Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@19:19:26 GMT

نیکی هیلی مسئول قتل خاشقجی را معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۹۵۳

نیکی هیلی مسئول قتل خاشقجی را معرفی کرد

به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، نیکی هیلی، نماینده مستعفی آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد که عربستان و محمدبن سلمان ولیعهد این کشور را مسئول قتل جمال خاشقجی، نویسنده منتقد سعودی می‌داند.

نماینده فعلی آمریکا در سازمان ملل که کمتر از یک ماه پیش از مقام خود استعفا داد و در حال حاضر به درخواست ترامپ تا پایان سال میلادی جاری همچنان نمایندگی آمریکا در سازمان ملل را در دست خواهد داشت، گفت که نیاز است تا گفتگوهای جدی‌تری با مقامات عربستان در مورد قتل خاشقجی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هیلی که با خبرگزاری ان.بی.سی گفتگو می‎‌کرد، افزود که دولت عربستان و شخص ولیعهد این کشور، محمدبن سلمان مسئول قتل خاشقجی است.این نخستین اظهارنظر نیکی هیلی پس از اعلام استعفایش از نمایندگی آمریکا در سازمان ملل است.

جمال خاشقجی، نویسنده منتقد سعودی ۲ اکتبر (۱۰ مهر) برای دریافت اسناد شخصی خود به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول مراجعه کرد و با وجود اعلام مفقودی او در همان روز نخست و اعلام احتمال قتل او در این کنسولگری، اما دادستانی عربستان بیست روز بعد قتل خاشقجی را در ساختمان کنسولگری عربستان در ترکیه تائید کرد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای تازه سنتکام | آمریکا مسئول رهگیری چند تا موشک سپاه بود؟

 فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا (سنتکام)، روز دوشنبه مدعی شد که نیروهای آمریکایی با پشتیبانی سامانه‌های پدافندی آمریکا و اروپا، شنبه و یکشنبه، بیش از ۸۰ پهپاد انتحاری و حداقل ۶ موشک بالستیک را که از ایران و یمن به سمت اراضی اشغالی شلیک شده بود، منهدم کردند.

ایران شامگاه شنبه، در پاسخ به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، طی عملیات «وعده صادق» بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک را به سمت اهدافی در اراضی اشغالی شلیک کرد.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که سنتکام در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس در این باره ادعا کرد: این اقدام شامل منهدم ساختن یک موشک بالستیک روی پرتابگر آن و هفت پهپاد روی زمینه و پیش از پرتاب آن‌ها در مناطق تحت کنترل حوثی‌های یمن(انصارالله) بود.

به نقل از ایسنا سنتکام همچنین با حمایت از رژیم صهیونیستی و اقدامات متجاوزانه آن گفت: سنتکام موضع خود در حمایت از دفاع اسراییل از خود در قبال این اقدامات خطرناک ایران را حفظ کرده است. ما به همکاری با تمامی شرکای منطقه‌ای برای افزایش امنیت منطقه ادامه خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو مسئول تمام درگیری‌های منطقه است
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار
  • ادعای تازه سنتکام | آمریکا مسئول رهگیری چند تا موشک سپاه بود؟
  • ادعای یک مسئول؛ درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند + فیلم
  • ۶ فوتی و مصدوم بر اثر سیلاب در استان‌های جنوبی کشور
  • مقام روسی: کوری انتخابی غرب عامل تشدید تنش است
  • ژنرال مصری: تل‌آویو بدون آمریکا در دفاع از خود ناتوان است
  • دمشق: آمریکا و اسرائیل مسئول تشدید تنش‌ها در منطقه هستند
  • برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله ایران به اسرائیل/ حمله شدید نماینده روسیه به کشورهای غربی/ چین: حمله ایران پاسخ به حمله به کنسولگری بود/ نماینده ایران: پاسخ به اسرائیل لازم و متناسب بود/ گوترش: خواستار توقف فوری نزاع ایران و اسرائی
  • برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله ایران به اسرائیل/ حمله شدید نماینده روسیه به کشورهای غربی/ چین: حمله ایران پاسخ به حمله به کنسولگری بود/ نماینده ایران: پاسخ به اسرائیل لازم و متناسب بود/ گوارش: خواستار توقف فوری نزاع ایران و اسرائی