Web Analytics Made Easy - Statcounter

جماران نوشت: عزت‌الله ضرغامی گفت: اخیراً دیوان محاسبات طی چهار سال اخیر، با وجود آنکه من دیگر در سازمان نیستم، چندین جلسه دادگاه برای من تشکیل داده است.

به گزارش شریان نیوز، عزت‌الله ضرغامی به دلیل وجود پرونده شکایتی از او در دوران ریاستش بر صداوسیما، از سوی دیوان محاسبات به پرداخت جزای نقدی محکوم شده و از این رو هر ماه سه میلیون تومان از حقوقش کسر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صداوسیما چهارشنبه هفته پیش با حضور در برنامه روز دانشجوی دانشگاه یزد در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان درباره اینکه «فیش حقوقی» او چقدر است، گفته:«من از معدود کسانی هستم که جز حقوق ثابت کارمندی صداوسیما، هیچ حقوق دیگری ندارم. با توجه به افزایش درآمدی که صورت گرفته است، حقوق من 9 میلیون و 600 هزار تومان است. البته با توجه به اضافه‌کاری‌هایی که برخی اوقات دوستان لطف می‌کنند و می‌دهند بیشتر می‌شود.»

او در ادامه سخنان خود ادامه می‌دهد: «اخیراً دیوان محاسبات طی چهار سال اخیر، با وجود آنکه من دیگر در سازمان نیستم، چندین جلسه دادگاه برای من تشکیل داده است. گویا برای شبکه‌ای تله‌فیلمی ساخته شده و این شبکه حدود بیست میلیون تومان به این فرد نداده است و نامه شکایت این فرد را برای من به‌عنوان رئیس صداوسیما می‌فرستند. در حالی که من چهار سال پیش از این سمت برکنار شدم، من هم تا جایی که می‌توانم به آن‌ها پاسخ می‌دهم و جمع‌آوری می‌کنم.»

براساس این گزارش؛ ضرغامی در همین جلسه در جمع دانشجویان به ماجرای شکایت دیگری اشاره می‌کند و می‌گوید: «اخیراً، قراردادی را در جایی پیدا کردند که گویا به‌درستی منعقد نشده است. من نمی‌دانم این قرارداد کجا بوده، ما هزاران میلیارد هزینه کرده‌ایم، شب و روز کار کرده‌ایم و توقعی نداشته‌ایم، حالا ما را متهم می‌کنند. همین هفته گذشته برای من حکمی آمد که تا چند ماه مبلغ سه میلیون تومان از حقوق من کسر خواهد شد.»

وی می‌افزاید: «این کسر حقوق از همین ماه آغاز شده است و من در نامه‌ای که به رئیس دیوان محاسبات نوشته‌ام که کسر این مبلغ از حقوق من، ظلم به مدیری است که دریافتی دیگری جز اینجا ندارد. اگر من این نامه را ننویسم تصور می‌کنید سرمایه‌دار هستم و کسر این سه میلیون را متوجه نمی‌شوم، اما خانم من وقتی این ماجرا را فهمید، شما را نفرین کرد و می‌ترسم این نفرین یقه شما را بگیرد. چراکه تنها زندگی ما با این حقوق می‌گذرد و کسر سه میلیون از آن، نظم زندگی ما را بر هم زده است. بنابراین زمانی که دو سه میلیون تومان اضافه‌کاری روی فیش حقوقی من می‌آید و اغلب، مواردی به بنده تعلق می‌گیرد و از آن‌ها می‌خواهم که چنین کارهایی نکنند، چراکه باید پاسخگو باشم، این چنین ترکش‌هایی نصیب ما می‌شود و از حقوقمان کسر می‌شود.»

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های بیست و هشتم اسفند ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های بیست و هشتم اسفند ماه در استان سمنان
  • بازهم تغییر در صداوسیما؛ مدیر شبکه آموزش تغییر کرد
  • باز هم تغییر در صداوسیما با ۲ حکم جدید
  • جبلی: احتمال جابجایی‌های دیگر در صداوسیما هست
  • بازهم تغییر در صداوسیما؛ مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ ۲ حکم جدید معاون سیما
  • دیده‌بان حقوق بشر خواستار تحریم اسرائیل شد
  • رئیس صدا و سیما : بنا به ضرورت جابجایی های دیگری در صداوسیما انجام خواهد شد
  • جابجایی‌های دیگری در صداوسیما در راه است؟
  • دیده‌بان حقوق بشر خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شد
  • خبر‌هایی از محافل انس با قرآن در استان سمنان