Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - مدیرکل جدید بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: درب اداره کل بانوان و خانواده برای دریافت نظرات، پیشنهادات و ایده ها به روی همه زنان و دختران استان باز است.

به گزارش ایرنا، صدیقه ربیعی صبح پنجشنبه در آیین معارفه خود به عنوان مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قزوین که با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار و سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: رشد انتصاب زنان در امور اجرایی حاصل عملکرد مطلوب بانوان مدیر در استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری شاید به لحاظ فضای فیزیکی یک بخش کوچک باشد اما بخشی موثر در تصمیم سازی و سیاست گذاری برای نیمی از جمعیت استان به شمار می رود از این رو اهمیت بالایی دارد.
ربیعی با بیان اینکه ارتقای این اداره کل اثرات مطلوبی در رشد و توسعه بانوان خواهد داشت،گفت: البته بازوان اصلی این بخش خارج از آن هستند و زنان بازرگان، صنعتگر، کشاورز، فرهنگی، نخبه، اساتید و دانشجویان و فعالان سیاسی جزو این دسته هستند.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: از دستگاه های اجرایی درخواست می کنیم از مشاور امور بانوان متخصص و قوی استفاده کنند تا زمینه رشد و تعالی زنان در زمینه های مختلف فراهم شود.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: از ظرفیت قانون کارگروه بانوان و خانواده و همچنین ظرفیتی که مجلس در اختیار گذاشته مبنی بر اختصاص پنج صدم درصد بودجه استان به بانوان که از سال98 اجرایی می شود برای کمک به ارتقای بانوان استان استفاده خواهد شد.
ربیعی همچنین با اشاره به نقش رسانه ها در پیشبرد امور مربوط به تعالی بانوان، گفت: استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه برای کمک به اهداف اداره کل بانوان و خانواده استانداری قزوین نیز مورد توجه قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه به استفاده از توانمندی بانوان در نقاط مختلف استان اعتقاد داریم، اظهار داشت: از تمرکز صرف بر زنان مرکز استان پرهیز می شود و نگاه ویژه ای به زنان روستایی در نقاط مختلف خواهیم داشت.
مدیرکل سابق بانوان و خانواده استانداری قزوین نیز در این آئین گفت: خوشبختانه این دوره، دوران طلایی حضور زنان در مسئولیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است که ناشی از نگاه مثبت دولت تدبیر و امید به حوزه بانوان بوده است.
معصومه مرادیان اظهار داشت: این انتصابات از این جهت قابل تحسین است که این بانوان در همین مدت کوتاه فارغ از جنسیت توانسته اند توانمندی های خود را به خوبی به نمایش بگذارند.
مرادیان گفت: علاوه بر آن که جامعه زنان قزوین به توانایی خود باور پیدا کرده اند، مردان نیز به همین موضوع پی بردند و در انتخابات گذشته با انتخاب یک زن به عنوان نماینده مجلس و همچنین سه زن در شورای شهر قزوین این موضوع را ثابت کردند.
وی افزود: این نشان می دهد در جامعه قزوین نگاه به انسان ها بر اساس توانایی ها فارغ از جنسیت است که باید این موضوع را به فال نیک گرفت.
در پایان این مراسم از خدمات معصومه مرادیان تجلیل و صدیقه ربیعی به عنوان مدیرکل جدید بانوان و خانواده استانداری قزوین معارفه و فعالیت خود را آغاز کرد.
7388*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انتصاب معارفه مديركل بانوان و خانواده استانداري قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از ۴ اردیبهشت آغاز میشود. در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان میباشد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

خاطر نشان میگردد مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز میباشد و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898306

دیگر خبرها

  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • فعال شدن رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی استان قزوین
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی