Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل-ایرنا- رییس بانک قرض الحسنه مهر ایران اردبیل گفت: حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در راستای مسئولیت های اجتماعی از اولویت های اصلی و همیشگی این بانک است ودر این راستا 400 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 12 میلیارد ریال به زنان سرپرست خانوار استان پرداخت شده است .

عقیل وکیلی روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود:امسال 'بانک قرض الحسنه مهرایران' گام های موثری برای تسریع در رونق اقتصادی از طریق حمایت از کالای ایرانی و با اثر گذاری بر افزایش تقاضای کالای داخلی برداشته و تفاهم نامه های بیشتری هم با سازمان ها و ارگان های مختلف همانند بنیاد برکت ، شرکت سهامی فرش ایران و بنیاد مسکن امضا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وکیلی بیان کرد: حمایت از دانشجویان به عنوان یکی از تاثیر گذارترین افراد در پیشرفت و اعتلای کشور یکی دیگر از رویکردهای 'بانک قرض الحسنه مهرایران' در سال 97 است که در این زمینه با هدف کمک به تامین مالی هزینه های شهریه دانشجویان ، همکاری ها و تعاملات زیادی با دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ،سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه پیام نور صورت گرفته است.
رییس بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه اردبیل ادامه داد : 100درصد تسهیلات اعطایی این بانک به مردم بصورت قرض الحسنه است وهیچ سودی هم دریافت نمی شود .
وکیلی گفت: امسال این بانک توانسته اند برای تعداد12 هزار و 380 نفر از مشتریان بالغ بر یک هزار 415میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت نماید .
دراین استان تعداد14 شعبه بانک قرض الحسنه مهرایران فعال است که هفت مورد آن در اردبیل و بقیه هم در شهرستان ها فعال است .
7110/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تسهيلات اردبيل مهر ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسیر عبداللهی صبح چهارشنبه در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، اظهار کرد: نزدیک به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل در سال گذشته پرداخت شده است.

وی از پرداخت ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴ هزار متقاضی در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: ۶۴۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات را یادآور شد و بیان کرد: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار ضروری است.

عبداللهی با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها تصریح کرد: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در تبصره ۱۳ قانون بودجه خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار شد.

افسانه جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان، دوم ۸۰ میلیون تومان، سوم ۱۲۰میلیون تومان، چهارم ۱۵۰ میلیون تومان و پنجم ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 6087432

دیگر خبرها

  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود