Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره "خلاقیت ها وبرترین های مساجد" به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای برنامه های کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان، با تجلیل از ۱۳فعال مسجد محور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، جشنواره "خلاقیت ها وبرترین های مساجد" به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای برنامه های کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان، چهارشنبه شب(۲۱ آذر)  با تجلیل از ۱۳فعال مسجد محور و با سخنرانی سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان در مسجد امام سجاد علیه السلام بلوار قدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام محمد رضایی، مسئول بسیج محلات سپاه ثارالله استان با بیان اینکه این جشنواره در نواحی بسیج ۲۳ شهرستان برگزار و از هر ناحیه سه مسجد و از هر مسجد سه نفر شامل امام جماعت، فرمانده پایگاه مقاومت و رئیس هیئت امنا تقدیر شد، افزود: در نهایت زا هر ناحیه یک نفر به مرکز استان معرفی شد.

 

وی با اشاره به اینکه قرارگاهی در مرکز استان تشکیل و پس از بررسی از میان این ۲۳ مسجد سه مسجد انتخاب شد؛ گفت: پایگاه مسجد امام علی جیرفت، انصارالمهدی ناحیه یک حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام کرمان(پایگاه شهید قهرمانی) و مسجد امیرالمؤمنین کهنوج(پایگاه شهید اعتماد تاجیک) تجلیل شدند.

 

 

این مسئول ادامه داد: همچنین سه نفر از مسئولین بسیج محلات استان حجج اسلام حجتی، قربانی و ضیاءالدینی به ترتیب از نواحی حضرت رسول کرمان، امیرالمؤمنین کرمان و بسیج محلات رفسنجان نیز تجلیل شدند؛ از سرهنگ نظری فرمانده ناحیه امیرالمؤمنین کرمان نیز تجلیل شد.

 

وی ملاک این تجلیل ها را هماهنگ بودن بسیج و هیئت امنا و امام جماعت مسجد و عدم اختلاف میان این ارکان رد برنامه های مسجد محور عنوان کرد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي معاون اول رئیس جمهور کرمان شیراز استان بوشهر خراسان جنوبی ترامپ سینما معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برترین های مساجد کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل

با حضور فرمانده سپاه ‌استان اردبیل ‌از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در گروه سنی زیر ۱۶ و بالای ۱۶ در بخش تلاوت، حفظ و ترتیل‌خوانی تجلیل و تکریم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل صبح امروز در آیین تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در مصلای اردبیل، اظهار داشت: محافل و مجالس قرآنی که در ماه مبارک رمضان و سایر ایام برپا می‌شود، مملو از خیر و برکت و نیکی برای هموطنان و کشورمان است و باید قدر این مجالس و محافل را بیشتر بدانیم.

وی از ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و غفران الهی یاد کرد و گفت: در این ماه هر عمل خیر و نیک چندین برابر ماه‌های دیگر ثواب و پاداش دارد و در این بین خواندن یک آیه قرآن و تلاوت سوره ای از این کتاب الهی به منزله ختم قرآن و بهره‌مندی از پاداش و ثواب این کار نیک است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: در کنار تلاوت قرآن، باید در معنا و مفاهیم آن تدبر بیشتری داشته باشیم چرا که امروز بشریت در نجات پیدا کردن از گرداب هلاکت و گمراهی نیازمند این آیه‌ها و معانی و معارف الهی است.

محمدی‌اصل افزود: در قرآن کریم مسائل و موضوعات متنوع برای اصلاح امور جامعه بیان شده که اگر به معنای حقیقی به آنها عمل کنیم، بخش زیادی از آسیب‌ها و دغدغه‌ها رفع خواهد شد.

وی به ارزش و اهمیت روزه داری و پرهیز از گناهان در این ماه عظیم اشاره کرد و ادامه داد: نه تنها در این ماه از خوردن و آشامیدن باید امساک کنیم، بلکه بهتر است تمام اعضای بدن ما در جوار رحمت الهی از گناه و معاصی مبرا بوده و زمینه جلب رضایت الهی را مهیا کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شایسته است در ماه مبارک رمضان تزکیه نفس، روح و جسم به صورت همزمان اتفاق افتاده و ما بتوانیم آلودگی را از خود دور کرده و زمینه نزول رحمت و بخشش الهی را مهیا کنیم.

محمدی‌اصل اضافه کرد: سحر و زمان افطار بهترین فرصت برای جلب رضایت الهی و غفران و بخشش ایزد منان است و ضرورت دارد در این ماه دعا، نیایش و تلاوت قرآن بیش از گذشته تقویت و توسعه یافته و زمینه جلب رضای الهی را در سال پیش رو برای مردم ایران داشته باشیم.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در گروه سنی زیر 16 و بالای 16 در بخش تلاوت، حفظ و ترتیل‌خوانی تجلیل و تکریم شد.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • مساجد اصفهان به مسافران نوروزی خدمات می دهند
  • مساجد اصفهان به مسافران نوروزی خدمات می‌دهند
  • فعالیت ۱۳۹ پایگاه قرآنی در مساجد استان اردبیل
  • تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل
  • پایگاه‌های قرآنی مساجد استان اردبیل در ماه مبارک رمضان تقویت می‌شود
  • پایگاه‌های قرآنی مساجد اردبیل در ماه رمضان تقویت می‌شود
  • نخستین جشنواره بیین‌المللی شعر عربی «طوفان القوافی» فراخوان داد
  • همایش تجلیل از اعضای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار شد
  • مفروش شدن ۱۰ مسجد در بخش دیشموک به همت بنیاد علوی 
  • لحظه سخت «نادیا مراد» در جشنواره تئاتر شبستان