Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@08:31:20 GMT

گریم‌های جالب بازیگران نمایش «هفت شهر عشق» +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۷۵۹

گریم‌های جالب بازیگران نمایش «هفت شهر عشق» +تصاویر

نمناک: حضور ستاره‌های سینما از مدت‌ها قبل در دنیای تئاتر پررنگ‌تر شد این موضوع اگرچه با انتقاد اهالی تئاتر مواجه شد، اما با استقبال مردم این موضوع گسترش یافت و بازیگران سرشناس سینما در تئاتر تجربه‌های متفاوت تری یافتند.

نمایش هفت شهر عشق به کارگردانی محمد عبدی زاده یکی از جدیدترین نمایش‌های موزیکال است که بازیگران و خواننده‌های سرشناس زیادی در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سری به صفحه رسمی نمایش هفت شهر عشق در اینستاگرام زدیم و عکس‌هایی از بازیگران این نمایش به همراه لیست بازیگران را برایتان گردآوری کرده ایم که در ادامه مشاهده میکنید.

بازیگران نمایش هفت شهر عشق: محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، اندیشه فولادوند، محمدعلی ساربان، افسانه پاکرو، نسیم ادبی، پانته آ. بهرام، ابوالفضل پورعرب، مرتضی علی آبادی، مهدی کاشفی، ترانه ولدیان، یزدان جیریایی، سحر آقاسی، طا‌ها محمدی، هدیه آزید هاک، بردیا مختاری قاضیانی، رزاکریمی، رها شیرازی، سید امیرجوانمرد، کیوان رضایی راد، نوید شیخ محمد، ساغر احمدی فرد، یاسمن الله یاری و. بازیگران نمایش هفت شهر عشق را تشکیل میدهند.

 


گریم مریلا زارعی در نمایش هفت شهر عشق

خواننده‌های نمایش هفت شهر عشق: روزبه نعمت الهی، سالار عقیلی، روزبه بمانی، هادی قضات، ودود موذن، عباس عابدین زاده، شاهین آرین و اسفندیار قره باغی در نقش اهریمن.

گریم ابوالفضل پورعرب در نمایش هفت شهر عشق

عوامل تولید نمایش هفت شهر عشق: تهیه کنندگان:مرضیه مهدی زاده - علی آقایی نسب، نویسنده و کارگردان:محمد عبدی زاده، خالق و آهنگساز:منصور دانشور، با همراهی ارکستر سمفونیک تهران، رهبر مهمان ارکستر:فریدون شهبازیان، رهبر گروه کُر:رازمیک اوحانیان، بازیگردان:محمد حاتمی، جانشین تولید و مشاور تهیه کننده:علیرضا کفایتی، طراح حرکات فرم:نادر رجب پور با همراهی گروه ۴۰ نفره، اسپانسر لباس:برند طراحی و تولید «نیلموتی»، طراحی لباس:اصغر نژاد ایمانی، طراح چهره پردازی:نوید فرح مرزی، مدیر جلوه‌های بصری:امین نوذری، مدیر جلوه‌های ویژه:حسن راستگو، مجری طرح و انتخاب بازیگر:علی مردانی، با همراهی گروه ۳۰ نفره بازیگران تئاتر، بازیگر کودک:بردیا مختاری، مشاور تبلیغات:کانون تبلیغاتی مات، روابط عمومی:نیلوفر مازندرانی، مشاور رسانه:بهمن بابازاده.

محمدرضا فروتن در نمایش هفت شهر عشق


بازی نسیم ادبی در نمایش هفت شهر عشق


گریم پانته آ. بهرام در نمایش هفت شهر عشق


مرتضی علی آبادی در نقش عطار در نمایش هفت شهر عشق


گریم افسانه پاکرو در نمایش هفت شهر عشق

منبع: فردا

کلیدواژه: نمایش هفت شهر عشق بازیگران گریم بازیگران تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، صفا آقاجانی بازیگر و گوینده چند روز قبل به علت مشکلات گوارشی درناحیه روده و کیسه صفرا عمل جراحی انجام داد. 

سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت پس از گفتگوی تلفنی با این هنرمند خبر از سلامتی کامل او داد و بیان کرد: استاد آقاجانی در حال حاضر شرایط پایدار دارند و در حال استراحت و گذران دوران نقاهت در منزل خود هستند. 

صفا آقاجانی متولد ۱۳۳۵ بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو است و از سال ۱۳۹۵ به عضویت موسسه هنرمندان پیشکسوت در آمده است.

آقاجانی در ۱۷ سالگی فعالیت هنری خود را با نمایش‌نامه «بام‌ها و زیر بام‌ها» در نقش مادر آغاز کرد و مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت. 

نخستین تجربه تصویری او بازی در تله‌تئاتر «کار هر بز نیست خرمن کوفتن» که درسال ۵۶ از شبکه سراسری تلویزیون پخش شد.

آقاجانی یکی از بازیگران متن‌ها فیلم حمید سمندریان «تمام وسوسه‌های زمین» بود و در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون هما روستا، احمد آقالو و رضا کیانیان به ایفای نقش پرداخت.

در سال ۱۳۶۳ آزمونی میان ۶۶۰۰ داوطلب بازیگری نمایش‌های رادیویی به منظور تجدید حیات نمایش رادیویی و زیر نظر جعفری جلوه برگزار شد که او در آن شرکت کرد و انتخاب شد. بعد از گذراندن کلاس‌های فشرده، در سال ۱۳۶۴ فعالیت رادیویی‌اش را آغاز کرد که تا به امروز ادامه دارد.

از سریال‌هایی که صفا آقاجانی در آن‌ها بازی کرده می‌توان به «پرستاران»، «بازی نقاب‌ها»، «قرعه»، «دوردست‌ها»، «دردسر‌های عظیم»، «زمانه»، «تا ثریا»، «سی‌امین روز»، «قفل یعنی کلید»، «طلسم‌شدگان»، «پیله‌های پرواز» و «خیالاتی» اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد ! |‌ استوری جالب هوتن شکیبا
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید