Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-19@04:11:04 GMT

خط و نشان شفر برای استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۶۶۶

وینفر شفر سرمربی استقلال بازیکنانش را تهدید کرد که نباید وزنشان زیاد شود.

به گزارش شریان نیوز، وینفرد شفر برای بازیکنانش خط و نشان کشیده که تحت هیچ شرایطی حق ندارند خودشان را در خلال روزهایی که تمرین انجام نمی‌شود رها کرده و بی‌رویه زندگی کنند. سرمربی استقلال با شاگردان خودش اتمام حجت کرده که پس از پایان تعطیلات نیم‌فصل و آغاز دور جدید تمرینات همه آن‌ها را وزن می‌کند و آزمایش‌های دیگر نیز صورت خواهد داد تا مشخص شود اضافه وزن و چربی آورده‌اند یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفر تأکید دارد با بازیکنانی که وزن‌شان در خلال تعطیلات زیاد شده باشد برخورد جدی کرده و علاوه بر جریمه نقدی، آن‌ها را به نیمکت تبعید خواهد کرد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام استقلالی‌ها از ایران خارج می‌شوند؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ مسابقات لیگ برتر فوتبال پس از برگزاری رقابت‌های هفته بیست‌ویکم تا تاریخ هجدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعطیل خواهد شد. این تعطیلات به دلیل برپایی اردوی تیم ملی و روزهای فیفادی و همچنین تعطیلات نوروزی است که اعضای تیم‌های لیگ برتری می‌توانند در این حد فاصل با برپایی اردو و تمرینات مختلف خود را آماده بازگشت به مسابقات لیگ برتر کنند.

بیشتر بخوانید: رونمایی از ترکیب استقلال برای دیدار مقابل هوادار

در همین باره از اردوی تیم استقلال خبردار شدیم تعدادی از بازیکنان تیم استقلال از قبل با جواد نکونام هماهنگ کرده‌اند که امشب و پس از پایان مسابقه با هوادار تعطیلات‌شان را آغاز کنند و احتمالا به خارج از کشور بروند. خارجی‌ها و چندتن از بازیکنان استقلال که در کشورهای حوزه خلیج فارس خانه و اقامت دارند جزو نفراتی هستند که برای پشت سر گذاشتن تعطیلات نوروزی بامداد فردا کشور را ترک می‌کنند. تعدادی دیگر نیز برای انجام تمرین ریکاوری آخر، فردا به محل کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی خواهند رفت. در همین خصوص مطلع شدیم این‌که کدام یک از بازیکنان فردا به محل تمرین می‌روند امشب و پس از پایان بازی مشخص خواهد شد.

یکی از افراد نزدیک به کادر فنی استقلال در این باره گفت در صورتی که تعداد نفرات باقیمانده برای تمرین فردا کم باشد، احتمال لغو تمرین و تعطیلی یک‌هفته‌ای اردوی استقلال بسیار زیاد است. قرار است تمرینات استقلال در دور جدید از روز یک‌شنبه پنجم فروردین ماه از سر گرفته شود تا این تیم خود را برای هفته بیست‌ودوم آماده کند.

ناگفته نماند تیم استقلال روز هجدهم فروردین ماه آینده در تهران میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224882 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • استعفای زودهنگام یک استقلالی از هدایت خوشه
  • عکس‌| لقب متفاوت یک استقلالی به یحیی گل‌محمدی
  • پاداش ویژه نکونام به استقلالی‌ها؛ تمجید سرمربی استقلال از بازیکنانش
  • استقلالی ها پیش از عید پولدار شدند
  • عکس| جشن استقلالی ها بعد از برد در اکباتان
  • تعطیلی استقلالی‌ها تا پنجم فروردین
  • کدام استقلالی‌ها از ایران خارج می‌شوند؟
  • عکس| استقلالی ها وسط اکباتان!
  • ماجراهای ۸ پرسپولیسی و یک استقلالی!
  • استقلالی‌های هوادار، برابر استقلال