Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:52:12 GMT

روستاهای نهاوند در بخش آب شرب شرایط خوبی ندارند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۷۱۲۹

روستاهای نهاوند در بخش آب شرب شرایط خوبی ندارند

فرماندار نهاوند گفت: تعداد زیادی از روستاهای نهاوند در حوزه آب شرب شرایط خوبی ندارند و حل این مشکل نیازمند تخصیص اعتبار از طریق استان است. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند مراد ناصری شامگاه چهارشنبه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهاوند، اظهار داشت: اعتباراتی که در کمیته برنامه‌ریزی به دستگاه‌ها اختصاص یافته است 15 درصد آن استانی و 85 درصد آن از طریق وزارت‌خانه تخصیص می‌یابد و تخصیص این اعتبار تلاش مدیران، استاندار و نماینده محترم شهرستان در مجلس را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از همین روی از مدیران شهرستان تقاضا دارم که برای تخصیص اعتبار دستگاه خود وقت بگذارند و تلاش بیشتری کنند زیرا مدیرانی سهمی بیشتری از اعتبارات وزارتخانه می‌برند که تلاش بیشتری داشته باشند.

ناصری افزود: مدیری که در شهرستان از بودجه سال 97 دستگاه خود بی‌خبر باشد یک ریال از بودجه سال آینده به او نخواهم داد و این مدیر باید از شهرستان برود.

همدان| نخستین مرکز استراتژیک اصلاح نژاد ماهی قرل‌آلا در نهاوند احداث شدهمدان| بیش از 600 گرم هروئین و شیشه در نهاوند کشف شدهمدان| نهاوند در حوزه صنعت به جایگاه واقعی خود نرسیده است

وی عنوان کرد: اگر نماینده نهاوند مبلغی را از وزارت‌خانه اختصاص برای شهرستان می‌گیرد مدیر دستگاه‌ها باید وقت بگذارند از صندلی مدیریت جدا شوند بروند و آن اعتبار را نقد کنند.

فرماندار نهاوند خطاب به روسای ادارات شهرستان، بیان کرد: شما مدیر دولت تدبیر و امید هستید و حق ندارید مردم را ناامید کنید زیرا مردم شهرستان خصوصا در روستاها مشکلات زیادی دارند و همه ما مدیران باید تلاش کنیم که گره‌ای از مشکلات این مردم را باز کنیم.

ناصری در ادامه به اشاره به مشکلات شهرستان، گفت: در حوزه آب روستایی واقعا روستاییان ما شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند و تعداد زیادی از روستاهای ما در حوزه آب شرب با مشکل مواجهه‌ هستند.

تعدادی از مدارس نهاوند از مدارس کپری زاهدان هم بدتر هستند

وی اظهار داشت: در شهرستان مدارس فرسوده‌ای داریم که این مدارس از مدارس کپری زاهدان نیز بدتر هستند و این مدارس نیاز به نوسازی دارند.

ناصری تاکید کرد: در شهرستان چهار شهرداری داریم که این شهرداری‌ها از نظر کمبود اعتبار بدترین دوران خود را تجربه می‌کند و دارای مشکلاتی هستند.

وی تصریح کرد: ورودی خزل از سمت کرمانشاه وضعیت بسیار بدی دارد و به کشت‌زار تبدیل شده است از همین روی از شورای برنامه‌ریزی استان تقاضا داریم که به هر شکلی که امکان دارد اعتباری را برای حل این مشکل اختصاص دهند.

وی افزود: می‌گویند در سطح شهرستان گلزار شهدای ساماندهی نشده نداریم اما در بازدید‌هایی که در شهرستان داشته‌ام باید بگویم که گلزار شهدای ساماندهی نشده نیز در شهرستان داریم.

تاکنون ریالی از اعتبارات «2018» به دست نهاوند نرسیده است

فرماندار نهاوند عنوان کرد: رویداد «2018» اتفاق بزرگی برای استان بود که هم‌زمان با این رویداد با فعالیت‌هایی که انجام شد فضای شهرستان عوض شد اما متاسفانه علی‌رغم بدهی‌های ما تاکنون ریالی از اعتبار «2018» به دست ما نرسیده است و همین امر این رویداد را به کام شهرستان تلخ  می‌کند.

ناصری بیان کرد: من معتقدم مدیری که با دست خالی تعهد ایجاد نکند مدیر نیست و ما با دست خالی دو میدان در شهر برزول کلنگ‌زنی کردیم که انجام این پروژه‌ها نیز نیاز به تامین اعتبار دارند.

وی گفت: در حوزه گردشگری نیز سراب فارسبان نیز ظرفیت بزرگی برای شهرستان است و تاکنون برای سراب‌های گیان و گاماسیاب اعتبار خوبی گذاشته‌ایم و برای سراب فارسبان نیز نیاز به اعتبار داریم.

ناصری اظهار داشت: برای حل این مشکلات شهرستان به کمک شورای برنامه‌ریزی استان نیاز داریم و امیدورایم که استان از طریق کمیته‌ برنامه‌ریزی تا آنجا که امکان دارد اعتبارات لازم را در اختیار شهرستان قرار دهد.

️وی تصریح کرد: می‌خواهم روزی که از شهرستان می‌روم با افتخار بگویم مردم من به همه وعده‌هایم عمل کردم.

️انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی به چهار شهرستان متاثر از سیلاب خبر داد و گفت: شهرستان‌های بشرویه، سرایان، طبس و زیرکوه دچار سیلاب هستند. 

محمدعلی کاوسی امروز، ۵ اردیبهشت در پی بارندگی های اخیز استان، اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستاهای استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند. 

وی افزود: در شهرستان بشرویه روستای حجت‌آباد و غنی‌آباد، هفت نفر در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران پایگاه امدادونجات اصفاک به نقاط امن انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در روستاهای چاه خوش نری و رباط مورشک شهرستان سرایان نیز چهار نفر به مناطق امن منتقل شدند و امدادرسانی در این منطقه هنوز ادامه دارد. 
کاوسی بیان داشت: از روستای براف شهرستان طبس نیز درخواست امدادرسانی شده بود که یک تیم از شعبه طبس به این روستا اعزام شدند و عملیات امدادرسانی هنوز ادامه دارد. 

وی تصریح کرد: امدادگران هلال‌احمر همچنین در روستاهای محمدآباد، حسن‌آباد دلاکه، بغرایی و محله عشایری شهرستان زیرکوه نیز در حال امدادرسانی هستند. 

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • سرشاخه کاری درختان گردو در نهاوند
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید