Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید نعیم امامی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از اختصاص ۱۲۱ میلیارد ریال تسهیلات دولتی برای نوسازی و بازسازی ماشین آلات صنایع و معادن این استان خبر داد.

وی افزود: با پرداخت این میزان اعتبار به بخش خصوصی، بیش از ۶۴ درصد از برنامه سهم تعهد امسال در نوسازی و بازسازی صنایع فعال این استان محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامی، ابلاغ نکردن به موقع دستورالعمل پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل، طولانی بودن زمان بررسی مدارک مورد نیاز و مشکل وثیقه را از مهمترین علل کندی پرداخت تسهیلات طرح برنامه بازسازی و نوسازی در استان بیان کرد.

وی اضافه کرد: تاکنون از ۱۵ واحد صنعتی مصوب شده در کارگروه استانی برای دریافت تسهیلات بازسازی و نوسازی، دو واحد موفق به دریافت تسهیلات شدند.

امامی، همچنین از احداث ۵۲ طرح صنعتی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در این استان خبر داد و گفت: با تکمیل و راه اندازی این تعداد طرح با اعتبار یک‌هزار و ۵۳۷ میلیارد ریال، برای ۵۲۷ نفر شغل ایجاد شده است.

وی همچنین با بیان اینکه عملیات اجرای ۹۷۱ طرح صنعتی به ارزش ۹۲ هزار میلیارد ریال در استان در حال اجراست افزود: از این تعداد، ۳۵۰ طرح با پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصد و اعتبار ۵۰ هزار میلیارد ریالی در دست تکمیل است که تا سه سال آینده بهره برداری می‌شود.

به گفته امامی؛ در حال حاضر بیش از یک‌هزار و ۸۰ واحد صنعتی با اشتغال ۲۰ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری فعال است.

انتهای پیام/خ

فعالیت یک‌هزار و ۸۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی ۱۵۰ هزار بافت فرسوده از طریق مشارکت‌های مردمی

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های مردمی در نوسازی واحدهای مسکونی به طور قطع در دستور کار وزارت راه و شهرسازی است گفت: استفاده از این ظرفیت نقش بسیار موثری در بهبود و افزایش نوسازی واحدهای مسکونی دارد و این بخش می تواند زمینه ساز افزایش میزان تولید مسکن شود.

وی افزود: نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده  یکی از مهم‌ترین  برنامه‌های است که نقش موثری در افزایش تولید واحدهای مسکونی دارد بنابراين اولویت دولت در این بخش قرار گرفته است.

آیینی توضیح داد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و فرهنگ سازی در این بخش خود نقش موثری در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت های مردمی دارد و ما امیدواریم این شعار در بخش نوسازی بافت‌های فرسوده محقق شود.

وی تاکید کرد: به طور قطع اولویت‌های اصلی دولت در این بخش استفاده از ظرفیت های مردمی در نوسازی بافت‌های فرسوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی  بیان کرد: در سال جدید علاوه بر آغاز نوسازی ۱۵۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده، یکصد هزار واحد نوسازی شده نیز بهره‌برداری خواهد شد که با بهره‌برداری از این تعداد تا نیمه امسال، رقم واحدهای بهره‌برداری شد به بیش از ۱۸۲ هزار واحد خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • نوسازی ۱۵۰ هزار بافت فرسوده از طریق مشارکت‌های مردمی
  • اختصاص ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل خط دوم راه آهن زنجان به قزوین
  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳