Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:08:39 GMT

پدر سردار شهید فتحی به فرزند شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۹۶۸

پدر سردار شهید فتحی به فرزند شهیدش پیوست

پدر سردار شهید «نظامعلی فتحی» از فرماندهان سرافراز دوران دفاع مقدس استان مرکزی از سرداران شهید شاخص استان مرکزی به فرزند شهیدش پیوست. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار شهید نظامعلی فتحی از سرداران بزرگ و موثر استان مرکزی در طول دوران دفاع مقدس بود که سال 43 در روستای نظم‌آباد اراک به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید فتحی پس از مجروحیت شدیدی که در عملیات والفجر 3 و آزادسازی مهران دید، به عنوان مسئول واحد آموزش نظامی ناحیه مرکزی اراک معرفی شد و در فروردین 67 در سن 24 سالگی هنگامی که هنوز زخم‌هایش التیام کامل نیافته بود در فاو به شهادت رسید، سردار نظامعلی فتحی از فرماندهان گردان علی ابن ابیطالب(ع) و فرماندهان نام‌آشنای دوران دفاع مقدس است.

این در حالی است که پدر سردار شهید نظامعلی فتحی پس از سال‌ها صبر و بردباری به فرزند شهیدش پیوست و دعوت حق را لبیک گفت.

پدر شهید والامقام نبی‌اله بهرام‌پور در کوثر به فرزند شهیدش پیوستروایت یک پدر شهید مدافع حرم از آرزوی فرزندش که با دعای مادرش محقق شدپیکر پدر شهید "جلال کاظمی" در بهاباد تشییع شد‌

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم تشیع پیکر این پدر شهید والامقام صبح امروز پنجشنبه 22  آذرماه 97 از مقابل درب منزل وی به نشانی مدرس بعد از مسجد رسول الله(ص) خیابان شهید فتحی به سمت گلزار شهدای اراک برگزار می‌شود.

همچنین مراسم ختم و بزرگداشت این پدر شهید عصر امروز پنجشنبه 22  آذر از ساعت 14 الی 16 در مسجد حاج تقی‌خان واقع در خیایان محسنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟

مدیرکل استاندارد استان مرکزی در پاسخ به پیگیری خبرگزاری تسنیم، ماجرای تخلف و درگیری کارکنان یکی از جایگاه‌های عرضه سوخت در اراک با کارشناسان استاندارد استان مرکزی را تشریح کرد. - اخبار استانها -

سید سعید میرنظامی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اعلام جرم علیه جایگاه دار بنزین شهر اراک به اتهام برخورد غیر قانونی با نماینده استاندارد به دادستانی مرکز استان اظهار  داشت: براساس وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد ایران به منظور نظارت بر خدمات مشمول استاندارد اجباری، کارشناسان اداره کل استاندارد استان مرکزی، جهت نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت استان در فروردین ماه امسال به یکی ازجایگاه‌های عرضه سوخت در شهرستان اراک مراجعه کردند.

وی افزود: مسئول و کارکنان جایگاه به محض شروع بازرسی کارشناسان استاندارد،  شروع به پرخاش و توهین نمودند و با جوسازی و تعطیل کردن ارائه خدمات در آن جایگاه سوخت، به تحریک خدمات گیرندگان پرداخته و با استفاده از این فرصت مانع بازرسی کارشناسان این اداره کل از آن جایگاه سوخت شدند.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی تصریح کرد: در پی این اتفاق موضوع پرونده جرم جایگاه دار توسط این اداره کل به مرجع شبه قضایی کمیسیون ماده 42 قانون تقویت و توسعه استاندارد ارجاع و با حضور و اتفاق نظر اعضای کمیسیون و معاون رییس کل دادگستری استان به عنوان قاضی منتخب قوه قضاییه در کمیسیون ماده 42 استان مرکزی، موضوع به صورت دقیق مورد بررسی اعضا قرار گرفت و با احراز جرم در کمیسیون پرونده عمل مجرمانه، متهم برای رسیدگی به دادستانی مرکز استان ارجاع گردید.

میرنظامی خاطرنشان کرد: مطابق بند 8 ماده 40 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، ممانعت از ورود کارشناسان در امر بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و خدماتی و محل عرضه، فروش، تمرکز، توزیع و بسته بندی محصولات مشمول مقررات استانداردهای اجباری جرم بوده و مرتکبان به مجازات مقرر در قانون محکوم می شوند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟