Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار فریمان گفت: مزرعه پرورش مرغ مادر گوشتی  با سرمایه 180 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 60 هکتار با مشارکت بانک کشاورزی امروز به بهره برداری می رسد.

عباسعلی صفایی افزود: این مزرعه، مجهزترین مزرعه پرورش مرغ مادر گوشتی در شرق کشور است که امروز با حضور شهیدی، معاون رئیس جمهور و برخی مسئولان کشوری و استانی در روستای قنداب بخش قلندرآباد فریمان بهره برداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مزرعه 55 هزار قطعه ای پرورش و تولید مرغ مادر گوشتی، قابلیت تولید بیش از 5 میلیون قطعه جوجه یک روزه گوشتی را در یک دوره کامل دارا است.

فرماندار فریمان افزود: این طرح به بهترین شرایط امنیت زیستی مزارع پرورشی و به فن آوری روز و سیستم تمام اتوماتیک مجهز شده است که زمینه اشتغال آفرینی بیش از 55 نفر را به صورت مستقیم و بیش از هزار و200 نفر را به صورت غیرمستقیم فراهم می آورد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی خراسان رضوی مرغ مادر بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان