Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: از تعداد ۵۲ هزار هزار ۵۰۲ داوطلب شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور که از این تعداد ۲۸ هزار ۶۹ نفر زن و ۲۴ هزار ۴۳۳ نفر مرد می‌باشند تا ساعت ۸ صبح امروز ۲۱ آذر ماه تعداد ۱۸ هزار ۵۵۴ هزار داوطلب کارت شرکت در آزمون را دریافت کرده اند.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: از تعداد ۵۲ هزار هزار ۵۰۲ داوطلب شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور که از این تعداد ۲۸ هزار ۶۹ نفر زن و ۲۴ هزار ۴۳۳ نفر مرد می‌باشند تا ساعت ۸ صبح امروز ۲۱ آذر ماه تعداد ۱۸ هزار ۵۵۴ هزار داوطلب کارت شرکت در آزمون را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد بهمن ماه ۹۷ دانشگاه پیام نور صبح روز جمعه ۲۳ آذر ماه ۹۷ با تعداد ۵۲ هزار ۵۰۲ داوطلب که از این تعداد ۲۸ هزار ۶۹ نفر زن و ۲۴ هزار ۴۳۳ نفر مرد می‌باشند در ۵ گروه آزمایشی علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین گروه هنر در ۱۱۶ رشته امتحانی در حوزه یا حوزه‌های امتحانی ۸۱ شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه گفت: تعداد سوالات و مدت پاسخگویی در آن‌ها در صفحه دوم آزمون آورده شده است. دفترچه سوالات کلیه داوطلبان شخصی شده و مشخصات داوطلب بر روی جلد درج شده است.

وی در ادامه افزود: در این آزمون برای پاسخ‌های غلط نمره منفی منظور نخواهد شد و اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه پاسخ‌های داده شده به آن سوال غلط محسوب می‌شود و به آن سوال نمره و امتیازی تعلق نمی‌گیرد.
توکلی بیان کرد: کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان از روز سه شنبه ۲۰ آذر برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۲ آذر قابل دریافت خواهد بود لذا داوطلبان به سایت سازمان مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای‌های و یا اطلاعات ثبت نامی نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: توکلی سازمان سنجش آزمون راهنمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

دانشجویان می توانند با ثبت‌نام در سایت didar.nahad.ir و پاسخ به پرسش «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکته‌ای را که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟»به قید قرعه در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبر انقلاب حضورداشته باشند.

همزمان با نزدیک شدن به سنت هر ساله دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فعالان دانشجویی دانشگاه ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نظر دارد، مجموعه از نکات و مطالب، سوالات، پیشنهادات و ایده های موثر ناظر به دانشگاه و فضای عمومی جامعه را در قالب سامانه دیدار جمع آوری نموده و به طور مکتوب به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی منعکس نماید.

در این راستا و با توجه به استقبال گسترده و هرساله از این دیدار، از دانشجویانی که در این طرح مشارکت داشته باشند با قید قرعه جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده و نتیجه از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید.

کد خبر 6064092

دیگر خبرها

  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک تا ۱۸فروردین
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • بیش از ۸۰ هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ نام نویسی کردند
  • برپایی سفره افطاری در قالب پویش هلال رحمت در گلستان
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد