Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رئیس دفتر رئیس جمهور از استاندار لرستان به دلیل اجرای برنامه‌های دولت الکترونیک در استان تقدیر کرد.
به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، در راستای تحقق دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، تسهیل در امور، کاهش هزینه‌های مردم در دسترسی به خدمات و نیز خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف استان در دولت تدبیر و امید، لرستان به‌عنوان پایلوت در این بخش معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین با حمایت‌های همه جانبه نهاد ریاست جمهوری تعداد زیادی از سامانه‌های دولت الکترونیک ده طرح  متعدد دولت الکترونیک در سطوح (GYBGTCGYG) به بهره‌برداری رسید.
طرح ارسال و دریافت نامه‌های مردمی به دستگاه‌های اجرایی از طریق دفاتر پستی و پیشخوان شهری بدون نیاز به حضور در ادارات نیز به صورت رسمی اجرا شد.
طرح حذف کپی شناسنامه و کارت ملی در دستگاه‌های اجرایی نیز در بستر شبکه دولت به منظور تسهیل فرآیند‌های مورد نیاز مردم در مراجعات به دستگاه‌های اجرایی نیز عملیاتی شده است.
سامانه جامع دریافت ایده‌های خلاقانه با رعایت مالکیت حقوق فکری هم در جهت شبکه‌سازی اقتصاد دانش بنیان و فعالسازی استارت آپ‌ها در راستای رونق اقتصاد دانش‌بنیان در سطح استان طراحی شد.
همچنین در این مدت بخشنامه با برش استانی در خصوص عملیاتی شدن پروژه‌های توسعه دولت الکترونیک در استان تدوین و جهت نظارت بر اجرا در تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.
این اقدامات برجسته پیام تشکر و قدردانی دکتر واعظی، رئیس دفتر ریاست جمهوری از دکتر خادمی استاندار لرستان را طی ابلاغیه‌ای مکتوب در پی داشت.

انتهای پیام/ب

رئیس دفتر رئیس جمهور از استاندار لرستان تقدیر کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تقدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به جلسات مدیریت بحران برای مقابله با خسارت های احتمالی بارش های اخیر از هماهنگی های صورت گرفته بین دستگاه های خدمت رسان خبر داد و گفت: بعد از اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی های پیش رو جلسات هماهنگی مقابله با خسارت های ناشی از بارندگی در استانداری خوزستان آغاز و تمامی دستگاه های اجرایی به حالت آماده باش درآمده و تمام امکانات آن ها برای جلوگیری از خسارت بسیج شده اند، امیدواریم بارش اخیر موجب برکات فراوانی برای استان و مقابله با تنش های آبی پایین دست کرخه باشد و تابستان اخیر با کمترین مشکل سپری شود.

خانچی با بیان اینکه امسال بارندگی خوبی در استان داشتیم و سطح زیر کشت قابل ملاحضه بود اما بارندگی پیش رو برای کشاورزان نگرانی هایی را به وجود آورده است، ادامه داد: کشاورزان تلاش کردند با برداشت محصول از آسیب آن جلوگیری کنند،با تدابیر استاندار قرارگاهی در حوزه معاونت اقتصادی تشکیل و شاهد هم گرایی و هماهنگی بیش از پیش دستگاه های اجرایی در سطح استان و کشاورزان بودیم که در جهت مدیریت و کمک به انتقال گندم کشاورزان به سیلوهای سرپوشیده صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار می‌گوید: به دلیل اینکه حجم بالای گندم ها در برخی از نقاط بالا بود، انتقال تمام محصولات به سیلوها موفقیت آمیز نبوده است ضرورت دارد کشاورزان، مجموعه ادارات استان از جمله تعاون روستایی تمهیدات لازم جهت پوشاندن محصولات انجام شود تا خسارتی به کشاورزان وارد نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر