Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: هیات مدیره این باشگاه با استعفای 'محمود فکری' از سمت سرمربیگری این تیم مخالفت کرد.

به گزارش ایرنا، حسین باستین چهارشنبه شب درگفت و گو با خبرنگاران افزود: همچنین در نشست هیات مدیره مقرر شد تمرین های تیم فوتبال شاهین بوشهر از هفته آینده با حضور فکری از سر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: علاوه براین هیات مدیره با اصلاحیه بودجه پیشنهادی مدیر عامل نیز موافقت کرد و مقرر شد تا اصلاحیه برای گرفتن تاییدیه به صحن شورای شهر بوشهر ارسال شود.
فکری در هفته جاری به دلیل مشکلات مالی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر استعفا کرده بود.
تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اکنون با 27 امتیاز در رده سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال شاهين بوشهر فكري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته خبری آمد مبنی بر اینکه فیفا با برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از کمک داور ویدئویی مخالفت کرده است.

پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد دلیل مخالفت فیفا این بوده که برگزاری تک بازی با VAR از نظر رعایت اصل جوانمردی در برگزاری لیگ منافات دارد و در پاسخ به درخواست فدراسیون فوتبال برای برگزاری برخی مسابقات حساس با کمک داور ویدئویی مخالفت کرده و تاکید داشته دیگر به صورت تک بازی اجازه استفاده از VAR را نمی دهد و فدراسیون فوتبال اگر می خواهد از این سیستم استفاده کند باید در همه مسابقات داشته باشد.

با توجه به این مخالفت فیفا به احتمال بسیار زیاد برگزاری فینال جام حذفی هم با کمک داور ویدئویی منتفی است.

البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در تازه ترین گفت وگویی که داشته اعلام کرده سعی می کنند فصل آینده همه مسابقات با VAR برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد