرف آب هنگام پیاده روی بسیار مهم است، زیرا علاوه بر روان کردن مفاصل می‌تواند دمای بدن شما را که هنگام پیاده روی بالا رفته، کاهش دهد. در صورت عدم وجود آب کافی در بدن، مواد مغذی به کل بدن منتقل نخواهند شد. به همین دلیل، احساس گرسنگی به شما دست خواهد داد.

بهتر است آب را خالی میل کنید، اما اگر دوست داشته باشید می‌توانید یک برش خیار، تکه‌ای نعناع و یا حتی مقداری لیموی تازه در آن بیندازید.
اثر پیاده روی را خنثی نکنید

طرح ۱۰۰۰۰ گام (معادل ۸ کیلومتر پیاده روی) را پیاده کنید و پس از آن از مزایای بی‌شمارشی بهره‌مند شوید. اما بدانید که مزایای این پیاده روی می‌تواند با مصرف دسر یا شکلات کاملا از بین برود. مردم معمولا پس از کمی پیاده روی خودشان را به صرف بستنی دعوت می‌کنند؛ این کار به هیچ وجه خوب نیست. سعی نکنید کالری سوزانده شده از طریق پیاده روی را با شیرینی دادن به خود جبران کنید، چرا که در واقع آثار مفید ورزش کردن را خنثی کرده‌اید.

در پایان بهتر است نکاتی را برای جلوگیری از بازگشت وزن به شما یادآور شویم:

هدف افرادی که به تازگی لاغر شده اند و یا اندام مناسبی دارند این است که وزن بدست آمده را ثابت نگه دارند. کاهش وزن سخت است، اما ثابت نگه داشتن وزن بعد از یک رژیم به مراتب دشوارتر است. در ادامه چند توصیه کاربردی برای ثابت ماندن وزن را بیان میکنیم.

برای حفظ تناسب اندام فعالیت جسمی یک عامل تاثیر گذار محسوب می‌شود که گاهی اوقات فعالیت جسمی به تنهایی کافی نیست که در این صورت باید میان مصرف انرژی (فعالیت جسمی) و انرژی وارد شده به بدن تعادل برقرار شود. با انجام فعالیت‌های جسمی منظم مانند نیم ساعت پیاده روی – ژیمناستیک یا دوچرخه سواری با سرعت متعادل و سوزاندن انرژی می‌توان وزن را ثابت نگه داشت. تحرک بر ثابت نگه داشتن وزن تاثیر مستقیم دارد یعنی با تحرک بیشتر می‌توان بهتر وزن را ثابت نگه داشت. علاوه براین ورزش به تعادل انرژی در بدن- بهبود فعالیت‌های قلبی و ریوی و کاهش افسردگی – دلسردی – فرسودگی نیز کمک می‌کند.

• با کم کردن وعده‌های غذایی نیز می‌توان وزن را ثابت نگه داشت برای این کار نیاز است از بشقاب‌های کوچک استفاده نمایید تا احساس کنید

که غذای بیشتری خوردید.

• در طول هرروز سعی کنید ۵ بار میوه و سبزی بخورید.

• برای ثابت نگه داشتن وزن لازم است که روزانه ۳ وعده غذا بخورید و از سویی دیگر شام را سبک میل نمایید.

• کالری دریافتی را با حذف چربی‌ها و الکل کم کنید، چربی و الکل کالری بسیار بالایی دارند و باعث افزایش اشتها میشوند.

• فیبر‌ها و نان‌های سبوس دار سرشار از کربوهیدرات می‌باشند بنابراین آن‌ها را در اولویت برنامه غذایی خود قرار دهید.

• در جشن‌ها و مراسم‌ها به انتخاب نوع غذا و کاهش مقدار آن دقت نمایید. هرگونه زیاده روی و پر خوری باعث افزایش وزن خواهد شد.

• دلیل و علت ریزه خواری را پیدا کنید و آن را از بین ببرید.

• ثابت نگه داشتن وزن مختص به چند روز و چند هفته نیست بلکه تمام طول یک زندگی سالم را در بر میگیرد و به همین علت است که باید سبک زندگی تان را به آهستگی با ویژگی‌های طبیعی بدن مطابقت دهید.

دیگر خبرها

  • بیماران مبتلا به سرطان از مصرف پروتئین غافل نشوند
  • ربوده شدن ۸۷ غیرنظامی از سوی گروه‌های مسلح در نیجریه
  • مردم از خرید خزندگان و حلزون‌های غیرمجاز اجتناب کنند
  • (ویدئو) اقدام عجیب گروه راک انگلیسی با استفاده از صدای «بنان»!
  • اقدام عجیب گروه راک انگلیسی با استفاده از صدای «بنان»!
  • اجرای طرح ملی انسداد نوار مرزی شرق ایران
  • ارتباط قلبی با امام رضا در برنامه با تو حالم خوبه
  • مهمترین اشتباهات رژیم لاغری
  • رژیم 3 روزه با 4.5 کیلو کاهش وزن
  • دیابتی‌ها برای مصرف مکمل‌های دارویی با پزشک مشورت کنند