Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@18:02:24 GMT

شکست تیم کاله برابر مهمان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۷۲۸۴

شکست تیم کاله برابر مهمان

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور تیم والیبال کاله مازندران در سالن پیامبر اعظم آمل میزبان تیم خاتم اردکان بود که تیم خاتم اردکان با نتیجه ٣ بر یک به برتری رسید.

تیم خاتم اردکان در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج (٢٢ - ٢۵)، (٢۱ - ٢۵) و (۱٩ - ٢۵) به پیروزی رسیدند و تیم کاله در ست دوم با نتیجه (۱۷ _.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٢۵) پیروز شد تا تیم خاتم در این دیدار خارج از خانه سه امتیاز را کسب کند. تیم خاتم اردکان با ۲۴ امتیاز دررده دوم جدول قرارداردوتیم کاله مازندران با ۱۶ امتیاز دررده هشتم جدول قراردارد.

انتهای پیام/آ

تیم کاله مازندران درخانه مغلوب تیم خاتم اردکان شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله نیمه نهایی برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای والیبال ایتالیا تیم ورونا در شب خوب امین اسماعیل نژاد با نتیجه سه بر یک از سد مودنا گذشت و به بازی برای کسب رتبه پنجم صعود کرد.

در این دیدار ورونا ست های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 19 پیروز شدند و مودنا نیز ست سوم را با نتیجه  25 بر 23 برد.

در این مسابقه امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی ورونا شب درخشانی داشت و هجده امتیاز برای تیمش کسب کرد. اما امتیاز آورترین بازیکن ورونا بازهم نوموری کیتا با بیست امتیاز بود.

ورونا با این برد حالا برای کسب رتبه پنجم باید به مصاف لوبه برود که بازی بسیار سختی برای یاران امین اسماعیل نژاد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی