Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@02:46:57 GMT

استقلال - پديده؛ اوج هيجان قبل از تعطيلات!

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۷۲۲۸

استقلال - پديده؛ اوج هيجان قبل از تعطيلات!

خبرگزاري آريا- در ديدار معوقه از هفته دوازدهم دو تيم استقلال تهران و پديده به ديدار هم مي‌روند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، پديده يک فصل رويايي را پشت سرگذاشت و در 12 بازي ابتدايي بهترين عملکرد تاريخ ليگ برتر را به نام خود ثبت کرد اما اين تيم که سپاهان و پرسپوليس را در نزديکي خود مي‌ديد با لغزش در 2 بازي گذشته و کسب تنها يک امتياز در اين ديدار‌ها نه تنها صدر جدول را از دست داد بلکه در صورت ناکامي در آخرين بازي نيم فصل ممکن است به رتبه سوم جدول سقوط کند از همين‌رو پديده براي بازگشت به جايگاه نخست احتياج به 3 امتياز اين ديدار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پديده با 9 پيروزي رکورددار برد در اين فصل از رقابتهاست و به دنبال اين است که اولين تيمي باشد که تعداد پيروزيهايش دو رقمي مي‌شود. پديده از 14 بازي قبلي خود آمار خوب 9 پيروزي و 3 تساوي را در کارنامه خود دارد و 2 بار نيز متحمل شکست شده است. حاشيه امنيتي که گل محمدي در ميان بالانشينان جدول براي خود پديد آورده موجب مي‌شود تا اين تيم در جو ورزشگاه آزادي نيز مشکلي براي ارائه توانمندي‌هاي خود نداشته باشد.
اما استقلال بعد از شروع بد در هفته‌هاي اخير توانسته اوج بگيرد و در 3 بازي گذشته به پيروزي برسد . برد در اين بازي مي‌تواند اين تيم را در پايان نيم فصل در جمع 4 تيم بالاي جدول قرار دهد و باعث شود اين تيم اميدوارانه به تعطيلات نيم فصل برود.استقلال در 4 بازي گذشته، گلي دريافت نکرده و در 3 هفته گذشته 9 گل زده تا با فرم مطلوبي پا به يکي از حساس‌ترين ديدارهاي فصل بگذارد.پديده خط حمله قدرتمندي دارد و تنها در 3 بازي گل نزده که با اين آمار پس از سپاهان بهترين آمار ليگ را دارد.
استقلال نيز در کنار پرسپوليس با 9 کلين‌شيت رکورددار ليگ است.تقابلهاي دو تيم در آزادي بسيار کم گل بوده و به طور متوسط تنها 0.75 گل در هر بازي داشته است.پديده در ادوار حضور خود در ليگ برتر تنها 5 گل از استقلال دريافت کرده است اين بهترين آماري است که پديده برابر تيمهايي که در هر دوره با آنها روبه‌رو شده ثبت کرده است.هرچند پديده فصل فوق العاده‌اي را پشت سر گذاشته ولي در برابر 3 تيم ديگر بالاي جدول تنها يک تساوي بدست آورده و متحمل 2 شکست شده و گلي به ثمر نرسانده است و بايد ديد مي‌تواند اين روند را برابر تيم پنجم جدول متوقف کند
اين بازي از چندين حيث يک ديدار 6 امتيازي است. نخست آن‌که تيم شفر براي قهرماني در رقابت‌هاي فصل رقيبي به نام پديده را در مسير خود مي‌بيند و حالا بايد روبروي اين تيم صف‌آرايي کند. دوم اين‌که استقلالي‌ها روند رو به رشدي را طي مي‌کنند و پيروزي و کسب امتياز برابر پديده مي‌تواند انگيزه آن‌ها را براي ادامه کار دوچندان کند. انگيزه سوم شاگردان شفر بازي در ورزشگاه آزادي و رقم زدن پاياني خوش در نيم فصل براي هواداران اين تيم است. استقلال از 14 بازي خود 6 برد و 6 تساوي کسب کرده و 2 بار نيز متحمل شکست شده است. در ديدار با پديده بايد ديد شفر باز هم به ترکيب خود دست خواهد زد يا با همان آرايش بازي با سپيدرود رشت به ميدان خواهد آمد. استقلال با 3 پيروزي متوالي قدم به ميدان مبارزه با پديده خواهد گذاشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استقلال پديده اوج هيجان قبل از تعطيلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال ایران از امروز با حضور موریسیو موتا پائز سر و شکل تازه ای به خود خواهد گرفت و بازیکن دعوت شده با انگیزه بیشتری تمرین خواهند کرد.

در بین بازیکنان دعوت شده، در پست لیبرو، یک رقابت زیبا و هیجان انگیز شکل گرفته که حالا با انصراف مهدی مرندی به اوج خود رسیده است.

محمدرضا حضرت پور و آرمان صالحی دو لیبروی آماده این روزهای تمرینات تیم ملی هستند که قصد دارند هر طور شده خود را به کادر فنی به عنوان لیبروی اول تحمیل کنند.

هر دو در لیگ عملکرد بسیار خوبی را از خود پشت سر گذاشتند. حضرت‌پور که با تیم شهداب یزد نایب قهرمان لیگ شد و آرمان صالحی با شهرداری ارومیه فصل بی‌نظیری را سپری کرد و خیلی ها در حال حاضر او را آماده‌تر از حضرت پور می دانند.

یک لیبروی سوم به نام مهران توانا نیز در اردو حضور دارد،. توانا در دور مقدماتی لیگ عالی کار کرد و بارها در تیم هفته قرار گرفت. او نیز به دنبال یک فرصت از سوی کادر فنی است تا شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • آدمکشی در هیجان جوانی!
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند