Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@05:22:07 GMT

هرمزگان نیاز به موزه دفاع مقدس دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۸۸۶

هرمزگان نیاز به موزه دفاع مقدس دارد

بندرعباس - ایرنا- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان گفت: مردم این استان درطول دوران دفاع در مرزهای غربی، جنوبی و منطقه خلیج فارس نقش آفرینی فراوانی داشته لذا برای نمایش بخشی از این خدمات نیاز به
موزه دفاع مقدس است.

سردار حبیب الله میرزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساخت موزه دفاع مقدس هرمزگان به عنوان یکی از دغدغه های جدی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در حوزه فرهنگی بوده که می تواند بستری برای معرفی نقش آفرینی مردم استان دردفاع مقدس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ساخت موزه دفاع مقدس هرمزگان که زمین آن 12 سال پیش اختصاص یافته و تابلوی آن روبروی ترمینال مسافربری بندرعباس نصب شده به دلیل قرار گرفتن در طرح حریم 60 متر دریا درحال حاضر متوقف شده است.
دبیر شورای فرهنگ دفاع مقدس هرمزگان اظهار داشت: اکنون احداث این موزه به عنوان یک اثر ماندگار برای هرمزگان در اولویت نخست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قرار دارد.
سردار میرزایی تصریح کرد: استاندار هرمزگان در نشست اخیر با سردار کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور، برای کمک به ساخت این طرح ملی قول مساعد داد تا موزه دفاع مقدس استان در مکان کنونی یا با اختصاص زمین در نقطه ای مناسب تر احداث شود.
وی ادامه داد: موزه دفاع مقدس استان پس از ساخت شامل بخش های مختلفی از جمله انقلاب از شروع تاکنون، تصویر سازی و نمایش آثار حجمی و نوشتاری از نقش رزمندگان هرمزگان در عملیات های مختلف خواهد شد.
وی با اشاره به نقش موثر مردم و رزمندگان هرمزگان در چندین جبهه از جنگ تحمیلی، یاد آورشد: نباید نقش آفرینی های هرمزگانی ها مورد غفلت قرار گیرد، درحالی که موزه دفاع مقدس در 10 استان کشور افتتاح شده، استان از اجرای این طرح ملی عقب مانده است.
9887/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي موزه دفاع مقدس هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «منصور عزیر پورمحمدی» امروز شنبه (۱۵ اردییبهشت ۱۴۰۳) با حضور مردم اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096619

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان