Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شب آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا منچستر و یوونتوس شکست خوردند.

به گزارش شریان نیوز،  از هفته آخر لیگ قهرمانان اروپا از گروه H  یوونتوس در خانه یانگ بویز به میدان رفت که این بازی با نتیجه 2-1 به سود تیم سوئیسی به پایان رسید. یووه که با ترکیب اصلی به میدان رفت در این بازی شکست خورد اما با 12 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 منچستریونایتد در شبی که اشتباهات فردی زیادی داشت در نهایت با دو گل مغلوب والنسیا گشته و گرچه می توانست در صورت پیروزی عنوان صدرنشینی را از آن خود کند، اما در نهایت  به عنوان تیم دوم راهی دور حذفی لیگ قهرمانان شد.

در دقایق ابتدایی والنسیا صاحب توپ و میدان بود و بعد از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه در نهایت در دقیقه 16 موفق به باز کردن دروازه یونایتد شد.

بعد از دریافت گل، منچستریونایتد در تلاش برای جبران بود و در دقیقه 26 می توانست به گل تساوی برسد اما ضربه خوان ماتا با دخالت دیاخابی دفع شد.

در دقیقه 36 پل پوگبا روی ارسال فلینی در دهانه دروازه و در شرایطی که دروازه خالی بود، فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه او در محوطه جریمه در حالتی نامتعادل به بیرون رفت.

با شروع نیمه دوم والنسیا به گل رسید. پاس در عمق پارخو با اشتباه عجیب فیل جونز و گل به خودی او همراه شد تا یونایتد گل دوم را نیز دریافت کند.

حملات یونایتد ادامه یافت و این تیم در دقیقه 87 با ارسال اشلی یانگ و ضربه سر راشفورد موفق شد یکی از گل ها را جبران کرده و اختلاف را به حداقل برساند.

در لحظات پایانی خوان ماتا فرصت بسیار خوبی را از دست داد و در نهایت والنسیا با نتیجه 1-2 یونایتد را مغلوب کرده و راهی لیگ اروپا شد.

همچنین در دیگر بازی های منچستر سیتی موفق شد با نتیجه 2-1 از سد هوفن هایم بگدرد و همچنین بایرن مونیخ 3-2 آژاکس را شکست داد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته اکثر رسانه‌های انگلیسی ‏معتقد بودند روزهای حضور اریک تن‌هاخ در شهر منچستر به شماره ‏افتاده است. ‏

برخی گزارش‌ها مدعی هستند فارغ از هر نتیجه‌ای که تن‌هاخ در ‏هفته‌های باقی‌مانده به دست بیاورد به دستور جیم راتکلیف‌، مالک ‏جدید باشگاه، در پایان فصل اخراج خواهد شد ولی برخی دیگر ‏می‌گویند تنها چیزی که می‌تواند تن‌هاخ را در منچستر حفظ کند ‏کسب سهمیه اروپایی است. ‏

از زمان مطرح شدن این گزارش‌ها شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیاری ‏درباره جانشین احتمالی او مطرح شده است. این گزینه‌ها نام‌های ‏چند نفر از مربیان بزرگ را شامل می‌شود از جمله زین‌الدین زیدان، ‏گرت ساوت‌گیت، توماس توخل و روبرتو دی‌زربی. ‏

اما امروز یکی از ستاره‌های سابق یونایتد برای هدایت تیم گزینه‌ای ‏جذاب مطرح کرد که بلافاصله مورد استقبال گسترده برخی از ‏هواداران قرار گرفته است. جوزپه روسی، مهاجم سابق شیاطین سرخ، ‏که در دوران حضور در این تیم با روی کین همبازی بوده می‌گوید این ‏روزها هیچکس بهتر از روی کین نمی‌تواند به وضعیت اسف‌بار یونایتد ‏پایان بدهد.‏

روسی می‌گوید یونایتد به یک خانه‌تکانی اساسی نیاز دارد و روی کین ‏چون فرهنگ حاکم بر باشگاه را بهتر از هر کس می‌شناسد برای این ‏کار ایده‌آل است. او گفت:" اگر روی کین سرمربی یونایتد بشود واقعا ‏عالی است. همه کیف می‌کنیم. باشگاه صد در صد باید به این گزینه ‏فکر کند. روی اسطوره باشگاه است و در ساخته و پرداخته شدن ‏فرهنگ یونایتد نقش خیلی مهمی داشته و دقیقا به همین خاطر ‏است که یونایتد به او نیاز دارد. بعضی بازیکنها که تعصبی به پیراهن ‏ندارند حتما از شنیدن اسم روی کین به وحشت می‌افتند. در اینکه ‏یونایتد به خانه‌تکانی نیاز دارد هیچ شکی نیست. آقایان مدیر، روی ‏کین را بیاورید". ‏

دیگر خبرها

  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی