Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@21:26:19 GMT

ملاقات غیر منتظره کی روش و شفر

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۷۱۹۰

ملاقات غیر منتظره کی روش و شفر

سرمربیان تیم ملی ایران و استقلال با یکدیگر گفت و گو کردند.

به گزارش ورزش سه، کارلوس کی روش و وینفرد شفر سرمربیان دو تیم استقلال و تیم ملی ایران در حاشیه اردوی آبی پوشان با یکدیگر دیدار کردند.


استقلالی ها چهارشنبه شب در هتل المپیک برای برپایی اردوی خود حاضر شدند که این حضور با ملاقات شفر و کی روش همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دو سرمربی که رابطه خوبی با یکدیگر دارند، بعد از مراسم شام استقلالی ها دقایقی با یکدیگر گفت و گو کردند.


شفر ظهر امروز در نشست خبری خود از حضور پنج بازیکن در تیم ملی استقبال کرده بود تا به این ترتیب با کی روش رابطه خوب خود را تمدید کند.

تیم ملی ایران وینفرید شفر استقلال تهران کارلوس کی روش(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران وینفرید شفر استقلال تهران کارلوس کی روش سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟

توتواسپورت به یک علامت سوال بزرگ می‌پردازند: آینده فدریکو کیه زا در یوونتوس چگونه رقم خواهد خورد؟

طرفداری - توتو اسپورت | آینده فدریکو کیه زا به مسأله‌ای مهم و در عین حال مبهم برای سران یوونتوس تبدیل شده‌است. این بازیکن به شکل واضحی با ماسیمیلیانو الگری به مشکل خورده و نمی‌تواند در سیستم تدافعی این مربی، پتانسیل واقعی خود را نشان دهد. از طرفی ظهور ستاره جوانی به نام کنان ییلدیز جایگاه وینگر ایتالیایی در ترکیب بانوی پیر را به خطر انداخته است.

کیه زا از وضعیت خود ناراضی است

در جریان تساوی ۰-۰ یوونتوس با تورینو، ماسیمیلیانو الگری تصمیم گرفت در دقیقه ۶۵ فدریکو کیه زا را از زمین بازی بیرون بکشد و کنان ییلدیز را جایگزین او کند. وینگر ایتالیایی در حین خروج‌ از زمین، جمله‌ای را به زبان آورد که از چشم دوربین‌ها دور نماند:

من همیشه اولین بازیکنی هستم که تعویض می‌شوم.

هرچند کیه زا این جمله را مستقیما به الگری نگفت و رفتار غیر محترمانه‌ای نیز از او سر نزد، اما این اتفاق شایعات مبنی بر اختلاف کیه زا و الگری را به بالاترین حد رساندند. کیه زا در ۴ بازی اخیر یوونتوس، همواره توسط الگری تعویض شده‌ و در اکثر مواقع به عنوان اولین بازیکن، از زمین مسابقه خارج شده‌است.

کیه زا همچنین بارها در مصاحبه‌های مختلف، به شکلی غیرمستقیم از سبک مورد علاقه الگری که مبتنی بر دفاع بوده، انتقاد کرده‌است. برای مثال او پس از پیروزی یوونتوس برابر اودینزه گفت:

باید همیشه همینطوری بازی کنیم، رو به جلو و بدون محدودیت. فوتبال مدرن همین است.

ظهور ییلدیز، کیه زا را محدود کرده‌است

هرچند فدریکو کیه زا فصل جاری را درخشان آغاز کرد و گل‌های مهمی را در بازی‌های ابتدایی یوونتوس به ثمر رساند، اما ظهور ستاره‌ای به نام کنان ییلدیز، جایگاه وینگر ایتالیایی در ترکیب بیانکونری را به خطر انداخت. سیستم ۲-۵-۳ که در اغلب بازی‌های فصل جاری توسط الگری مورد استفاده قرار گرفته، می‌تواند تنها دو بازیکن تهاجمی را در خود جای دهد. طبیعی است که جایگاه دوشان ولاهوویچ به عنوان مهاجم نوک، در این ترکیب تضمین شده باشد اما دیگر پست تهاجمی، باید بین کیه زا و ییلدیز مورد چرخش قرار بگیرد. 

کیه زا از همان ابتدا با این سیستم الگری مشکل داشت، چرا که خود را یک وینگر می‌دید و نه یک مهاجم؛ با این حال همه چیز به خوبی پیش می‌رفت: کیه زا به شکل قابل توجهی گل می‌زد و پاس گل می‌داد و یوونتوس هم خوب نتیجه می‌گرفت، اما درخشش ییلدیز و افت ناگهانی بیانکونری اوضاع را برای کیه زا تغییر داد. دیگر خبری از گل‌های قبل نبود و از طرفی ییلدیز جوان نیز جایگاه او را تهدید می‌کرد.

آینده مبهم کیه زا

قرارداد کیه زا با یوونتوس در تابستان ۲۰۲۵ به اتمام می‌رسد. مذاکرات دو طرف بر سر تمدید قرارداد ماه‌هاست آغاز شده اما هم‌چنان پیشرفت خاصی در روند آن صورت نگرفته است. کیه زا می‌خواهد دستمزد خالص او که نزدیک به 5 میلیون یورو در سال است، افزایش پیدا کند اما یوونتوس که درگیر مشکلات مالی بوده، هنوز زیر بار درخواست کیه زا نرفته‌است. 

علاوه بر مسائل مالی، آینده نیمکت یوونتوس نیز در تصمیم کیه زا کاملا اثرگذار است. چه الگری بماند و چه نه، کیه زا تنها در صورتی که مطمئن شود در سیستم سرمربی فصل آینده یوونتوس کارساز خواهد بود و توانایی‌های او محدود نخواهند شد، در این تیم می‌ماند؛ در غیر این صورت، قطع همکاری دو طرف در تابستان پیش رو به یک امکان محتمل تبدیل خواهد شد. اگر کیه زا با تمدید قراردادش مخالفت کند، یوونتوس در همین تابستان پیش رو برای فروش او اقدام خواهد کرد، چرا که نمی‌خواهد ستاره 26 ساله خود را فصل آینده به صورت آزاد از دست بدهد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟
  • چگونه بیانیه‌نویسی در فوتبال ایران به پایان می‌رسد؟
  • اقتدار ایران مرهون فداکاری نیروهای نظامی است
  • آرامش قبل از طوفان اگر تصویر بود! (عکس)
  • بی‌اعتمادی جنگ سالاران رژیم صهیونیستی به یکدیگر
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • دیدار امیر قلعه نویی با مونتلا در ترکیه + عکس
  • امیرعبداللهیان: امکان ملاقات نمایندگان دولت هند با خدمه کشتی توقیف‌شده فراهم می‌شود
  • تصمیم غیر منتظره ستاره ترک؛ آردا گولر خواهان جدایی از رئال مادرید
  • چگونه اخبار جعلی و درست جنگ را از یکدیگر تشخیص دهیم؟ + فیلم