Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@20:11:30 GMT

وزش باد شدید ۶۰ کیلومتر در ساعت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۷۰۴۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی مدیرکل بحران استانداری آذربایجان غربی گفت: شب گذشته طوفانی به سرعت 40 تا 60 کیلومتر میهمان شهرستان ارومیه بود که خساراتی در بر داشت.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آقای جعفری با اعلام این خبر افزود: این طوفان به برخی از المان های شهری و خودروها آسیب وارد کرد و در اثر آن برق برخی از مناطق شهری و روستایی قطع شد که با همکاری دستگاههای خدمات رسان این مشکل رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او خاطر نشان کرد: این طوفان خسارات جانی در بر نداشت و تا ظهر امروز با سرعت کمتری ادامه دارد.
چهارم فروردین ماه سال جاری نیز طوفانی با سرعت 80 کیلومتر در ساعت برخی از شهرهای استان و شهرستان ارومیه را درنوردید که بر اثر آن نیز خساراتی به اماکن وارد شد و برخی نیزبر اثر شدت آن آسیب دیدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: باد شدید ۶۰ کیلومتر ارومیه دیشب آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر مخابرات استان مرکزی در خصوص اجرایی شدن طرح فیبر نوری در سطح استان در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: هدف از اجرای شبکه فیبر نوری توسعه شبکه ملی اطلاعات و افزایش سرعت اینترنت در سطح استان است. 
لطفی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا در سال گذشته افزود: سال گذشته در استان مرکزی ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری اجرا شد که حدود ۴۰۰ کیلومتر آن در شهر‌ها انجام شده و حدود ۳۰ إلی ۶۰ درصد شهر‌ها تحت پوشش قرار گرفته است. 
مدیر مخابرات استان مرکزی ادامه داد: شاید کمترین توسعه مربوط به شهر اراک است که با تعامل و همکاری شهرداری و شورای شهر می‌توان تا انتهای امسال این وضعیت را به بیش از ۹۰ درصد رساند.
او عنوان کرد: برای استفاده از ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری صورت گرفته تاکنون حدود ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص شده و همین رقم برای سال جاری نیز در برنامه گنجانده شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • تخریب وحشتناک خانه‌های زاهدان بر اثر طوفان باد و شن (فیلم)
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید