Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  قاتل روانی که اقدام به کشتن زن و دو فرزندش کرده بود، هیچ وقت تصور نمی کرد که دوربین مدار بسته همسایه اش ارتکاب او به این جنایت را ثابت کند.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته ضبط شد "کریس واتس" را لحظاتی پس از قتل خانواده اش در حال ترک خانه نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو مشاهده می‌شود کریس در ساعت 5.30 دقیقه صبح روز 13 آگوست پس از کشتن خانواده‌اش اقدام به خارج کردن اجساد آنها از داخل خانه به بیرون می کند.

کریس پس از بازگشت به خانه دوباره به خودروی خود مراجعه و پس از انتقال اجساد اقدام به پارک خودروی خود در گاراژ خانه کرده بود. او در این عمل وحشتناک اقدام به قتل زن باردارش " شانان" و دو دخترش با نام های " بلا" و "کلستا" کرده بود. شانان 34 ساله در هفته پانزدهم بارداری بود که توسط شوهرش در ایالت کلرادوی آمریکا به قتل رسید.

اجساد قربانیان در یک تانکر نفت در اطراف یک ساختمان پیدا شد. در حالی که کارگران در حال بارگیری و تخلیه تانکر بودند با اجساد قربانیان روبرو شدند.

کریس پس از کشتن خانواده اش برای فرار از ظن پلیس اقدام به اجرای یک نمایش ترحم برانگیز کرده بود. این پدر بی‌رحم پیش‌تر در یک ویدئوی کوتاه که از تلویزیون محلی نیز پخش شد، در حالی که اشک می ریخت از مفقود شدن زن و دو دخترش خبر داده و از بینندگان تلویزیونی خواسته بود در پیدا کردن اعضای خانواده اش به او کمک کنند. او همچنین پس از پیدا شدن اجساد در بازجویی های پلیس نقش خود را در ارتکاب این قتل منکر می شد و دائماً داستان های مختلفی را از مفقود شدن خانواده اش برای پلیس بازگو می کرد. اما سرانجام این ویدئو که از دوربین مدار بسته همسایه او تهیه شده بود، راز این جنایت را فاش کرد.

اما ویدئویی که واکنش این قاتل  به مدرک اثبات جرمش را نشان می دهد، به ویدئویی پربازدید در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. در این ویدئو که به تازگی منتشر شده، کریس را در خانه همسایه اش در حالی که به همراه ماموران پلیس در حال تماشای ویدئوی ضبط شده دوربین مدار بسته است، نشان می دهد. او با دیدن این ویدئو که دروغ بودن گفته های او را در بازجویی پلیس را اثبات می کرد، در حالی که دستش را روی سرش گذاشته و در مخمصه ای بزرگ گیر افتاده، دیده می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

فیلم ضبط شده دوربین مدار بسته همسایه، دست قاتل روانی را رو کرد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا وحشتناک ترین ها حوادث جنایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ "کارآگاه مهدی افشاری" گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

وی ادامه داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کفش و کیف خارجی قاچاق در فروشگاهی در غرب تهران انبار و نگهداری می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: ماموران این پلیس در بازرسی مشاهده می‌کنند که در محل مذکور که یک فروشگاه کیف وکفش است مقادیری کفش و کیف خارجی در محل انبار و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می‌باشند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: کالا‌های مکشوفه شامل ۲۸۸ جفت کفش و ۲۵ عدد کیف خارجی قاچاق برند معروف دنیا، بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را چهار و نیم میلیارد تومان اعلام کرده اند، افزود: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌گردد، از شهروندان می‌خواهیم درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو