Web Analytics Made Easy - Statcounter

چابهار - ایرنا - مرکز جامع بیماران خاص و کلینیک دیابت با حضور مدیران بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و مسئولان محلی در چابهار افتتاح شد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با افتتاح این مرکز تجمیع خدمات به بیماران خاص در یک مرکز مجهز صورت خواهد گرفت و موجب تسهیل خدمات رسانی به بیماران هموفیلی، تالاسمی و ام اس به صورت متمرکز می ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کامران کردی افزود: افتتاح این مرکز لبخند رضایت بیماران چابهاری را در پی خواهد داشت و بعد از سالها انتظار از خدمات مطلوب بهره مند می شوند.
وی گفت: یکی از برنامه های مهم این دانشکده رسیدگی به وضعیت درمانی بیماران خاص است تا بتوانیم خدمات مطلوبی ارائه کنیم.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر بر پیگیری مشکلات و بررسی نواقص تاکید کرد و افزود: خدمات دهی به این بیماران از وظایف کارکنان بهداشت و درمان است.
وی هدف از افتتاح مرکز جامع بیماران خاص را ارائه خدمات متمرکز به بیماران عنوان کرد.
کردی بر ارتقای شاخص بهداشتی درمانی، تامین نیروی انسانی و تسریع در کلنگ بیمارستان 540 تختخوابی چابهار تاکید کرد و گفت: با همت و همراهی مسئولان محلی و پس از آماده سازی زمین و ایجاد راه دسترسی، بیمارستان جدید این شهرستان کلنگ زنی می شود.
وی بیان کرد: مرکز جامع بیماران خاص در نیکشهر و ایرانشهر نیز افتتاح شده است.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: ۱۶۴ بیمار تالاسمی و ۲۱ بیمار دیالیزی با چهار تخت دیالیز در نیکشهر وجود دارد و مرکز جامع بیماران خاص در این شهرستان خدمات متنوعی به بیماران ارائه می‌ کند.
وی بیان کرد: رئیس مرکز پیوند و امور بیماری ها قول 2 دستگاه جدید دیالیز را به بیماران نیکشهر دادند.
کردی تصریح کرد: مرکز بیماران خاص در ساختمان بیمارستان ۲۲ بهمن نیکشهر افتتاح شده و شامل تخت های بستری برای بیماران به تفکیک آقا،خانم، اطفال، اتاق بازی و تجهیزات اسباب بازی جهت بیماران اطفال است.
3043**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت ودرمان افتتاح مركز جامع بيماران خاص چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر امور آب و فاضلاب چابهار گفت: برای بهبود کیفیت آب مناطق سیل‌زده، علاوه‌بر سایت‌های کلرزنی موجود، پنج دستگاه کلرزن نصب و راه‌اندازی شد.

علی‌اکبر آقایی امروز چهارشنبه در جریان برگزاری سلسله جلسات تخصصی بررسی مسائل مربوط به سیلاب منطقه دشتیاری و چابهار بیان کرد: همکاری مرکز بهداشت و آب و فاضلاب در کنترل کیفیت آب مناطق سیلزده نتایج مطلوبی را به همراه داشته و بهبود کیفیت آب و جلوگیری از شیوع بیماری‌های مرتبط با آن را می‌توان از مهمترین نتایج این اقدامات برشمرد.

وی ادامه داد: در همین راستا برای حفظ سلامت ساکنان مناطق سیلزده علاوه‌بر سایت‌های کلرزنی موجود، پنج دستگاه کلرزن مایع در نقاط حساس نصب و راه‌اندازی شد.

مدیر امور آب و فاضلاب چابهار افزود: بیش از چهار هزار و ۶۰۰ عدد قرص کلر یک درصد نیز برای توزیع در مناطق آسیب دیده از سیل در اختیار دانشکده علوم پزشکی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: طبق گزارش معاونت بهداشتی دانشگده، تاکنون هیچ‌گونه اپیدمی در منطقه اتفاق نیافتاده و به منظور حفظ سلامت مردم، ادامه فعالیت و بازدیدهای مشترک تا کاهش کدورت به حد استاندار همکاری‌های مشترک آبفا، مرکز بهداشت و دانشکده علوم پزشکی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنترل بیماریهای واگیر در مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های مرزی خراسان رضوی
  • برخورداری ۷۰ هزار بیمار از خدمات درمانی هلال‌احمر در سال ۱۴۰۲
  • ۶۰۰۰ مصدوم حوادث ترافیکی در کردستان خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • ارایه خدمات مختلف درمانی و آموزشی طی تعطیلات نوروزی در تبریز
  • ارائه خدمات مختلف درمانی و آموزشی در تعطیلات نوروزی در تبریز
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است
  • اهمیت مشاوره و آزمایش‌های پیش از ازدواج در پیشگیری از تالاسمی
  • افتتاح طرح توسعه مسجد جامع روستای خور از توابع بخش مرکزی بردسکن
  • واقعی شدن تعرفه پزشکی به نفع بیماران است | ارزان بودن خدمات درمانی باعث اضافه بار مراجعات بیماران شده است !