Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنرمندان جوان کرمانی جایزه رشته را در شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره از آن خود کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و بر اساس اعلام حوزه هنری استان، مراسم معرفی برگزیدگان این جشنواره با حضور مجید مصلحی، مدیر کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری، مجد الدین معلمی، معاون هنری حوزه هنری، عباس محمدی، مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و جمعی از مسئولین، مدیران و هنرمندان در تالار مطهری دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم، برگزیدگان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره در بخش های شعر و داستان و بخش ویژه با موضوع مدح پیامبر و وحدت معرفی شدند که لوح تقدیر و جایزه  نقدی بخش داستانک به «شیما شهید زاده» از کرمان برای اثر «دلتنگ» اهدا شد.
 


براساس این گزارش، در بخش شعرنو (نیمایی) نیز، «اسماعیل احمدی امجزی» از کرمان  برای شعر «شادی به چه کار می آید» لوح تقدیر و جایزه نقدی را از آن خود کرد.

 


گفتنی است؛ شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری به میزبانی شهر رشت برگزار شد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي شیراز استان بوشهر معاون اول رئیس جمهور خراسان جنوبی ترامپ خبرگزاری شبستان کرمان هرمزگان جشنواره سوره حوزه هنری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفره‌های رنگین، مهمان ششمین جشنواره سفره هفت سین یزد

ایسنا/یزد معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از رقابت نهایی بین ۲۵ سفره هفت سین در ششمین دوره از این جشنواره خبر داد.

«حمید زارع» در رابطه با ششمین جشنواره سفره هفت سین تصریح کرد: این دوره از جشنواره با هدف ارتقای شادی و نشاط در آستانه سال نو با حضور جمعی از مسئولین و همشهریان در محوطه کتابخانه مرکزی بلوار بسیج برگزار شد.

وی برگزاری جشن، اجرای سرود، طنز، مسابقه و غیره از دیگر برنامه های ششمین جشنواره سفره هفت سین خواند که با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.  

زارع افزود: از ۷۲ ایده‌های ارسالی، ۲۵ ایده پس از داوری اولیه جهت نمایش عمومی انتخاب و در معرض دید همگان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد:‌ آثار رسیده توسط داوران معرفی شده از سوی اداره کل فنی حرفه ای در رشته‌های مختلف مانند طراحی و گرافیک و معماری و ‌با توجه به محورهای تعریف شده، داوری و برترین‌ها انتخاب و تجلیل می‌شوند.

این مسئول در پایان گفت: جایزه های  داوری تخصصی مقام اول ۸ میلیون تومان، مقام دوم ۶ میلیون تومان، مقام سوم ۵ میلیون تومان، مقام چهارم ۴ میلیون تومان و مقام پنجم ۳ میلیون تومان همچنین در بخش جایزه های داوری مردمی۴ جایزه ۲ میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرصت درخشش برای ستاره جوان با محرومیت سروش
  • حوزه هنری کردستان باید به پاتوق هنرمندان مبدل شود
  • حوزه هنری پاتوق تردد هنرمندان/لزوم معرفی استعدادهای هنری کردستان
  • رشد ۳۰۰ درصدی کسب رتبه‌های سه رقمی کنکور کرمانی ها
  • درخشش خبرنگاران مهر در جشنواره ابوذر کردستان
  • زیرساخت های فرهنگی و هنری در خور هنرمندان قزوین نیست
  • سفره‌های رنگین، مهمان ششمین جشنواره سفره هفت سین یزد
  • چهره‌های هنری که برای دیدار با رئیس جمهور آمدند | تصاویر
  • در دیدار رییس جمهور با هنرمندان چه گذشت؟/ طرح چند نکته مهم
  • تجسم هنر