Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال کاله آمل با اشاره به اینکه تیمش نیاز به تقویت بیشتری دارد گفت: بازی را به تجربه اردکانی‌ها باختیم. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل،بهروز عطایی شامگاه چهارشنبه پس از شکست  تیمش در مقابل تیم خاتم اردکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فکر می‌کنم هوادارنی که امروز در سالن حضور داشتند از بازی لذت بردند و در نتیجه باید بگویم تیم حریف بسیار خوب بازی کرد و بازیکنان خوبی را در اختیار داشت و ما هر چه در امتیازات حساس تفکرات خود را به زمین منتقل کردیم جواب نداد و بازیکنانمان نتوانستند در امتیازات پایانی بازی را کنترل کنند که در نهایت این بازی را واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با این سوال که آیا در نیم فصل دوم بازیکنی به تیم کاله اصافه می‌شود یا خیر بیان کرد: واقعا نمی‌دانم و باید ببینیم چه سیاست‌هایی مدنظر مدیریت باشگاه کاله است.

عطایی گفت: در این برهه زمانی که همه تیم‌ها با جذب بازیکن نقاط ضعف خود را می‌پوشانند ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و نیاز به تقویت داریم اما باید منتظر باشیم تا ببینیم چه تصمیمی اتخاذ می‌شود. 

سرمربی کاله آمل در رابطه با درگیری لفظی با مربی تیم خاتم اردکان گفت: درگیری خاصی نبود و تنها در یک صحنه که وی اعتقاد به خطا داشت گفتم که خطا نبود و همه صحنه‌ها را که نمی‌توان خطا گرفت و تنها همین بود و مشکل خاصی نبوده است.

دربی والیبال ارومیه به روایت تصاویرسرمربی تیم والیبال دورنای ارومیه: بازی را به دلیل جوانی و کم‌تجربگی بازیکنان واگذار کردیملیگ برتر والیبال؛شهرداری گنبدکاووس برابر پیام مشهد پیروز شد

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال کشور در آمل پیگیری شد که در پایان تیم خاتم اردکان توانست با نتیجه سه بر یک کاله را شکست دهد.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت:"بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن 23 سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند."

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند