Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -مصدومیت سعید عزت اللهی هنوز برطرف نشده و احتمال دارد این بازیکن جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات را از دست دهد.

سعید عزت‌ اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان که در تمرینات تیم ملی مصدوم شد و  احساس درد کرد، پس از انجام معاینات پزشکی و MRI اعلام شد دچار مصدومیت شدیدی شده و باید ۳ هفته خانه نشین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پس از مصدومیت عزت اللهی، او به انگلیس بازگشت تا زیر نظر مربیان ردینگ فیزیوتراپی و تمرینات ریکاوری کند اما دوران مصدومیت او طولانی تر از قبل شد تا احتمال غیبت این بازیکن در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات رنگ واقعیت ببیند. اسکات مارشال، سرمربی ردینگ در گفتگو با رسانه ها درباره بازیکنان مصدوم و غایب تیمش بیان کرد: "مایت و بودارسون( مهاجمان مطرح ردینگ) به شرایط خوبی رسیدند و می توانند به تمرینات اضافه شوند تا در ادامه فصل به تیم کمک کنند. این ۲ بازیکن در هفته های گذشته شکست خوردند و اکنون به شرایط خوبی رسیده اند."

این مربی اضافه کرد: "البته آلوکو هنوز به شرایط آرمانی و تمرین در زمین چمن نرسیده اما بازهم شرایط او را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم چه وضعیتی خواهد داشت.  البته ۴ بازیکن دیگر (نام سعید عزت اللهی هم در این لیست دیده می شود) همچنان مصدوم هستند و در خارج از لیست قرار دارند."

گفتنی است، کارلوس کی روش، نام عزت اللهی را در میان ۳۵ بازیکن لیست ابتدایی قرار داده و امیدوار است تا از این بازیکن در جام ملت های آسیا استفاده کند، زیرا او عملکردی خوب در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشت و از بازیکنان محبوب کی روش محسوب می شود.

عزت اللهی ۲۲ ساله که سابقه بازی برای تیم های ملوان بندرانزلی، روستوف و آمکار را دارد، در لیگ دسته اول انگلیس به دلیل مصدومیت عملکرد خوبی نداشته و به دلیل مصدومیت بازی های کمی انجام داده است و احتمال دارد با ادامه همین روند جام ملت های آسیا را از دست دهد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است

از دید هافبک سابق چلسی، کوین دی بروین از لوکا مودریچ بازیکن بهتری است. 

طرفداری | کوین دی بروین و لوکا مودریچ، از جمله بهترین هافبک هایی بودند که طی یک دهه اخیر شاهد هنرنمایی آنها در مستطیل سبز بوده ایم. هر دو بازیکن از بهترین هافبک های تاریخ هستند و از دید جان اوبی میکل، یکی از آنها نسبت به دیگری برتری دارد. 

جان اوبی میکل در پادکست تاک اسپورت راجع به لوکا مودریچ و کوین دی بروین گفت: 

نمی توانم درک کنم که مردم چگونه می گویند مودریچ از دی بروین بهتر است. دی بروین از مودریچ بهتر است، خیلی هم بهتر! از دید من او بهترین هافبک جهان است. به آمار نگاه کنید، تعداد گل ها و پاس گل های دی بروین بیشتر است، یادتان هم باشد که او در لیگ برتر بازی می کند؛ بهترین و سخت ترین لیگ جهان. مودریچ در عین حال در یک لیگ ضعیف تر بازی می کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!