Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@07:13:22 GMT

مرکز کارآفرینی بانوان سفیر در قزوین افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۷۳۱۷

مرکز کارآفرینی بانوان سفیر در قزوین افتتاح شد

قزوین - ایرنا - مرکز کارآفرینی بانوان سفیر با حضور جمعی از مدیران کل استانداری و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین افتتاح شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در این باره گفت: واحدهای آموزش فرش و گلیم، محصولات خانگی، صنایع دستی، خیاطی و چاپ سیلیک در مرکز کارآفرینی بانوان سفیر راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد درافشانی اضافه کرد: بانوان سرپرست خانوار به صورت رایگان در این مرکز کارآفرینی آموزش دیده و پس از توانمند شدن به عنوان یک بانوی کارآفرین اقدام به تولید محصولات می کنند.
این مسئول فرهنگی یادآور شد: ایجاد بازار فروش برای محصولات بانوان حاضر یکی از ویژگی های مرکز کارآفرینی بانوان سفیر است که به طور حتم تاثیر به سزایی در افزایش انگیزه و روحیه بانوان خواهد داشت.
به گفته این مسئول، مرکز کارآفرینی بانوان سفیر در زمینی به مساحت 200 متر مربع زیربنا در خیابان ملک آباد راه اندازی شده و تاکنون نیز 80 بانوی قزوینی در آن ثبت نام به عمل آورده اند.
مرکز کارآفرینی بانوان سفیر با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین مورد بهره برداری قرار گرفت.
در مراسم افتتاحیه مدیران کل امور بانوان و خانواده، بازرسی و امور حقوقی و امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین به همراه برخی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین نیز حضور داشتند.
8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري مركز كارآفريني بانوان افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، این مرکز پس از بهره برداری نهایی توان تامین بذر، نهاده و نشای گیاهان دارویی ۷۸۰ هکتار زمین را خواهد داشت.

مزرعه آموزشی و ترویجی، گلخانه تولید نشا، فرآوری گیاهان دارویی شامل عرقیات، اسانس، عصاره و دارو و مزرعه گردشگری از بخش‌های مختلف این دهکده دارویی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات