Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@06:27:11 GMT

جلوه‌های ویژه فیلم سینمایی پلنگ سیاه

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۷۱۶

جلوه‌های ویژه فیلم سینمایی پلنگ سیاه

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 «پلنگ سیاه / Black Panther» فیلمی در سبک ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی به همین نام از مارول کامیکس است. مارول استودیوز تهیه‌کننده آن و استودیو سینمایی والت دیزنی عهده‌دار توزیع آن می‌باشد. این فیلم هجدمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است. رایان کوگلر کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و فیلم‌نامه را خودش به همراه جو رابرت کول نوشته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چادویک بوزمن، مایکل بی.جردن، لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دنیل کالویا، لتیتیا رایت، وینستون دوک، آنجلا باست، فارست ویتاکر، اندی سرکیس و... در این فیلم مقابل دوربین ریچل موریسون بازی کردند. جلوه‌‌های ویژه این فیلم سینمایی توسط «رایز اف ایکس / Rise FX»، «اسکن لاین وی اف ایکس / ScanlineVFX»، «استورم استودیوز / Storm Studios» و «لوما پیکچرز / Luma Pictures» پیاده سازی شده که پشت صحنه آن را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جلوه های ویژه سینما پشت صحنه فیلم ویدیو پلنگ سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در یک تیم همه باید مسئولیت مشکلات را بر عهده بگیرند

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه شنبه ژوزه مورایس، سرمربی تیم سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گل‌گهر اظهارداشت: ما به دنبال یک نتیجه خوب در بازی فردا هستیم، بازی قبلی نتیجه خوبی خارج از خانه گرفتیم و می‌خواهیم به شرایط خوب قبلی برگردیم.

وی ادامه داد: وی ادامه داد: شرایط دو تیم شبیه به همدیگر است، امیدوارم خیلی سریع به حالت عادی خودمان برگردیم؛ انرژی من همیشه یکسان است، امروز کمی بیمار هستم؛ امروز فوق‌العاده است و امیدوارم فردا نیز فوق‌العاده باشد.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان تصریح کرد: رامین رضائیان انرژی زیادی دارد و بهترین خودش را انجام می‌دهد، تیم باید فضای پشت رامین را جبران کند؛ سال گذشته مسعود بیشتر عقب بازی می‌کرد و این فضا را جبران می‌کرد و در ابتدای فصل با کریمی و قربانی این فضا را پر می‌کردند، در کل سخت است اما سعی می‌کنیم شرایط را بهتر کنیم، رامین هم باید بیشتر درک کند و فضای ایجاد شده را جبران کند.

وی افزود: در ابتدای این فصل حسینی بازیکن مس رفسنجان را می‌خواستیم که نشد، برنامه عوض شد و اگر بخواهیم رامین را مقایسه کنیم، خیلی فرق کرده و بهتر شده و کارهای مهمی برای تیم انجام می‌دهد.

سرمربی پرتغالی تیم سپاهان اصفهان گفت: در یک باشگاه فوتبال کار می‌کنیم، در شرایطی که داریم باید فعالیت کنیم و اگر چیزی که می‌خواستیم را به دست نیاوردیم نباید دست از تلاش برداریم، تیم و بازیکنان خوبی داریم و باید کار کنیم؛ شاید شرایط برخی مواقع بر وفق مراد نباشد اما باید تلاش کنیم و چیزی که می‌خواهیم را به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به وضعیت بازیکنان جذب شده، اضافه کرد: به عنوان مربی یک باشگاه، هیچ بازیکنی نیست که بدون اطلاع سرمربی وارد باشگاه شود، داریم در یک تیم فوتبال کار می‌کنیم، کارها به صورت تیمی انجام می‌شود و نمی‌خواهیم چیزی را گردن کسی دیگر بیندازیم، همه با هم مسئول اتفاقات هستیم، در هر صورت کار تیمی است و نباید کسی را سرزنش کنیم، بهتر از مسئولیت برخی اتفاقات را برعهده بگیریم.

مورایس تاکید کرد: من هم به عنوان مربی، بازیکن یک تیم هستم، ما در لحظه نسبت به شرایطی که داشتیم و گزینه‌هایی امکان‌پذیر را به بهترین شکل داشته‌ایم.

وی در پایان تاکید کرد: آرزوی روزهای خوب برای هواداران سپاهان و همه هواداران فوتبال در آینده دارم.

کد خبر 6056807

دیگر خبرها

  • حمله پلنگ به یک دامدار در فومن
  • حمله پلنگ به یک دامدار در روستای حیدرآلات فومن
  • (ویدئو) قدرت شگفت انگیز پلنگ در شکار از نمای نزدیک
  • قدرت شگفت انگیز پلنگ در شکار از نمای نزدیک (فیلم)
  • (ویدئو) انتشار نسخه ویژه نابینایان «پدرخوانده» با صدای پیمان معادی
  • انتشار نسخه ویژه نابینایان «پدرخوانده» با صدای پیمان معادی
  • در یک تیم همه باید مسئولیت مشکلات را بر عهده بگیرند
  • در آستانه اکران فیلم سینمایی با صدای محسن چاوشی با تصاویر پریشان الناز شاکردوست
  • (ویدئو) تیزر فیلم سینمایی «بی بدن» + معرفی بازیگران و عوامل تولید
  • مشکل خواب دارید؟ شاید این ایرباد ویژه به شما کمک کند (+عکس)