Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@17:38:16 GMT

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد 98؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۷۲۱۵

داوطلبان کارشناسی ارشد برای ثبت‌نام تا یکشنبه 5 آذر مهلت دارند. ناطقان: حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 98 از ساعت 11 روز جمعه 16 آذر ماه آغاز و دفترچه راهنمای شرکت در آزمون هم‌زمان با آغاز ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هریک از داوطبان علاقمند به ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون ضرورت دارد که واجد شرایط عمومی، اختصاصی و سایر مقررات مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون باشند و لذا به تمامی داوطلبان علاقمند اکیدا توصیه می‌شود که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون مذکور در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام اقدام کنند.
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: اولین مرحله بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از ساعت 11 روز جمعه 16 آذر ماه 97 و همزمان با ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد آغاز شد و در روز یکشنبه 25 آذر پایان می‌پذیرد.
وی خاطرنشان کرد: داوطلبان برای ثبت‌نام در این آزمون باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و پس از مطالعه دفترچه راهنما برای ثبت‌نام اقدام کنند.
منبع: فارس برچسب ها: ارشد 98 ، کارشناسی ارشد ، سازمان سنجش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ارشد 98 کارشناسی ارشد سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲۷ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند

دکتر علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از شب گذشته یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه می توانند با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور پرینت کارت را دریافت کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، افزود: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸ صبح و بعدازظهر ساعت دو و نیم بعدازظهر آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و دو بعدازظهر بسته خواهد شد.

کریمیان درباره آمار نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: تاکنون ۳۲۷ هزار نفر از داوطلبان، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده اند و توصیه می شود داوطلبان اطلاعیه اعلام زمان برگزاری، نحوه دریافت کارت و محل رفع‌نقص کارت شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده به دقت مطالعه کنند.

کد خبر 6085289

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • ۳۲۷ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد