Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@23:53:06 GMT

گاز مسکن مهر کوي وحدت شيروان وصل شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۷۳۳

گاز مسکن مهر کوي وحدت شيروان وصل شد

خبرگزاري آريا - بجنورد- ايرنا- رييس اداره گاز شيروان گفت: گاز مسکن مهر کوي وحدت شيروان که به علت سهل انگاري و بي احتياطي پيمانکار آب و فاضلاب شهري به هنگام حفاري قطع شده بود، چهارشنبه شب وصل شد.

جواد رمضاني روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با توجه به مشکل پيش آمده براي اهالي مسکن مهر کوي وحدت شيروان، براي حل مشکل و وصل گاز سه گروه از شرکت گاز اين شهرستان نطارت داشتند تا مشکل برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با انتقاد از نبود نظارت شرکت آب و فاضلاب شهري بر پيمانکار و اجراي طرح در اين منطقه گفت: بهتر است مسئولان مربوطه قبل از انجام هر طرح و پروژه اي، نکات ايمني منطقه را در نظر گيرند تا شاهد وقوع تلخ و ناگوار نباشيم.
از ديروز مجوز حفاري پيمانکار آب و فاضلاب شهري نيز لغو شده است.
چند ماه قبل هم بر اثر بي احتياطي پيمانکار آب و فاضلاب شهري شيروان در شهرک طالقاني اين شهرستان، خانه مسکوني منفجر شد که يک کشته و دو نفر مصدوم داشت.
از مجموع يکهزار و 500 واحد مسکن مهر کوي وحدت اين شهرستان،500 واحد به متقاضيان تحويل داده شده که هم اکنون ساکن هستند و 300 نفر هم در حال انجام کارهاي اداري براي تحويل هستند.
طرح مسکن مهر کوي وحدت شيروان در دولت نهم و دهم آغاز شد که ساخت آن هم اکنون ادامه دارد که در دولت تدبير و اميد از روند رشد خوبي برخوردار بوده است.
7186/ 6042
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان

عملیات آماده سازی سایت ۲۰۵ هکتاری سمنان و فرآیند واگذاری زمین گروه خودساز به ۱۸۰۰ متقاضی نهضت ملی سمنان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، همزمان با دومین سفر استانی رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان،  عملیات آماده سازی سایت 205 هکتاری سمنان و فرآیند واگذاری زمین گروه خودساز به 1800 متقاضی نهضت ملی سمنان آغاز شد. 

خسرو دانشجو، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: از مزیت‌های قابل توجه این سایت، توپوگرافی ملایم آن است که مستعد عملیات عمرانی است.

وی در ادامه گفت: این پروژه در حاشیه کویر است و شامل سطحی وسیع می شود، از این رو پروژه موجود مستعد ساخت خانه‌های حیاط‌دار، متناسب با فرهنگ غنی مردم منطقه است و می توان با تعریف فضاهای عمومی، یک شهر زنده و پویا ایجاد کرد.

آغاز عملیات آماده‌سازی 20 هکتار زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در گرمسار

روح الله اکبری، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در مراسم آغاز عملیات آماده‌سازی سایت 20 هکتاری روستای کرند شهرستان گرمسار گفت: از 4 میلیون مسکن هدفگذاری شده توسط دولت سیزدهم، تا کنون عملیات اجرایی ساخت 2 میلیون و 518 هزار واحد آغاز شده است و در مراحل مختلف ساخت قرار دارد. 

وی در ادامه توضیح داد: از این تعداد تا کنون حدود 500 هزار واحد تحویل مردم شده است. این مسکن‌ها در قالب مسکن شهری و روستایی در اختیار مردم قرار گرفته اند. 

اکبری ادامه داد: از این تعداد، عملیات اجرایی حدود 200 هزار واحد با استفاده از اراضی خودمالکی و با حمایت دولت و حدود 260 هزار واحد در بافت فرسوده در قالب مسکن شهری آغاز شده است. 

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی افزود: علاوه بر این عملیات بهسازی و نوسازی 490 هزار واحد در بخش روستایی آغاز شده است. 

اکبری در ادامه تصریح کرد: همچنین تامین بیش از 400 هزار قطعه از اراضی نیز در راستای ساخت مسکن در حوزه روستاها انجام شده که از این تعداد حدود 80 هزار قطعه به صورت اجاره 99 ساله تحویل مردم شده است. 

وی همچنین اظهار کرد: در حوزه شهری نیز اراضی دولتی که به صورت اجاره 99 ساله در اختیار مردم قرار می گیرد، حدود 400 هزار قطعه در قالب خودساز (ساخت انفرادی و گروهی) و یا در طرح های جوانی جمعیت و مسکن ایثارگران به مردم واگذار شده و تسهیلات مربوطه نیز پرداخت می‌شود. 

اکبری در پاسخ به این که در شهرستانی مانند گرمسار که اراضی دولتی چندانی وجود ندارد، تخصیص زمین چگونه خواهد بود، گفت: علاوه بر الحاق اراضی، شیوه جدیدی تحت عنوان دهکده شهری برای مناطقی که زمین‌های دولتی اندکی وجود دارد، ایجاد شده و در شهرستان گرمسار نیز حدود 20 هکتار برای متقاضیان شهری در قالب دهکده شهری به تعداد 379 قطعه 200 متری آماده شده که برای متقاضیان گرمسار و بومیان روستایی در نظر گرفته شده است.

عملیات اجرایی آماده‌سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد

هادی عباسی، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی طرح آماده سازی معابر سایت گرمسار به مساحت 20 هکتار را کلنگ‌زنی کرد.

عملیات اجرایی این طرح در راستای اجرای نهضت ملی مسکن در روستای کرند و فرور از توابع شهرستان گرمسار به تعداد 379 قطعه مسکونی یک طبقه حیاط دار اجرا می‌شود. 

دومین سفر رئیس جمهوری‌ و دولت سیزدهم به استان سمنان امروز پنجشنبه سی‌ام فروردین 1403 برنامه‌ریزی شده است. 

جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت نیز در سفر یک روزه دولت سیزدهم به سمنان برگزار می‌شود. 

در دور اول سفر آیت‌الله رئیسی رییس جمهور به سمنان در آبان 1400 بیش از 106 درصد اعتبارات طرح‌های عمرانی جذب شد که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رییس‌جمهور بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • چند نفر در ایران مستاجر هستند؟
  • حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت
  • آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان