Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه 350 میلیارد ریال از معوقات شهرداری از طریق اوراق تسویه تهاتر می شود، گفت: دستگاه ها در اسرع وقت نسبت به استفاده از این اوراق برای پرداخت معوقات خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز پنجشنبه در جلسه پرداخت مطالبات شهرداری قزوین، تاکید کرد: مقرر شده از 680 میلیارد ریال مطالبات شهرداری قزوین، بدهی پنج دستگاه اداره کل راه و شهرسازی، ارتش، نیروی انتظامی، صدا و سیما و سپاه به میزان 350 میلیارد ریال از طریق اوراق تسویه، تهاتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سال گذشته استان قزوین رتبه دوم کشور در استفاده از اوراق تسویه را به خود اختصاص داد، افزود: با توجه به اینکه در قانون بودجه سال 97 به دولت امکان استفاده از این اوراق که مصوبه مجلس شورای اسلامی نیز بود، داده شده، این مساله فرصت خوبی را فراهم کرد تا دستگاه های اجرایی و شهرداری ها بتوانند بخشی از معوقات خود را از این طریق تهاتر کنند.
به گفته وی، با توجه به محدودیت زمانی انتظار می رود دستگاه ها در اسرع وقت نسبت به این موضوع اقدام تا استان بتواند به بهترین شکل از فرصت پیش آمده استفاده کند.

**40 درخواست مردم در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی مورد رسیدگی قرار گرفت
فرخزاد در ادامه نشست کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی نیز اظهار داشت: در این جلسه 40 درخواست شهروندان و دستگاه های اجرایی مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در این جلسه که با حضور 33 تن از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، درخواست های ارایه شده به این نشست از جمله تعیین و تکلیف موضوع واحدهای دامداری در سطح استان، احداث مجتمع گلخانه قزانچال به مساحت 20 هکتار، توسعه شهرک صنعتی کوهین به مساحت 80 هکتار و ساماندهی ورودی های شهر قزوین مورد بررسی قرار گرفتند.
فرخزاد یادآور شد: همچنین با توجه به مصوبات بالادستی شورای حفظ حقوق بیت المال، اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی استان با طرح مذهبی و ورزشی قائم که از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه مطرح شد، موافقت به عمل آمد.
8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد معوقات شهرداري تهاتر قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد هادی سبحانیان، رئیس سازمان مالیاتی کشور در حاشیه سفر به قم و دیدار با مراجع معظم تقلید و علما با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته نظام مالیاتی کشور توانست با گسترش چتر مالیاتی و شناسایی مودیان جدید سهم قابل توجهی در هزینه‌ها و منابع عمومی کشور داشته باشد.

وی شناسایی مودیان جدید مالیاتی را یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای سازمان امور مالیاتی کشور عنوان کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار پرونده جدید مالیاتی شناسایی شد.

سبحانیان گفت: مبارزه با فرار مالیاتی در سال جاری نیز با جدیت دنبال می‌شود چرا که تحقق این موضوع به گسترش عدالت در جامعه کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس سازمان امور مالیاتی در ادامه به برخی از مشکلات موجود در فضای اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلات امروز ناشی از وابستگی به درآمدهای نفتی است و دولت سیزدهم حرکت پرشتاب به سمت اخذ مالیات هوشمند را آغاز کرده است.

سبحانیان فراهم کردن زیرساخت‌های اخذ مالیات هوشمند را یکی از دستاوردهای دولت عنوان کرد و گفت: در دهه گذشته تنها ۳۶ درصد است درآمدهای کشور از طریق درآمدهای مالیاتی تامین می‌شد در حالی که در سال گذشته بیش از ۵۲ درصد از درآمدهای دولت از محل وصول مالیات تامین شده است.

دیگر خبرها

  • درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز
  • سپاهان 60 میلیون جریمه شد
  • استرداد بیش از ۷ هزار میلیارد ریال سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده
  • جذب ۵۵۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مکانیزاسیون در استان قزوین